sportowy filtr powietrza

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
slow

Astro-maniak
Posty: 373
Rejestracja: 23 lip 2008, 15:48
Auto: Renault Scenic
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Kraków

#101

Nieprzeczytany post autor: slow »

czaaarny pisze:pomruk ma bardzo ładny, zapewne moc też sie zwiekszyła ale na kolektor wydać 900 zł to mnie niestety nie stac :)
pozostaje pozazdroscic :P
Mozna kupic taniej, uzywke na allegro. Ja gdybym poczekal jeszcze troche licytowalbym sie z jednym z forumowiczow o sztuke, ktora ostatecznie zeszla z tego co pamietam za 350zl..

Mozna np. kupic ten kolektor: [External Link Removed for Guests]

zmienic w nim flansze na:

[External Link Removed for Guests]

pasujaca do Twojego silnika i juz mamy pelnowartosciowy, sportowy kolektor 4-2-1 :)
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]

Usunięty użytkownik 3235

#102

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 3235 »

slow, a płynu do zbiorniczka wyrównawczego nie musisz przypadkiem dolać, bo albo mi się wydaje, że jest w nim SAHARA albo jeździsz na wodzie :mrgreen:

czaaarny

Astro-maniak
Posty: 831
Rejestracja: 26 kwie 2008, 0:11
Imię: Marecki
Auto: Vectra B SRi
Silnik: 1,8xe1
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

#103

Nieprzeczytany post autor: czaaarny »

hehehe no to juz jest rozwiazanie, bo dojscia i jako tako zdolnosci na tokarkach i frezarkach mam mógłbym sobie sam zrobic, tylko wymniary potrzeba.

i jeszcze jedno, gdzie w tym kolektorze wyjscie na sonde lambda, bo u mnie jest zaraz przed zagieciem i druga sprawa u mnie kolektor konczy sie tóż przy silniku, czyli tez przeróbka?:>
silnik, 4 koła i mina wesoła :P

slow

Astro-maniak
Posty: 373
Rejestracja: 23 lip 2008, 15:48
Auto: Renault Scenic
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Kraków

#104

Nieprzeczytany post autor: slow »

analyzer64 pisze:slow, a płynu do zbiorniczka wyrównawczego nie musisz przypadkiem dolać, bo albo mi się wydaje, że jest w nim SAHARA albo jeździsz na wodzie :mrgreen:
Przyznaje sie bez bicia - czasem o tym zapominam.. Teraz na przyklad tez jest pusto i czasem instalacja LPG szwankuje, bo reduktor nie ma odpowiedniej temperatury.. Musze dolac, plyn mam ale jakos wylatuje z glowy ;)
czaaarny pisze:hehehe no to juz jest rozwiazanie, bo dojscia i jako tako zdolnosci na tokarkach i frezarkach mam mógłbym sobie sam zrobic, tylko wymniary potrzeba.

i jeszcze jedno, gdzie w tym kolektorze wyjscie na sonde lambda, bo u mnie jest zaraz przed zagieciem i druga sprawa u mnie kolektor konczy sie tóż przy silniku, czyli tez przeróbka?:>
Do zrobienia tego samemu przydalby sie porzadny szablon/projekt. Niestety nie dysponuje takowym, trzeba by poszukac.

Gniazdo sondy jest dopiero po zlaczeniu rur 4w2w1, instnieje prawdopodobienstwo, ze trzeba bedzie sztukowac przewod od sondy. Ja musialem cos takiego zrobic, jednak nie spowodowalo to zadnych skutkow ubocznych.

