Artykuł z Oponeo.pl , przyjemny tekścić.
/ jakiś fetysz z tym stabilizatorem mi się załączył, to musiałem wrzucić.
[External Link Removed for Guests].
Ogólnie coś o stabilizatorach można tu popisać.
Ja nadmienię że np. w F-ce i nie tylko, mało kto wymienia gumy na belce, obejmy stabilizatora, wszyscy tylko łączniki.
Tylko w F-ce trzeba zwalać belkę a w G już nie, Bogdan nawet filmik zrobił co i jak z tymi gumami w G na belce.
Ciekawe jak w H i J, K trochę za młoda
[External Link Removed for Guests]
Robota od 4:00
Jeszcze jakieś reklamówki Eibach-a
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
/ Przesadzają trochę z tymi testami z BMW, wychodzi że seryjne zawieszenie to się do niczego nie nadaje.
EDIT:
Stabilizatory H&R, coś tam niby jest do G i do H (ten sam zestaw? chyba pomyłka)
[External Link Removed for Guests]
Cena za metalowy pręt...absurd.
Ale notka ciekawa.
W przypadku tego kompletu stabilizatorów można uzyskać TÜV również montując wyłącznie przedni stabilizator (bez tylnego). W przypadku montażu tylko przedniego stabilizatora możliwa jest jednak podsterowność auta.
Jeszcze filmik z nadsterownością
Pół miliona wyświetleń!
Bez dziewczyny to by nie był taki hit
[External Link Removed for Guests]
A na wiki jaki elaborat
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
Dobra, kurde się rozpisałem.