Światła przecimgłowe + DRL w jednym
-
- Posty: 131
- Rejestracja: 18 cze 2015, 18:31
- Imię: Kamil
- Auto: Astra G 1,6 16V LPG
- Silnik: X16XEL
- Województwo: małopolskie
- Wdzięczny: 1 raz
Światła przecimgłowe + DRL w jednym
Witajcie, ostatnio chodzi mi po głowie montaż świateł do jazdy dziennej ale nie podobają mi się te białe ledowe, W oko natomiast wpadło mi takie rozwiązanie jak ma np Skoda Fabia, tzn. światło przeciwmgłowe i światło do jazdy dziennej w jednym oryginalnym kloszu. I do tego mają "zwykły" kolor, jeśli dobrze określę biały ciepły co przypadło mi do gustu bardziej niż zimny led. I pytanie czy można gdzieś kupić takie rozwiązanie do Astry G jak jest w Skodzie, tzn. dwa światła w jednym kloszu pasującym w fabryczny otwór po światłach przecimgłowych?
-
- Posty: 4825
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
- FalconTech
- Posty: 5505
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Tylko te wszystkie okrągłe są do zderzaków z OPC.
Do zwykłego zderzaka nie podejdą bez rzeźby.
Do zwykłego zderzaka nie podejdą bez rzeźby.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- dawids
- Posty: 21
- Rejestracja: 05 kwie 2017, 14:10
- Imię: dawid
- Auto: gtc
- Województwo: dolnośląskie
Właśnie... udało sie komuś zamontować DRL zamiast halogena w zwykłym zderzaku ? Sam byłbym zainteresowany takim rozwiazaniem
- FalconTech
- Posty: 5505
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Montowali. Ale musisz mieć zderzak bez otworów na halogeny. Sam wycinasz sobie otwór odpowiedniej średnicy a same lampy montujesz w dystansach wyciętych z kawałka rury PCV. A na to można przykleić chromowane ringi (zazwyczaj są w zestawie z lampą) by zakryć niedociągnięcia.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- dawids
- Posty: 21
- Rejestracja: 05 kwie 2017, 14:10
- Imię: dawid
- Auto: gtc
- Województwo: dolnośląskie
Ale przecież te atrapy są pod kątem to jak wpasuje DRL to bedą też pod kątem...
Zapomniałem dopisac że mowa o budzie GTC, tam są inne maskownice z tego co wiem
Zapomniałem dopisac że mowa o budzie GTC, tam są inne maskownice z tego co wiem
- FalconTech
- Posty: 5505
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Po to właśnie rurki PCV by zrobić z nich maskownice ustawione w osi pojazdu a nie przyklejone do krzywizny zderzaka.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- dawids
- Posty: 21
- Rejestracja: 05 kwie 2017, 14:10
- Imię: dawid
- Auto: gtc
- Województwo: dolnośląskie
- FalconTech
- Posty: 5505
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Dotyczy Astry G ale kształt zderzaka nie ma tu znaczenia. Tym bardziej, że w AH można same kratki ściągnąć i na nich zrobić operację.
Kod: Zaznacz cały
https://www.astra-g.pl/viewtopic.php?p=634662#p634662
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- dawids
- Posty: 21
- Rejestracja: 05 kwie 2017, 14:10
- Imię: dawid
- Auto: gtc
- Województwo: dolnośląskie