Astra classic 1 rocznik '00 sedan

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
yattaman

#11

Nieprzeczytany post autor: yattaman »

NITRO NITRO NITRO :P :P :P

Nie będziesz musiał wymieniać zawiechy,hamulców ani silnika
Poprostu ciesz się czystą mocą N2O

Goszas

#12

Nieprzeczytany post autor: Goszas »

yattaman pisze:NITRO NITRO NITRO

Nie będziesz musiał wymieniać zawiechy,hamulców ani silnika
Poprostu ciesz się czystą mocą N2O
to "SE" KUP NITRO

[ Dodano: 2007-04-09, 19:50 ]
i napisz mi od razu gdzie w naszym pieknym miescie na nim pocisniesz i pamietaj, ze napelnianie butli nie jest tanie a na dlugo to raczej nie wystarczy, chyba o tym zapomniales albo mi sie powalilo

JOszi

Astro-maniak
Posty: 4227
Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
Imię: Marek
Auto: astra f, insignia, fiat 125P
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: JOszi »

Goszas bo ty źle rozumujesz :D jak ktoś już się bawi w tuning to nie może się martwić o kaszta czy gdzie ma jeździć :D a takich dróg żeby się rozpędzić jest sporo ;)

Goszas

#14

Nieprzeczytany post autor: Goszas »

JOszi, ale masz bryke za 5000zl i instalacje za 3000zeta jakos smiesznie to wyglada jak masz kase na dobry tuning to nitro tez

[ Dodano: 2007-04-09, 19:57 ]
tak mi sie wydaje

yattaman

#15

Nieprzeczytany post autor: yattaman »

Goszas pisze:
yattaman pisze:NITRO NITRO NITRO

Nie będziesz musiał wymieniać zawiechy,hamulców ani silnika
Poprostu ciesz się czystą mocą N2O
to "SE" KUP NITRO

[ Dodano: 2007-04-09, 19:50 ]
i napisz mi od razu gdzie w naszym pieknym miescie na nim pocisniesz i pamietaj, ze napelnianie butli nie jest tanie a na dlugo to raczej nie wystarczy, chyba o tym zapomniales albo mi sie powalilo
Nie jest tanie? Tzn ile kosztuje napełnienie butli? No i chyba są różne wielkości.
Miejsc jest pełno.Raczej ciężko z miejscem gdzie nie pocisne... :) Fly by adrenaline

Kostek

Astro-maniak
Posty: 1399
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Marcin
Auto: Vectra C
Silnik: Z18XE
Rocznik: 2004
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#16

Nieprzeczytany post autor: Kostek »

Tylko sam montaz nitro to moze jest tani, ale do niego trzeba przystosowac caly uklad paliwowy! Jezeli myslimy o dawce zwiekszajacej moc o wiecej niz powiedzmy 150 KM na strzal no to silnik szybko bedzie mial do wymiany bo go mowiac prosto rozniesie :P, chyba ze wymieni polowe rzeczy w nim na kute, a to go wyniesie tyle co za astre g :/

yattaman

#17

Nieprzeczytany post autor: yattaman »

Kostek pisze:Tylko sam montaz nitro to moze jest tani, ale do niego trzeba przystosowac caly uklad paliwowy! Jezeli myslimy o dawce zwiekszajacej moc o wiecej niz powiedzmy 150 KM na strzal no to silnik szybko bedzie mial do wymiany bo go mowiac prosto rozniesie :P, chyba ze wymieni polowe rzeczy w nim na kute, a to go wyniesie tyle co za astre g :/
Po co aż 150km. Wystarczy 50-75km. Policz ile kosztowały by modyfikacje silnika np: c2.0xe żeby uzyskać +75km. Zestaw NX,wzrost mocy do 75km kosztuje ok. 2tyś.

ps.silnika c2.0xe 150km z nitro nie rozniesie :)

Kostek

Astro-maniak
Posty: 1399
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Marcin
Auto: Vectra C
Silnik: Z18XE
Rocznik: 2004
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#18

Nieprzeczytany post autor: Kostek »

To zalerzy z jaka glowica jak glowica cossi to na pewno nie, ale jak ktoras z glowic KS (400 albo 700) to nie bylbym tego taki pewien. Natomiast ja zawsze bylem ogromnym fanem turbo doladowanych silnikow 2.0 :D tyle ze jak do turbo tak i do kazdej mocnieszej modyfikacji trzeba silnik przygotowac, a te przygotowania sa najkosztowniejsze :/

Goszas

#19

Nieprzeczytany post autor: Goszas »

yattaman, niewiem jak Ty ale ja bym wolal miec ciagla duza moc silnika a nie tylko z nitro. Przynajmniej ja mam takie zdanie niby NITRO fajna sprawa ale raczej bym sobie nie zalozyl, tymbardziej do Astry Classic 1 nawet z rocznika 2000 8)

yattaman

#20

Nieprzeczytany post autor: yattaman »

Kostek pisze:To zalerzy z jaka glowica jak glowica cossi to na pewno nie, ale jak ktoras z glowic KS (400 albo 700) to nie bylbym tego taki pewien. Natomiast ja zawsze bylem ogromnym fanem turbo doladowanych silnikow 2.0 :D tyle ze jak do turbo tak i do kazdej mocnieszej modyfikacji trzeba silnik przygotowac, a te przygotowania sa najkosztowniejsze :/
700setka też wytrzyma

Oczywiście że turbo jest lepsze niż nitro.A co jest lepsze od turbo? turbo i nitro :)

Cały czas próbuje wytłumaczyć tym co nie wierza, że moc z nitro jest najtańszą w przeliczeniu, wydach pieniędzy a uzyskanej mocy.

ODPOWIEDZ