K&N

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
Kuba2020

Astro-maniak
Posty: 605
Rejestracja: 05 gru 2021, 10:36
Auto: Astra H
Silnik: Z19DT
Rocznik: 2006
Województwo: Zagranica - UE
Wdzięczny: 113 razy
Pomocny: 26 razy

Re: K&N

#11

Nieprzeczytany post autor: Kuba2020 »

Piotr1903 pisze:
03 lip 2023, 5:22
Ja już jestem po zrobionym programie. Program był robiony na wkładce k&n
Znaczy się że zrobili Ci program na stożku po czym zamontowali serię i teraz masz go zamiar kupić za 506 euro?
Piotr1903 pisze:
03 lip 2023, 7:57
Po programie 153km i 253nm
Nie wystarczy Ci to przy 1.4 ?
Kuba2020 pisze:
02 lip 2023, 22:11
Naciągniesz do silnika więcej kurzu niż stary odkurzacz Predom Zelmer i to za całe 506 euro.
A... i dolicz do tej zabawy jeszcze płyn i olej za kolejne 20 Euro...
Pamiętaj o tym!

Piotr1903

Astro-maniak
Posty: 117
Rejestracja: 22 maja 2021, 20:03
Auto: Astra J
Silnik: A14NET
Rocznik: 2011
Województwo: dolnośląskie
Pomocny: 6 razy

#12

Nieprzeczytany post autor: Piotr1903 »

Program był robiony już na wkładce k&n.
Na wykresie wcześniej wyszło 157 km i 245nm.

Kuba2020

Astro-maniak
Posty: 605
Rejestracja: 05 gru 2021, 10:36
Auto: Astra H
Silnik: Z19DT
Rocznik: 2006
Województwo: Zagranica - UE
Wdzięczny: 113 razy
Pomocny: 26 razy

#13

Nieprzeczytany post autor: Kuba2020 »

Nie sądzę aby ktoś montował tu na Forum stożek za 2100zł.

Hamulce masz dobre? bo jak wiesz nie sztuką jest się rozpędzić, sztuką jest się zatrzymać...

Piotr1903

Astro-maniak
Posty: 117
Rejestracja: 22 maja 2021, 20:03
Auto: Astra J
Silnik: A14NET
Rocznik: 2011
Województwo: dolnośląskie
Pomocny: 6 razy

#14

Nieprzeczytany post autor: Piotr1903 »

Kuba2020 pisze:
03 lip 2023, 13:43
Nie sądzę aby ktoś montował tu na Forum stożek za 2100zł.

Hamulce masz dobre? bo jak wiesz nie sztuką jest się rozpędzić, sztuką jest się zatrzymać...
Zaraz po modyfikacji wymieniłem hamulce przód i tył poszedł zestaw ATE.

Kuba2020

Astro-maniak
Posty: 605
Rejestracja: 05 gru 2021, 10:36
Auto: Astra H
Silnik: Z19DT
Rocznik: 2006
Województwo: Zagranica - UE
Wdzięczny: 113 razy
Pomocny: 26 razy

#15

Nieprzeczytany post autor: Kuba2020 »

No to fajnie, jak będziesz miał może jakiś filmik jak się zbiera ten jeden cztery to zapodaj...

Awatar użytkownika
nismo

Astro-maniak
Posty: 3688
Rejestracja: 14 sty 2011, 14:53
Imię: Michał
Auto: Astra J HB & Astra H Kombi
Silnik: b14net & z18xe
Województwo: zachodniopomorskie
Wdzięczny: 1 raz
Pomocny: 143 razy

#16

Nieprzeczytany post autor: nismo »

Myślę ze na standardowym filtrze spokojnie wyszedł by lepszy wynik. 260NM 170km to jest bezpieczny program dla tego silnika. Wywalił bym ten K&N i zamiast tego lepszym krokiem będzie np większy Intercooler

ja37

V.I.P.
Posty: 6126
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 132 razy

#17

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

Przy większym IC znów strojenie.
Bo będzie siało błędem, jak u mnie.

Piotr1903

Astro-maniak
Posty: 117
Rejestracja: 22 maja 2021, 20:03
Auto: Astra J
Silnik: A14NET
Rocznik: 2011
Województwo: dolnośląskie
Pomocny: 6 razy

#18

Nieprzeczytany post autor: Piotr1903 »

ja37 pisze:
04 lip 2023, 7:48
Przy większym IC znów strojenie.
Bo będzie siało błędem, jak u mnie.
Jaki IC mas ?

ja37

V.I.P.
Posty: 6126
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 132 razy

#19

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

Taki.
Od FMIC-ów.
[External Link Removed for Guests]

Foton

Astro-maniak
Posty: 1197
Rejestracja: 20 gru 2020, 0:27
Imię: Marcin
Auto: Różne takie
Silnik: Petrol i Diesel
Rocznik: 1998
Województwo: mazowieckie
Pomocny: 62 razy

#20

Nieprzeczytany post autor: Foton »

Ponoć stożek i branie zimnego powietrza nic nie daje w turbo bo turbo i tak spręża powietrze i robi się gorące, dopiero potem intercooler schładza je i daje go gęby.

No i podnoszenie mocy w 1.4T bez ogarnięcia układu chłodzenia to proszenie się o kłopoty.
Fabryczny układ wysiada a co dopiero jak dostanie więcej.

No i mam swoje zboczenie co do obudowy wentylatorów w AJ, w mojej opinii jest spiexdolona fest bo zamyka powierzchnie radiatora.
Inne marki stosują klapki a i nowsze ople też je mają.

Na pierwszy strzał bym to przerobił, żeby z pędu mógł więcej oddawać ciepła z radiatora i tym samym chłodzić silnik.
Do tego AJ ma takiego zamkniętego dosyć ryja, w sensie małe wloty.

Ale to tam, może tylko moja schiza.
obudowa AJ.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

ODPOWIEDZ