Ponoć stożek i branie zimnego powietrza nic nie daje w turbo bo turbo i tak spręża powietrze i robi się gorące, dopiero potem intercooler schładza je i daje go gęby.
No i podnoszenie mocy w 1.4T bez ogarnięcia układu chłodzenia to proszenie się o kłopoty.
Fabryczny układ wysiada a co dopiero jak dostanie więcej.
No i mam swoje zboczenie co do obudowy wentylatorów w AJ, w mojej opinii jest spiexdolona fest bo zamyka powierzchnie radiatora.
Inne marki stosują klapki a i nowsze ople też je mają.
Na pierwszy strzał bym to przerobił, żeby z pędu mógł więcej oddawać ciepła z radiatora i tym samym chłodzić silnik.
Do tego AJ ma takiego zamkniętego dosyć ryja, w sensie małe wloty.
Ale to tam, może tylko moja schiza.
obudowa AJ.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.