sportowy filtr powietrza
-
- Posty: 372
- Rejestracja: 05 lip 2007, 15:36
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wąbrzeźno
- Kontakt:
a ja powiem tak kilka tygodni temy zainwestowalem w wklad k&n i roznica jest pamietam bo sprawdzalem dokladnie przed wymianą dokladnie przy 100km/h obrotomierz wskazywal idealnie 3 tyś a po zmianie na sportowy jest około 4 milimetry niżej jakieś 2960 obrotów takze roznica jest sprawdzone na 100% pewne
Wąbrzeźno ----Grudziądz Potęga AKP MÓJ NR KOM. 506967920
Moja Astra [External Link Removed for Guests]
Moja Astra [External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 264
- Rejestracja: 11 cze 2007, 18:42
- Auto: Astra H, G
- Silnik: z19dth i z22se
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
bo filtr ten ma "rzadszy" i mniej sily na ssanie idzie oczywiscie przez pierwsze pare tysiecy km jak sie przybrudzi jest tak jak na zwyklym.dawidwiecki pisze:a ja powiem tak kilka tygodni temy zainwestowalem w wklad k&n i roznica jest pamietam bo sprawdzalem dokladnie przed wymianą dokladnie przy 100km/h obrotomierz wskazywal idealnie 3 tyś a po zmianie na sportowy jest około 4 milimetry niżej jakieś 2960 obrotów takze roznica jest sprawdzone na 100% pewne
[ Dodano: 2008-04-15, 16:15 ]
i mysle to zdanie dobrze podsumowuje magie tego filtrabarteklodz pisze:dawidwiecki, dobre , sportowa wkładka zmienia przełożenie skrzyni
-
- Posty: 60
- Rejestracja: 16 maja 2007, 19:28
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: ISL
- Kontakt:
zmien rure wydechowa to moze znajdziesz 6 biegdawidwiecki pisze:a ja powiem tak kilka tygodni temy zainwestowalem w wklad k&n i roznica jest pamietam bo sprawdzalem dokladnie przed wymianą dokladnie przy 100km/h obrotomierz wskazywal idealnie 3 tyś a po zmianie na sportowy jest około 4 milimetry niżej jakieś 2960 obrotów takze roznica jest sprawdzone na 100% pewne
1993 Mercedes-Benz 190E 2.6 Sportline
Sprzedana:
2007 Opel Astra 1.6 TURBO
Sprzedana:
2007 Opel Astra 1.6 TURBO
-
- Posty: 372
- Rejestracja: 05 lip 2007, 15:36
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wąbrzeźno
- Kontakt:
- wesoł
- Posty: 4904
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Bo kompromitacja wyszla. Nie bede sie rospisywal na temat stozka ale powiem ze jestem na NIE! Coniecos wiem na temat dolotow i moglbym tu wyklad walnac od pierwszysch typow co wprowadzano przez wiele tal poprawiania bledow itp. Powiem jeszcze tylko to ze filtra stozkowy kosztuje nawet nie jedna trzecia co oryginalny i to powinno juz sugerowac ze oryginal jest lepszy.dawidwiecki pisze:ha ha ha ale śmieszne mowie tylko co zauważyłem a wy tu od razu beke robicie....
- Konradopel
- Posty: 607
- Rejestracja: 02 wrz 2007, 19:24
- Imię: Konrad
- Auto: "Czekoladka"
- Silnik: A14NET
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
Ale to też trochę niefortunna wypowiedźjakby sie wkrecał szybciej to musiał by miec i wieksza moc i to znacznie zeby to odczuc
Przede wszystkim od mocy zależy głównie prędkość maksymalna i tego nam wkładka nie da! Przyrostu maksymalnego momentu obrotowego też nie zanotujesz.
Po zastosowaniu wkładki czy filtra poprawia sie przede wszystkim przebieg krzywej momentu w dolnych zakresach obrotów.
Większość użytkowników wkładek mówi że w 16v ciągnie lepiej od dołu i to nie jest raczej efekt placebo. A źle założony stożek może naprawdę więcej popsuć niż pomóc. Tu naprawdę nie chodzi o jeden albo dwa konie więcej tylko o elastyczność!
MOC BŁYSKAWICY W ZAKLĘTYM KRĘGU - OPEL
Fotki ze zlotów i wypraw - [External Link Removed for Guests]
Moja Astra - [External Link Removed for Guests]
Fotki ze zlotów i wypraw - [External Link Removed for Guests]
Moja Astra - [External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 694
- Rejestracja: 24 wrz 2007, 21:59
- Imię: Paweł
- Auto: c14nz/c20ne/x20xev
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Kwidzyn
- Kontakt:
-
- Posty: 264
- Rejestracja: 11 cze 2007, 18:42
- Auto: Astra H, G
- Silnik: z19dth i z22se
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
napisałem moc żeby tylko podkreślić ża auto samo z siebie sie nie wkręca a wkładka jesli cos porawi to i tak tego nie odczujesz. A stożek wiadomo że jak go umieścisz w nieodpowiedniej odległośći nie odizolujesz itd to stracisz. Osobiście hamowałem swoje poprzednie auto ze stożekiem i bez (silnik 1.2 16v w RClio) moment maxymalny nie wzrósł poza maxymalną wartość tylko porawil sie w pewenym przedziale o jakies 3-4NM a moc w maxymalnym punkcie wzrosła o 2.5KM. I sa to jakies tam wartosci ktrych nie odczujemy a co dopiero wkładka...Konradopel pisze:Ale to też trochę niefortunna wypowiedźjakby sie wkrecał szybciej to musiał by miec i wieksza moc i to znacznie zeby to odczuc
Przede wszystkim od mocy zależy głównie prędkość maksymalna i tego nam wkładka nie da! Przyrostu maksymalnego momentu obrotowego też nie zanotujesz.
Po zastosowaniu wkładki czy filtra poprawia sie przede wszystkim przebieg krzywej momentu w dolnych zakresach obrotów.
Większość użytkowników wkładek mówi że w 16v ciągnie lepiej od dołu i to nie jest raczej efekt placebo. A źle założony stożek może naprawdę więcej popsuć niż pomóc. Tu naprawdę nie chodzi o jeden albo dwa konie więcej tylko o elastyczność!
To jest tylko taki przykład wiadomo każdy silnik zachowa sie inaczej i wyssany z palca dolot to istna loteria.
Oczywiscie można zrobić stożek dla dźwięku który w niektórych przypadkach jest piękny