Astra classic 1 rocznik '00 sedan
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 1399
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Marcin
- Auto: Vectra C
- Silnik: Z18XE
- Rocznik: 2004
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Joszi, a czytalem w jakims odcinku GT, ze jest cos takiego jak nitro do dieselkow, moze sobie kupisz?
Natomiast z tego co Destro mowi on nie szuka jakiegos tuningu typowo na 1/4 mili wciskacza. Chce po prostu podkrecic ta jednostke zeby miala wiecej mocy, a i moze mzniejszyc spalanie.
To ja mowie tak: Podkrec chip w CPU o jakies kilka koni, zamontuj strumiennice i to all. Efekt cie zadowoli i spalanie tez powinno byc normalne roznica +/- 0,5 litra zalerzy jak cpu ustawisz
Warsztaty? Musisz na stronach Wrocławskich Tuning Klubow, one najlepiej wiedzą dzie robią dobrze. W Bydgoszczy napewno dobrze by ci to zrobili w Yakuzie w Poznaniu to chyba w AG-Tuning. Tak wiec popytaj się
Natomiast z tego co Destro mowi on nie szuka jakiegos tuningu typowo na 1/4 mili wciskacza. Chce po prostu podkrecic ta jednostke zeby miala wiecej mocy, a i moze mzniejszyc spalanie.
To ja mowie tak: Podkrec chip w CPU o jakies kilka koni, zamontuj strumiennice i to all. Efekt cie zadowoli i spalanie tez powinno byc normalne roznica +/- 0,5 litra zalerzy jak cpu ustawisz
Warsztaty? Musisz na stronach Wrocławskich Tuning Klubow, one najlepiej wiedzą dzie robią dobrze. W Bydgoszczy napewno dobrze by ci to zrobili w Yakuzie w Poznaniu to chyba w AG-Tuning. Tak wiec popytaj się
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
dobrze mówisz ale aż żal wydać tyle kasy na chip bez większych modyfikacji autka typu wydech i sportowe wałki i kolektor 4-2-1Kostek pisze:Podkrec chip w CPU o jakies kilka koni, zamontuj strumiennice i to all. Efekt cie zadowoli i spalanie tez powinno byc normalne roznica +/- 0,5 litra zalerzy jak cpu ustawisz
ale żeby zwiększyć moc to i tak najbardziej opłacało by się przerobić na wielopounkta - chip kosztuje jakieś 1400zł i ile może dać tej mocy? pewnie max 5% - a za tą sumę albo trochę więcej (zależy za ile części kupisz) przerobisz na wielopunkta i masz dodatkowe 22KM a wtedy po czasie można się pokusić na chip i będzie jeszcze więcej. pobuszuj na KTK bo oni tam te silniczki mają już opanowane a i więcej jest tematów na ten temat bo tamto fo wiele dłużej istnieje
-
- Posty: 1399
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Marcin
- Auto: Vectra C
- Silnik: Z18XE
- Rocznik: 2004
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Wydech sportowy to sam Destro odrzucil bo nie chce miec glosnego samochodu. Co do wielopunkta nie znam sie na tego typu modyfikacjach musialbym sam o tym poczytac Natomiast wiem jedno, silnik jednopunktowy ma zupelnie inna mape paliwa niz silnik wielopunktowy wiec przy zmianie wtrysku i tak trzeba bedzie grzebac przy CPU bo nie bedzie dostarczal wystarczajacej ilosci paliwa, albo bedzie zalewac silnik.
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 204
- Rejestracja: 04 kwie 2007, 17:24
- Imię: Krzysztof
- Auto: Astra F
- Silnik: 1.4 (60 koni)
- Rocznik: 2001
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław/Brzeg Dolny
Nie rozumiem pewnej rzeczy. Kupując Astre z tym silnikiem wiedziałeś jaką ma moc i czego można się po niej spodziewać. Skoro jest za słaba dla ciebie po co ją kupowałeś??Jaki sens ma kupno auta, do którego chcesz dołożyć drugie tyle co na auto wydałeś??Bez sensu było jak dla mnie kupno takiego samochodu. Trzeba było kupić od razu cos mocniejszego i tyle. Druga sprawa. W Polsce 'po ludzku' się jeździć nie da za sprawą choćby braku dróg.