Astra classic 1 rocznik '00 sedan

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
JOszi

Astro-maniak
Posty: 4227
Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
Imię: Marek
Auto: astra f, insignia, fiat 125P
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#31

Nieprzeczytany post autor: JOszi »

he he nitro to fajna sprawa :D jeździsz sobie samochodzikiem który mało pali a jak chcesz to wciskasz prawie każde autko na światłach :D a potem znowu mało pali :D aaa i głupi jaś nie jest aż tak drogi ;)

Kostek

Astro-maniak
Posty: 1399
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Marcin
Auto: Vectra C
Silnik: Z18XE
Rocznik: 2004
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#32

Nieprzeczytany post autor: Kostek »

Joszi, a czytalem w jakims odcinku GT, ze jest cos takiego jak nitro do dieselkow, moze sobie kupisz?

Natomiast z tego co Destro mowi on nie szuka jakiegos tuningu typowo na 1/4 mili wciskacza. Chce po prostu podkrecic ta jednostke zeby miala wiecej mocy, a i moze mzniejszyc spalanie.

To ja mowie tak: Podkrec chip w CPU o jakies kilka koni, zamontuj strumiennice i to all. Efekt cie zadowoli i spalanie tez powinno byc normalne roznica +/- 0,5 litra zalerzy jak cpu ustawisz ;)

Warsztaty? Musisz na stronach Wrocławskich Tuning Klubow, one najlepiej wiedzą dzie robią dobrze. W Bydgoszczy napewno dobrze by ci to zrobili w Yakuzie w Poznaniu to chyba w AG-Tuning. Tak wiec popytaj się ;)

JOszi

Astro-maniak
Posty: 4227
Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
Imię: Marek
Auto: astra f, insignia, fiat 125P
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#33

Nieprzeczytany post autor: JOszi »

Kostek pisze:Podkrec chip w CPU o jakies kilka koni, zamontuj strumiennice i to all. Efekt cie zadowoli i spalanie tez powinno byc normalne roznica +/- 0,5 litra zalerzy jak cpu ustawisz ;)
dobrze mówisz ale aż żal wydać tyle kasy na chip bez większych modyfikacji autka typu wydech i sportowe wałki i kolektor 4-2-1

ale żeby zwiększyć moc to i tak najbardziej opłacało by się przerobić na wielopounkta - chip kosztuje jakieś 1400zł i ile może dać tej mocy? pewnie max 5% - a za tą sumę albo trochę więcej (zależy za ile części kupisz) przerobisz na wielopunkta i masz dodatkowe 22KM a wtedy po czasie można się pokusić na chip i będzie jeszcze więcej. pobuszuj na KTK bo oni tam te silniczki mają już opanowane a i więcej jest tematów na ten temat bo tamto fo wiele dłużej istnieje

Kostek

Astro-maniak
Posty: 1399
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Marcin
Auto: Vectra C
Silnik: Z18XE
Rocznik: 2004
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#34

Nieprzeczytany post autor: Kostek »

Wydech sportowy to sam Destro odrzucil bo nie chce miec glosnego samochodu. Co do wielopunkta nie znam sie na tego typu modyfikacjach musialbym sam o tym poczytac ;) Natomiast wiem jedno, silnik jednopunktowy ma zupelnie inna mape paliwa niz silnik wielopunktowy wiec przy zmianie wtrysku i tak trzeba bedzie grzebac przy CPU bo nie bedzie dostarczal wystarczajacej ilosci paliwa, albo bedzie zalewac silnik.

JOszi

Astro-maniak
Posty: 4227
Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
Imię: Marek
Auto: astra f, insignia, fiat 125P
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#35

Nieprzeczytany post autor: JOszi »

no dobrze myślisz ale tam przekładasz głowicę, kompa itd więc nie musisz modyfikować ecu

kamien

Astro-maniak
Posty: 204
Rejestracja: 04 kwie 2007, 17:24
Imię: Krzysztof
Auto: Astra F
Silnik: 1.4 (60 koni)
Rocznik: 2001
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław/Brzeg Dolny

#36

Nieprzeczytany post autor: kamien »

Nie rozumiem pewnej rzeczy. Kupując Astre z tym silnikiem wiedziałeś jaką ma moc i czego można się po niej spodziewać. Skoro jest za słaba dla ciebie po co ją kupowałeś??Jaki sens ma kupno auta, do którego chcesz dołożyć drugie tyle co na auto wydałeś??Bez sensu było jak dla mnie kupno takiego samochodu. Trzeba było kupić od razu cos mocniejszego i tyle. Druga sprawa. W Polsce 'po ludzku' się jeździć nie da za sprawą choćby braku dróg.

ODPOWIEDZ