Zmiana wydechu, a gwarancja ??
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Zmiana wydechu, a gwarancja ??
Witam jak w temacie.
Taka hipotetyczna sytuacja. Wymieniam wydech na inny (fabryczny GM, ale od innego silnika). Jak to się ma do gwarancji.
Przerabiał ktoś podobny temat (podmiana części w aucie na fabrycznej gwarancji) i może coś powiedzieć ??
Taka hipotetyczna sytuacja. Wymieniam wydech na inny (fabryczny GM, ale od innego silnika). Jak to się ma do gwarancji.
Przerabiał ktoś podobny temat (podmiana części w aucie na fabrycznej gwarancji) i może coś powiedzieć ??
Ostatnio zmieniony 08 mar 2017, 9:24 przez marwisn, łącznie zmieniany 1 raz.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- KaMYk
- Posty: 5375
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 131 razy
- Kontakt:
Marcin, generalnie poza ASO nie wolno podmieniać niczego.
Można ewentualnie w ASO, ale tylko na fabryczne zestawy wyposażenia.
Formalnie tracisz gwarancję.
Reszta to kwestia tego, co sobie obgadasz w swoim serwisie.
Gorzej, jak musisz skorzystać z naprawy gwarancyjnej w obcym mieście, za granicą i serwisant będzie nie ludzki.
Ja zrobiłem program na silniku i wyprogramowałem EGR, zmieniłem tłumik na Ultera, koła, zawieszenie i wiele innych drobiazgów jeszcze na gwarancji i mój Doradca serwisowy o tym wiedział i nie robił problemów.
Generalnie nie wolno, ale jest ryzyko jest zabawa
Można ewentualnie w ASO, ale tylko na fabryczne zestawy wyposażenia.
Formalnie tracisz gwarancję.
Reszta to kwestia tego, co sobie obgadasz w swoim serwisie.
Gorzej, jak musisz skorzystać z naprawy gwarancyjnej w obcym mieście, za granicą i serwisant będzie nie ludzki.
Ja zrobiłem program na silniku i wyprogramowałem EGR, zmieniłem tłumik na Ultera, koła, zawieszenie i wiele innych drobiazgów jeszcze na gwarancji i mój Doradca serwisowy o tym wiedział i nie robił problemów.
Generalnie nie wolno, ale jest ryzyko jest zabawa
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Tłumik jest od GM i jest montowany w Astrze K. Tyle tylko, że do wersji 1.6 200 KM .
Wszystko pasuje p&p. Jedyne co trzeba wymienić to blendę pod tylnym zderzakiem na taką z wycięciami pod dwururkę.
Wszystko pasuje p&p. Jedyne co trzeba wymienić to blendę pod tylnym zderzakiem na taką z wycięciami pod dwururkę.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- KaMYk
- Posty: 5375
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 131 razy
- Kontakt:
Marcin, tak się domyśliłem o co Ci chodzi
Tylko to nie ma znaczenia, skąd tłumik, ważne ze zmiana w stosunku do oryginału i jak się uprą, to w każdym sądzie przegrasz z Oplem jak Ci nie uznają gwarancji.
I nie ma to znaczenia, że to do tej usterki ma się to nijak
Jedyna szansa to zlecić montaż do ASO, jak Ci zrobią i dadzą fakturę, to gwarancję muszą uznać
Z drugiej strony, jak zajedziesz z takim tłumikiem do serwisu, to się nawet nie zorientują, ze zmieniany
Tylko to nie ma znaczenia, skąd tłumik, ważne ze zmiana w stosunku do oryginału i jak się uprą, to w każdym sądzie przegrasz z Oplem jak Ci nie uznają gwarancji.
I nie ma to znaczenia, że to do tej usterki ma się to nijak
Jedyna szansa to zlecić montaż do ASO, jak Ci zrobią i dadzą fakturę, to gwarancję muszą uznać
Z drugiej strony, jak zajedziesz z takim tłumikiem do serwisu, to się nawet nie zorientują, ze zmieniany
-
- Posty: 1258
- Rejestracja: 18 sty 2013, 20:02
- Imię: Arek
- Auto: Astra J Sedan
- Silnik: A14NET
- Województwo: wielkopolskie
- Pomocny: 10 razy
- Kontakt:
Marcin zakładaj dwururkę i się nie przejmuj ASO, jak pojedziesz na przegląd i tak nie zauważą że coś jest nie tak.
