Podwyższenie Caravana?
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 16 lut 2008, 20:19
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: POZNAŃ
- Kontakt:
Podwyższenie Caravana?
Witam.
Większość ludzi obniża auta, a ja chciałbym podwyższyć Asterkę Caravan. Teraz do swojej muszę się składać. Szukałem na forum i w necie jakiegoś tematu ale nie znalazłem.
Konkretnie:
- czy jest to możliwe do wykonania
- jeśli tak to o ile można max. podnieść
- jeśli tak to jakie koszty operacji
- czy na przeglądzie nie będą się czepiać
Dzięki za uwagę i pomoc
Większość ludzi obniża auta, a ja chciałbym podwyższyć Asterkę Caravan. Teraz do swojej muszę się składać. Szukałem na forum i w necie jakiegoś tematu ale nie znalazłem.
Konkretnie:
- czy jest to możliwe do wykonania
- jeśli tak to o ile można max. podnieść
- jeśli tak to jakie koszty operacji
- czy na przeglądzie nie będą się czepiać
Dzięki za uwagę i pomoc
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 28 sty 2008, 11:57
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: torun
- Kontakt:
To się zwie zawieszenie NIVO panie kolego, i on z pewnością tego nie ma...rzeka401 pisze:jesli masz orginalne jeszcze zawieszenieto masz pewnie wentylem z prawej strony w bagazniku wystarczy tylko podjechac gdzies pod sprezarke i pod pompowac i bedzie stała wyzej
oczywiscie tylko tył
Ja proponuje kupić takie gumowe dystanse które wciska się między springi - bo innego rozwiązania nie widzę...
-
- Posty: 834
- Rejestracja: 05 maja 2008, 13:55
- Imię: Robert
- Auto: Astra F
- Silnik: 1.8 16V X18XE
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
-
- Posty: 199
- Rejestracja: 28 lut 2008, 22:41
- Imię: Ryszard
- Auto: Astra g kombi
- Silnik: 1.6/16v lpg
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Budy Barcząckie
- Kontakt:
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 16 lut 2008, 20:19
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: POZNAŃ
- Kontakt:
-
- Posty: 199
- Rejestracja: 28 lut 2008, 22:41
- Imię: Ryszard
- Auto: Astra g kombi
- Silnik: 1.6/16v lpg
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Budy Barcząckie
- Kontakt:
Mam gdzies zdjęcia,a dokładnie jak nie przytniesz to wyglada jak wyzej na zdjeciu u JUNIORA,dla mnie to za wysoko,wiec skracasz.
[ Dodano: 2008-05-09, 20:53 ]
mETODA U MNIE PRÓB I BŁĘDÓW .Kupowałem 2 komplety tych spreżyn bo pierwszym razem włożyłem orginały od omegi kombi i stał porażkowo za wysoko,nie dało sie jeżdzić,więc skróciłem - wyszło, że za bardzo i siedział jak padnięta seria.Kupiłem wiec 2 komplet i obciąłem mniej niż pierwszym razem.Teraz jest ok.
[ Dodano: 2008-05-09, 20:53 ]
mETODA U MNIE PRÓB I BŁĘDÓW .Kupowałem 2 komplety tych spreżyn bo pierwszym razem włożyłem orginały od omegi kombi i stał porażkowo za wysoko,nie dało sie jeżdzić,więc skróciłem - wyszło, że za bardzo i siedział jak padnięta seria.Kupiłem wiec 2 komplet i obciąłem mniej niż pierwszym razem.Teraz jest ok.
Ostatnio zmieniony 21 maja 2009, 23:23 przez riko, łącznie zmieniany 1 raz.
Caravan do końca...
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 16 lut 2008, 20:19
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: POZNAŃ
- Kontakt:
riko napisałeś:
Kupowałem 2 komplety tych spreżyn bo pierwszym razem włożyłem orginały od omegi kombi i stał porażkowo za wysoko,nie dało sie jeżdzić,
Powiedz proszę co masz na myśli pisząc, że nie dało się jeździć?
Czy chodzi Ci o względy bezpieczeństwa, czy to Twoje subiektywne odczucia?
Rozumiem że sprężyny od Omegi B kombi wchodzą bez problemu, na tył jak i na przód, jeśli możesz napisz jeszcze czy autko nie stało się twardsze na tych sprężynach?
A przegląd bez problemu przechodzisz?
Kupowałem 2 komplety tych spreżyn bo pierwszym razem włożyłem orginały od omegi kombi i stał porażkowo za wysoko,nie dało sie jeżdzić,
Powiedz proszę co masz na myśli pisząc, że nie dało się jeździć?
Czy chodzi Ci o względy bezpieczeństwa, czy to Twoje subiektywne odczucia?
Rozumiem że sprężyny od Omegi B kombi wchodzą bez problemu, na tył jak i na przód, jeśli możesz napisz jeszcze czy autko nie stało się twardsze na tych sprężynach?
A przegląd bez problemu przechodzisz?
-
- Posty: 199
- Rejestracja: 28 lut 2008, 22:41
- Imię: Ryszard
- Auto: Astra g kombi
- Silnik: 1.6/16v lpg
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Budy Barcząckie
- Kontakt:
NIE dało się jeździć ponieważ uważałem,że jest za wysoko-takie odczucie,ponadto ponad 10 cm przestrzeni między kołem a rantem błotnika to stanowczo za dużo.To prawda,że auto jest twardsze ale nie na tyle,żeby podskakiwało na dołkach.Sprężyny pasują bez problemowo i nie ma kombinowania z nimi,jedynie trzeba skrócić o kilka zwojów .Jeżeli nie skrócisz to stoi jak taczka.Tak jak sedany z włożonymi sprężynami od kombi-porażka.A przeglądy przechodzi bez problemowo bo taka przeróbka nie rzuca się w oczy.
[ Dodano: 2008-05-25, 17:00 ]
Sprawdzałem twardość auta w taki sposób,że na odkręconych amorkach bujałem autem.Dało się bujać jedną ręką więc nie jest taki twardy.Ale twardość wzrasta wraz ze wzrostem obciążenia,załadujesz do pełna i auto się nie buja na boki-jest stabilne.
[ Dodano: 2008-05-25, 17:00 ]
Sprawdzałem twardość auta w taki sposób,że na odkręconych amorkach bujałem autem.Dało się bujać jedną ręką więc nie jest taki twardy.Ale twardość wzrasta wraz ze wzrostem obciążenia,załadujesz do pełna i auto się nie buja na boki-jest stabilne.
Ostatnio zmieniony 21 maja 2009, 23:23 przez riko, łącznie zmieniany 1 raz.
Caravan do końca...
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 16 lut 2008, 20:19
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: POZNAŃ
- Kontakt: