tlumik astra g 1,7 dti

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
Rychu993

Użytkownik
Posty: 29
Rejestracja: 13 sie 2013, 13:41
Imię: Mateusz
Auto: Opel Astra II
Silnik: 1.7 DTI
Województwo: podlaskie

tlumik astra g 1,7 dti

#1

Nieprzeczytany post autor: Rychu993 »

Witam mam do wymiany tlumik koncowy z tego co widze. jak z srodkowym to nie wiem. I tu moje pytanie jest jakis dedykowany ktory bd pasowac p&p ktory zmieni delikatnie dzwiek ? A moze sam koncowy moze zmienic ? Czy koncowy od benzyniaka bedzie pasowac i nie bedzie przeszkadzac w czyms ? jestem zielony w tlumikach takze z gory dziekuje za uprzejmosc i pomoc.

Adi94

Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 06 paź 2016, 21:27
Imię: Adam
Auto: Astra H
Silnik: Z20lel
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Czeladź
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: Adi94 »

podlaczam sie pod pytanie !? :D :D :D :D

Maxiu

Astro-maniak
Posty: 2406
Rejestracja: 02 wrz 2008, 16:35
Auto: Astra
Województwo: Zagranica - Azja

#3

Nieprzeczytany post autor: Maxiu »

W dieslu nie poszalejesz z dzwiekiem.Robilem pare wydechow do vw tdi,pełen przelot bez tlumika luz z koncowym uniwersalnym.I co ? Bylo cicho ,troszke glosniej niz seria ale ten dzwiek.... To nie benzyna,wg.mnie gra nie warta swieczki jesli chodzi o dzwiek.

Rychu993

Użytkownik
Posty: 29
Rejestracja: 13 sie 2013, 13:41
Imię: Mateusz
Auto: Opel Astra II
Silnik: 1.7 DTI
Województwo: podlaskie

#4

Nieprzeczytany post autor: Rychu993 »

chodzi bardziej o wyglad bo ta rura w dol jest kiczowata xd dzwiek to wiadomo nie z 1.7 :D

Awatar użytkownika
Celestyn75

Użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 03 lip 2017, 14:34
Imię: Celestyn
Auto: Opel Astra
Województwo: małopolskie

#5

Nieprzeczytany post autor: Celestyn75 »