Astra J Sedan Executive A14NET, AFL, NAVI 950 IntelliLink, Oryginalna kamera cofania, Dual Exhaust
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 16 lut 2017, 0:21
- Imię: Piotr
- Auto: Astra K
- Województwo: mazowieckie
Chcialbym zobaczyc jak swieci oczami czlowiek z serwisu Opla jakby ci np padl silnik a Opel Polska by poprosilo logi...KaMYk pisze:QR_BBPOST Marcin, generalnie poza ASO nie wolno podmieniać niczego.
Można ewentualnie w ASO, ale tylko na fabryczne zestawy wyposażenia.
Formalnie tracisz gwarancję.
Reszta to kwestia tego, co sobie obgadasz w swoim serwisie.
Gorzej, jak musisz skorzystać z naprawy gwarancyjnej w obcym mieście, za granicą i serwisant będzie nie ludzki.
Ja zrobiłem program na silniku i wyprogramowałem EGR, zmieniłem tłumik na Ultera, koła, zawieszenie i wiele innych drobiazgów jeszcze na gwarancji i mój Doradca serwisowy o tym wiedział i nie robił problemów.
Generalnie nie wolno, ale jest ryzyko jest zabawa
Ciekawe kto by stracil prace ... szkoda serwisanta
EDIT:
Bo ludzie ostatnio zaczeli szanowac prace bo zawsze mozna trafic gorsza... wiec jaki sens ryzykowac utrate miejsca ktore daje chleb powszedni.marwisn pisze:QR_BBPOST W Poznaniu żadne ASO się tego nie podejmie .
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Znalazłem ASO, które nie widzi problemu. Zleciłem im sprowadzenie i montaż części. Dam znać jak temat ruszy.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
- KaMYk
- Posty: 5375
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 131 razy
- Kontakt:
Widać wiedział co robi, poza tym, dopóki awarii nie było, to i problemu nie było. Tracić, to tylko ja bym stracił, ba w przypadku konieczności reklamacji sterownika silnika musiałbym u mojego tunera wgrać oryginalny program.piotrekt1976 pisze:QR_BBPOST Chcialbym zobaczyc jak swieci oczami czlowiek z serwisu Opla
To było moje ryzyko i akceptowalne dla mnie. Radość z programu bezcenna, a reszta to tylko marne grosze. Nie jestem materialistą, żeby każda złotówkę oglądać 5 razy zanim wydam.
Czyli można w Twoim przypadku to jedyne rozwiązanie, będzie drogo, ale bezpiecznie Już się nie mogę doczekać efektumarwisn pisze:QR_BBPOST Znalazłem ASO, które nie widzi problemu
Ostatnio zmieniony 11 mar 2017, 6:31 przez KaMYk, łącznie zmieniany 1 raz.
- marwisn
- Posty: 4598
- Rejestracja: 18 cze 2012, 19:46
- Imię: Marcin
- Auto: Seat Leon
- Silnik: 1.4 TSI
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 26 razy
- Kontakt:
Cenowo raczej normalnie.
Wysłałem zapytanie ofertowe do kilku sklepów internetowych i ASO. Najlepszą ofertę wydrukowałem i poszedłem z nią do tego ASO. Dali mi taką samą cenę.
Koszt montażu u nich to 200 pln.
Mógłbym zaoszczędzić te 200 na montażu i zrobić to sam. Z drugiej strony to niewielka kwota za spokój ducha i podkładkę w razie "w".
Rzeźba tłumika od podstaw dużo taniej by nie wyszła.
Wysłałem zapytanie ofertowe do kilku sklepów internetowych i ASO. Najlepszą ofertę wydrukowałem i poszedłem z nią do tego ASO. Dali mi taką samą cenę.
Koszt montażu u nich to 200 pln.
Mógłbym zaoszczędzić te 200 na montażu i zrobić to sam. Z drugiej strony to niewielka kwota za spokój ducha i podkładkę w razie "w".
Rzeźba tłumika od podstaw dużo taniej by nie wyszła.
Ostatnio zmieniony 11 mar 2017, 7:03 przez marwisn, łącznie zmieniany 1 raz.
DO - AF - ZA - AH - AK - SL
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]