Jaka gleba

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
Mamanek

V.I.P.
Posty: 978
Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
Imię: Adam
Auto: Opel Astra GSi
Silnik: C20XE+
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#21

Nieprzeczytany post autor: Mamanek »

Glovash, no springi z GSi podejda bankowo, no pozostaje kwestia jak sie bedzie to wizualnie prezentowac, ja mam progresywne spingi Eibacha - moge smialo je polecic, ale jesli komus nie przeszkadza sztywnosc, po 400km potrafi ciut bolec kregoslup, ale na zakretach jest malina, no do tego kompletu amorki Bilstein B6, ale to juz jest spory koszt.
GSi to odwzajemniona miłość , więc jeśli nie czujesz tej miłości, to błagam Cię!
Zmień samochód!!!


M&M Team

melanrz

Astro-maniak
Posty: 214
Rejestracja: 03 sty 2008, 16:12
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki
Kontakt:

#22

Nieprzeczytany post autor: melanrz »

no ja swoja chce -80/-60 lub ew. -70/-50 obnizyc :m. Boje sie troche, ale coz... swiat dla odwaznych nalezy

tiesto

Astro-maniak
Posty: 167
Rejestracja: 27 gru 2007, 0:06
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Koszalin-Słupsk
Kontakt:

#23

Nieprzeczytany post autor: tiesto »

I ja równiez zastanawiam sie nad zakupem zawieszenia - mysle o kupnie zawieszenia firmy GT Cupeline,TA - Technix albo FK - moze ktos mial stycznosc z ktoras z tych firm i moglby cos powiedziec odnosnie zawieszenia - polecic, albo odradzic/Pozdrawiam

NAITOP

Astro-maniak
Posty: 432
Rejestracja: 24 lip 2007, 18:46
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: POLANDIA
Kontakt:

#24

Nieprzeczytany post autor: NAITOP »

Ja mam GT Cupline :) i sa twaaaaarde baaaaaardzo!! ale o takie mi chodziło. Nie wiem czy chwalic czy nie, napisze jak ktoraś pęknie.
[External Link Removed for Guests]

KwL

Astro-maniak
Posty: 168
Rejestracja: 03 kwie 2008, 22:42
Imię: Konrad
Auto: ASTRA G
Silnik: 2.0 DTI
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#25

Nieprzeczytany post autor: KwL »

siemanko!

Ja swojego aterixa mam obnizonego 60/40 sprezyny Fk oraz sportowe amortyzatory,tak jak koledzy wczesniej pisali jezdzi sie na naszych drogach nie zbyt dobrze, mozna w pare misiecy stracic wszystkie promby w zębach no i poznać kazdą dziure w mieście....osobiscie odradzam takiego obnizenia ja swoje zmieniam na 35/20 ze zwyklymi amorami,z tego co sie dowaidywalem bedzie lepszy komfort jazdy,natosmiat samochod bedzie nizszy co nie straci tak na wyglądzie....

moja obecnei wyglada tak....

[External Link Removed for Guests]


Pozdrawiam i czekam na wasze opinie o tym moim zamiarze obnizenia...
! ! ! NIE zabijesz NIE WygraSz ! ! !

agusia

Użytkownik
Posty: 40
Rejestracja: 06 paź 2007, 18:51
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

#26

Nieprzeczytany post autor: agusia »

Ja mam zawieszenie H&R -30 mm + 17" 215/45/17 i po wawie jeździ sie bdb.

Pozdrawiam
ASTRA G 2.0 16V Sport + 17" fele, H&R - 30 mm
Vectra B Caravan 2.0 DTH Sport (CHIP na 117 PS i 312 Nm) Master's Tuning, 17" fele, Irmscher - 30 mm

KwL

Astro-maniak
Posty: 168
Rejestracja: 03 kwie 2008, 22:42
Imię: Konrad
Auto: ASTRA G
Silnik: 2.0 DTI
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#27

Nieprzeczytany post autor: KwL »

ooo to dobrze moze sie spotkamy gdzies na trasie :) a powiedz mi masz -30 ale na normalnych amortyzatorach standartowych???i jaka jest jazda mieksza jest??? dzieki za odp...
! ! ! NIE zabijesz NIE WygraSz ! ! !

agusia

Użytkownik
Posty: 40
Rejestracja: 06 paź 2007, 18:51
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

#28

Nieprzeczytany post autor: agusia »

KwL pisze:ooo to dobrze moze sie spotkamy gdzies na trasie :) a powiedz mi masz -30 ale na normalnych amortyzatorach standartowych???i jaka jest jazda mieksza jest??? dzieki za odp...
W tej chwili są seryjne amortyzatory, ale zbieram kase na Koni Sport z regulacją twardości.
Moja Astra na fabrycznych sprężynach + 16" fele 205/50/16 była z miękka. ;)

Pozdrawiam
ASTRA G 2.0 16V Sport + 17" fele, H&R - 30 mm
Vectra B Caravan 2.0 DTH Sport (CHIP na 117 PS i 312 Nm) Master's Tuning, 17" fele, Irmscher - 30 mm

KwL

Astro-maniak
Posty: 168
Rejestracja: 03 kwie 2008, 22:42
Imię: Konrad
Auto: ASTRA G
Silnik: 2.0 DTI
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#29

Nieprzeczytany post autor: KwL »

spoko...ale powiedz mi jeszcze jedno czy komfort jest zachowalny tak jak na seryjnych sprezynach po obnizeniu -30??? czy jest ciut twarda i lepiej sie prowadzi???
! ! ! NIE zabijesz NIE WygraSz ! ! !

agusia

Użytkownik
Posty: 40
Rejestracja: 06 paź 2007, 18:51
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

#30

Nieprzeczytany post autor: agusia »

KwL pisze:spoko...ale powiedz mi jeszcze jedno czy komfort jest zachowalny tak jak na seryjnych sprezynach po obnizeniu -30??? czy jest ciut twarda i lepiej sie prowadzi???
Komfort jazdy jest mniejszy, auto jest twardsze, ale zdecydowanie lepiej sie prowadz.

Pozdrawiam
ASTRA G 2.0 16V Sport + 17" fele, H&R - 30 mm
Vectra B Caravan 2.0 DTH Sport (CHIP na 117 PS i 312 Nm) Master's Tuning, 17" fele, Irmscher - 30 mm

ODPOWIEDZ