Chip
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 10 paź 2016, 10:38
- Imię: Marcin
- Auto: Astra G
- Silnik: Y17DTI
- Województwo: pomorskie
Chip
Pytanko jak z żywotności silnika, osprzętu itd? Silnik 1.7DTI 16V 75km (jak sie nie myle to oznaczenie silnika to Y17DTI) Ile mozna uzyskać po chiptuningu i czy jest ktos kto mial z tym doczynienia badz posiada wykres danej jednostki?
- Bałagan
- Posty: 180
- Rejestracja: 29 lut 2016, 9:03
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra H
- Silnik: A17DTJ
- Województwo: mazowieckie
Orientacyjnie jakiego przyrostu mocy możesz się spodziewać, odpowiedzą Ci w warsztacie. Swojego czasu szukałem warsztatu, który mi coś takiego robi i m.in. padały tego typu odpowiedzi:
Wskoczyły jednak inne wydatki i projekt musiałem porzucić.
Co do wytrzymałości, to tym się nie interesowałem. Założyłem, że to nie są jeszcze downsize'ingowe silniki i cylinder nie jest wykonany z cienkiej blachy, więc przy prawidłowej eksploatacji żywotność zmniejszy się w stopniu mało istotnym. Oczywiście auto nadal służyło by do codziennego użytku, a nie do pałowania spod świateł.
Przy moim silniku fabryka deklaruje fabryczne 110KM.Oczekiwane przyrosty to:
140-150Hp
320-340Nm
Koszt modyfikacji 1200zł (chyba że z nie uda się moda przeprowadzić
poprzez złącze OBD - wyjmowanie sterownika silnika - 1500zł)
Czas potrzebny na przeprowadzenie mod to około 4-5H
Pozdrawiam i Zapraszam
Wskoczyły jednak inne wydatki i projekt musiałem porzucić.
Co do wytrzymałości, to tym się nie interesowałem. Założyłem, że to nie są jeszcze downsize'ingowe silniki i cylinder nie jest wykonany z cienkiej blachy, więc przy prawidłowej eksploatacji żywotność zmniejszy się w stopniu mało istotnym. Oczywiście auto nadal służyło by do codziennego użytku, a nie do pałowania spod świateł.
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 14 gru 2016, 18:36
- Imię: rafal
- Auto: sig
- Województwo: mazowieckie
fajerwerków się nie spodziewaj
na końcowy wynik składa się wiele czynników,przedewszystkim kondycja silnika ile ma nalatane tyś km
120km to chyba wszystko i bezpiecznie będzie dalej to zmiana wtrysków ic itd itp. a to bez sensu dłubać ten silnik
na końcowy wynik składa się wiele czynników,przedewszystkim kondycja silnika ile ma nalatane tyś km
120km to chyba wszystko i bezpiecznie będzie dalej to zmiana wtrysków ic itd itp. a to bez sensu dłubać ten silnik