Jakas przerobke trzeba bedzie zrobic na pewno, ja mam wszystko spawane, bez zadnych polaczen skrecanych srubami wiec mi to nie przeszkadzalo ;)
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
Thomas87

Przyjaciel forum
Posty: 1987
Rejestracja: 12 mar 2008, 23:15
Imię: Tomasz
Auto: Astra J
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Kraków
Wdzięczny: 3 razy

#105

Nieprzeczytany post autor: Thomas87 »

slow, czaaarny, do rozmowy o kolektorach wydechowych są odpowiednie tematy :!:

Ten temat dotyczy filtrów powietrza

VIDMO

Astro-maniak
Posty: 89
Rejestracja: 23 lut 2009, 20:54
Imię: Vidmo
Auto: Astra H
Silnik: 1.6 16v
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Yaxley (slupsk)
Kontakt:

#106

Nieprzeczytany post autor: VIDMO »

Pers ma racje, lepiej kupic cos porzadnego, Ja zamontowalem K&N i jestem z niego zadowolony no i oczywiscie wymieniłem wydech a wiec mysle ze troszke konikow dodalo, odczowam to przy starcie ;> ;)))
[External Link Removed for Guests]

Danielo

Użytkownik
Posty: 28
Rejestracja: 18 mar 2009, 18:59
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

#107

Nieprzeczytany post autor: Danielo »

jedni mowia ze wklad k&n cos poprawia inni ze to bubel, wiec jak z tym jest na prawde? Wyrzucic ok 200pln w porównaniu do 20 to jest roznica...

radekastra

Użytkownik
Posty: 49
Rejestracja: 15 mar 2009, 11:53
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: z Polski
Kontakt:

#108

Nieprzeczytany post autor: radekastra »

tez mysałem o załozeniu wkładki K&n do oryginalnej obudoy(mam astre z c14nz) lub wykonac układ dolotowy, tzn kupic stozek k&n lub simota albo green i do tego dołożyc kolanka aby wyprowadzic wiltr w miejsce owryginalnej puszki, do tego zamotowac osłone tremiczną i zwiększyc tez oryginalny "chwytak" w grillu który dostarczał by zimne powietrze. Tylko pytanie, czy bedą jakies korzysci jesli chodzi o osiągi??? czy mogą sie pogorszyć. ps. liczy się kazdy wzrost mocy itd. hehe i prsze bez zbedenych komentarzy ze w taki silnik nie warto inwestwac i lepiej zrobic swap( ze swapewm dużo roboty i nie bardzo mnie na to stac bo jak wiadomo sa tez inne wydaki) dzięki za odp

riko

Astro-maniak
Posty: 199
Rejestracja: 28 lut 2008, 22:41
Imię: Ryszard
Auto: Astra g kombi
Silnik: 1.6/16v lpg
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Budy Barcząckie
Kontakt:

#109

Nieprzeczytany post autor: riko »

Witam,stożek przy 1.4 to jakoś nie pasuje jedynie spalanie wzrośnie...Lepiej włożyć wkład sportowy-ja mam JR AIR FILTER i jakoś jeżdżę i jestem zadowolony...może osiągi nie zachwycają ale silnik stał się bardziej elastyczny...

[ Dodano: 2009-04-02, 06:45 ]
A co się tyczy filtrów stożkowych to zostawmy je dla samochodów sportowych startujących w wyścigach-tam liczy się każdy przyrost mocy nawet kosztem dużego spalania...A wkład sportowy jest takim półśrodkiem...jeżeli zamierzasz liczyć koszty to porównując 20 z 200zł bo takie są koszty dobrej wkładki to trudno i nie kupuj nic...10 zwykłych filtrów papierowych nie porównasz z wkładem który czyścisz co rok...Ekonomicznie to wkład sportowy przegrywa...
Caravan do końca...

radekastra

Użytkownik
Posty: 49
Rejestracja: 15 mar 2009, 11:53
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: z Polski
Kontakt:

#110

Nieprzeczytany post autor: radekastra »

pomyśle nad wkładką, jak na razie dorwałem za 120zł kolektor wydechowy rurowy od c20xe (4-2-1 a nie jak w mojej astrze 4-1), zmienię flansze(na allegro za 100zł z dostawą), pospawa się wszystko, do tego dojdzie zmiana sondy lambda na grzaną z konieczności i myślę za parę koników przybędzie:)

ODPOWIEDZ