astra j swap a14net 140km na A16XHT SIDI lub A20NFT
- piotrek23065
- Posty: 25
- Rejestracja: 08 lip 2017, 18:51
- Imię: Piotr
- Auto: astra j
- Silnik: a14net
- Województwo: podlaskie
astra j swap a14net 140km na A16XHT SIDI lub A20NFT
Witam
Zastanawiam w przyszłości czy jest możliwe zamiana silnika w astrze j a14net 1.4 turbo 140km na A16XHT sidi lub A20NFT ? Czy będą pasowały do miejsca a14net ? Czy oprócz silnika wymaga wymiany skrzyni biegów lub innych podzespołów ? Jaki koszt przybliżony takiej wymiany ?
Bo jeśli by była taka możliwość swapu bez rzeźbienia tzn. plug play bez kosmicznych cen to dla mnie marzenie w przyszłości
Proszę o odp.
Pozdrawiam
Zastanawiam w przyszłości czy jest możliwe zamiana silnika w astrze j a14net 1.4 turbo 140km na A16XHT sidi lub A20NFT ? Czy będą pasowały do miejsca a14net ? Czy oprócz silnika wymaga wymiany skrzyni biegów lub innych podzespołów ? Jaki koszt przybliżony takiej wymiany ?
Bo jeśli by była taka możliwość swapu bez rzeźbienia tzn. plug play bez kosmicznych cen to dla mnie marzenie w przyszłości
Proszę o odp.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 17 sie 2017, 13:14 przez piotrek23065, łącznie zmieniany 1 raz.
- KaMYk
- Posty: 5372
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 131 razy
- Kontakt:
wszystko się da, widziałem J z silnikiem 2,8V6 z insigni z napędem 4x4.
Do 1,6XHT to skrzynia powinna podpasować, do 2.0NFT na pewno nie, musi być F40 z OPC lub insigni
Mechanicznie do włożenia bez większych problemów.
Kwestia oprogramowania, tu to wielka nie wiadoma.
Do 1,6XHT to skrzynia powinna podpasować, do 2.0NFT na pewno nie, musi być F40 z OPC lub insigni
Mechanicznie do włożenia bez większych problemów.
Kwestia oprogramowania, tu to wielka nie wiadoma.
- piotrek23065
- Posty: 25
- Rejestracja: 08 lip 2017, 18:51
- Imię: Piotr
- Auto: astra j
- Silnik: a14net
- Województwo: podlaskie
-
- Posty: 80
- Rejestracja: 25 wrz 2021, 14:00
- Imię: Piotrek
- Auto: Astra G & J
- Silnik: Z14XE & A16LET
- Województwo: lubelskie
- Wdzięczny: 2 razy
To nie czasy I II i III gen gdzie wymiana silnika była skomplikowana tak bardzo że wystarczyło łapy zmienić i w zależności od małego/dużego bloku z 1,4 można było zrobić 2,0 i z 1,6 przeskoczyć na 1,8.
Tutaj to ja jedyne na co bym się zamienił to A20NFT, ale skrzynia m32 do wymiany no i nie wiem czy wydech tak samo nie poszedłby na wymianę. Tyle że ja mam 1,6T stąd to gadanie
Seryjne 1,6T bez znaczenia czy pośredni wtrysk czy SIDI kończy się na 220km na seryjnych podzespołach. Po włożeniu K04 i zmianie pewnie połowy silnika 300km jest osiągalne
Tutaj to ja jedyne na co bym się zamienił to A20NFT, ale skrzynia m32 do wymiany no i nie wiem czy wydech tak samo nie poszedłby na wymianę. Tyle że ja mam 1,6T stąd to gadanie
Seryjne 1,6T bez znaczenia czy pośredni wtrysk czy SIDI kończy się na 220km na seryjnych podzespołach. Po włożeniu K04 i zmianie pewnie połowy silnika 300km jest osiągalne
- Mufu
- Posty: 4
- Rejestracja: 29 lip 2021, 21:39
- Auto: Astra J
- Silnik: A14net
- Rocznik: 2011
- Województwo: śląskie
- Wdzięczny: 1 raz
Do m32 można włożyć z20leh kwesta tylko łapy od rozrządu bo reszta zostaje i ewentualnie kwestia strojenia albo na kompie z 1.4 albo na 2.0
A20nft to już zabawa z napędem skrzynia silnik łapy ale raczej powinno to wejść bez problemu bo w "j" były takie silniki a do a20nft jeszcze kompa i teraz kwestia komunikacji z zegarami itp
A20nft to już zabawa z napędem skrzynia silnik łapy ale raczej powinno to wejść bez problemu bo w "j" były takie silniki a do a20nft jeszcze kompa i teraz kwestia komunikacji z zegarami itp
-
- Posty: 80
- Rejestracja: 25 wrz 2021, 14:00
- Imię: Piotrek
- Auto: Astra G & J
- Silnik: Z14XE & A16LET
- Województwo: lubelskie
- Wdzięczny: 2 razy
To co czekamy na pierwszego odważnego, chociaż jak ktoś już miałby 1,6T to jedyne na co się opłaca wymieniać to ta odmiana 2,0T z Insigni polifta lub J OPC.
Bo brać tą odmianę 220km która i tak swoje pali + robić chipa + gazować to już cenowo wyjdzie myślę że drożej niż od razu zakup 2,0T 250/280 tyle że wtedy już bez gazu.
Bo brać tą odmianę 220km która i tak swoje pali + robić chipa + gazować to już cenowo wyjdzie myślę że drożej niż od razu zakup 2,0T 250/280 tyle że wtedy już bez gazu.