sportowy filtr powietrza
- cwiras25
- Posty: 6
- Rejestracja: 21 lut 2008, 21:48
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Dublin
- Kontakt:
-
- Posty: 43
- Rejestracja: 25 lut 2008, 10:50
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków - Olkusz
- Kontakt:
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 01 lut 2008, 7:52
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 01 lut 2008, 7:52
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
-
- Posty: 264
- Rejestracja: 11 cze 2007, 18:42
- Auto: Astra H, G
- Silnik: z19dth i z22se
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Wkładka nic nie daje poza tym że jest wielokrotnego użytku głośność może wzrosnąć nieznacznie
Stożek może dawać bas na niskich obrotach i większą głośność na wyzszych obrotach LUB będzie "ryczał" w momencie kiedy auto ma kolektor umieszczony z wlotem z boku i rózne długości kanałów dolotowych.
Nie ma to nic wspólnego z tym czy auto ma 16 czy 8 zaworów tylko z budową kolektora ssącego.
No i sam stożek nie musi nic poprawic a wręcz odwrotnie. No i przede wszystkim musi miec dobra izolacje od ciepła i pielegnacje co 10-15 tys co by sobie syfem pierscienie nie zniszczyć
Stożek może dawać bas na niskich obrotach i większą głośność na wyzszych obrotach LUB będzie "ryczał" w momencie kiedy auto ma kolektor umieszczony z wlotem z boku i rózne długości kanałów dolotowych.
Nie ma to nic wspólnego z tym czy auto ma 16 czy 8 zaworów tylko z budową kolektora ssącego.
No i sam stożek nie musi nic poprawic a wręcz odwrotnie. No i przede wszystkim musi miec dobra izolacje od ciepła i pielegnacje co 10-15 tys co by sobie syfem pierscienie nie zniszczyć
-
- Posty: 264
- Rejestracja: 11 cze 2007, 18:42
- Auto: Astra H, G
- Silnik: z19dth i z22se
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
-
- Posty: 60
- Rejestracja: 16 maja 2007, 19:28
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: ISL
- Kontakt: