Jaka gleba
-
- Posty: 870
- Rejestracja: 02 gru 2007, 23:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: radom
- Kontakt:
-
- Posty: 94
- Rejestracja: 28 sty 2007, 20:27
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: SC
- Kontakt:
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 01 paź 2007, 11:03
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Świętokrzyskie
- Kontakt:
Witam.
Widzę, ze jesteście koledzy zorientowani w temacie. Więc poproszę was o poradę.
Mam w planie zakup sprężyn do mojej astry(G, 2.0 16V, 3-d). I tu pojawia sie problem. Jakie wybrać.
Co do firmy to już zdecydowałem się na weitec. Ale nie wiem czy brać 35/20 czy 55/20.
Już byłem zdecydowany na 35/20 ale przeczytałem, że ktoś napisał coś takiego: "rozmawiałem z kolesiem ze sklepu tuningowego, sprężynach Weiteca, to zakładali w kilku samochodach wariant 50/30, a obniżało około 30/20". Wypowiedzcie się proszę na ten temat.
Czy miał ktoś z was do czynienia ze sprężynami tej firmy? i czy potwierdzi taką wypowiedź?
A kolejny problem to taki, że moja astra to wersja seryjna sport. Z tego co wyczytałem na forum(ale nie potwierdzone na 100%) ma ona już obniżone zawieszenie o około 15 mm.
Więc zakładając 35/20 w rzeczywistości będzie to 20/5 tak ? Z góry dziękuje za sugestie.
Pozdrawiam.
Widzę, ze jesteście koledzy zorientowani w temacie. Więc poproszę was o poradę.
Mam w planie zakup sprężyn do mojej astry(G, 2.0 16V, 3-d). I tu pojawia sie problem. Jakie wybrać.
Co do firmy to już zdecydowałem się na weitec. Ale nie wiem czy brać 35/20 czy 55/20.
Już byłem zdecydowany na 35/20 ale przeczytałem, że ktoś napisał coś takiego: "rozmawiałem z kolesiem ze sklepu tuningowego, sprężynach Weiteca, to zakładali w kilku samochodach wariant 50/30, a obniżało około 30/20". Wypowiedzcie się proszę na ten temat.
Czy miał ktoś z was do czynienia ze sprężynami tej firmy? i czy potwierdzi taką wypowiedź?
A kolejny problem to taki, że moja astra to wersja seryjna sport. Z tego co wyczytałem na forum(ale nie potwierdzone na 100%) ma ona już obniżone zawieszenie o około 15 mm.
Więc zakładając 35/20 w rzeczywistości będzie to 20/5 tak ? Z góry dziękuje za sugestie.
Pozdrawiam.
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 21 gru 2007, 18:29
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Solec Kujawski
- Kontakt:
WITAMPaladyn pisze:Chce w najbliższym czasie obniżyć swoje auto. Zastanawiam sie nad przodem 60mm tył 40mm.
Jest to pewnie ryzykowne biorąc pod uwagę polskie drogi :>
Jakie wy macie gleby jak mocne?Zawieszenia jakich firm używacie?
Jakie wrażenia z jazdy? Boli brzuch, kręgosłup po dłuższej jeździe na niezbyt równych jezdniach? :/
Moim zdaniem takie obnizenie to nie na nasze drogi.
ostatnio obniżylem swoja gsi przod/tyl -30 i jest oki,ale nie wiem po jakich drogach jezdzisz,bo w bydgoszczy są tragiczne dlatego nie szalalem z obniżaniem
to moja stara asteroida,1.6 (c16nz) 0-100 10.5s mierzone stoperem:)
-
- Posty: 432
- Rejestracja: 24 lip 2007, 18:46
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: POLANDIA
- Kontakt:
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 22 wrz 2007, 18:58
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Ja tez chyba nie zaszleje z tak mocnym obnizeniem-czasami zdarza mi sie wjeżdżać na jakies wertepyAchmed pisze:WITAMPaladyn pisze:Chce w najbliższym czasie obniżyć swoje auto. Zastanawiam sie nad przodem 60mm tył 40mm.
Jest to pewnie ryzykowne biorąc pod uwagę polskie drogi :>
Jakie wy macie gleby jak mocne?Zawieszenia jakich firm używacie?
Jakie wrażenia z jazdy? Boli brzuch, kręgosłup po dłuższej jeździe na niezbyt równych jezdniach? :/
Moim zdaniem takie obnizenie to nie na nasze drogi.
ostatnio obniżylem swoja gsi przod/tyl -30 i jest oki,ale nie wiem po jakich drogach jezdzisz,bo w bydgoszczy są tragiczne dlatego nie szalalem z obniżaniem
-
- Posty: 313
- Rejestracja: 03 lut 2008, 17:10
- Imię: Łukasz
- Auto: Alfa 147
- Lokalizacja: CSW w PO
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 313
- Rejestracja: 03 lut 2008, 17:10
- Imię: Łukasz
- Auto: Alfa 147
- Lokalizacja: CSW w PO
- Kontakt:
- schabini
- Posty: 92
- Rejestracja: 26 sty 2008, 13:30
- Imię: Marcin
- Auto: Astra F Sedan
- Silnik: C25XE
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Bażcie ostrożni jeśli chodzi o Weitec'a....
Moja astra ma butle od gazu we wnęce koła zapasowego i "audio-bagażnik"
Najpierw założyłem kpl prężyn tej firmy 30/30 przy amort. standardowych i ??? dupa siadła...
Następnie (po roku) całe zawieszenie (amo+ sprężyny) 50/30, też Weitec i ???? dupa siadła....
Potem kombinacje z gumami usztywniającymi (pomiędzy zwoje sprężyn) i finał jest tego taki,że czekam właśnie na spężyny Eibach'a i zobaczę co się stanie z tyłem... Bo przednie sprężyny są bez zarzutu, ale wymienię i tak cały kpl sprężyn....
Może dlatego tak się dzieje że mam tył za bardzo obciązony???
Zobaczymy
Moja astra ma butle od gazu we wnęce koła zapasowego i "audio-bagażnik"
Najpierw założyłem kpl prężyn tej firmy 30/30 przy amort. standardowych i ??? dupa siadła...
Następnie (po roku) całe zawieszenie (amo+ sprężyny) 50/30, też Weitec i ???? dupa siadła....
Potem kombinacje z gumami usztywniającymi (pomiędzy zwoje sprężyn) i finał jest tego taki,że czekam właśnie na spężyny Eibach'a i zobaczę co się stanie z tyłem... Bo przednie sprężyny są bez zarzutu, ale wymienię i tak cały kpl sprężyn....
Może dlatego tak się dzieje że mam tył za bardzo obciązony???
Zobaczymy