sportowy filtr powietrza
-
- Posty: 628
- Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
- Imię: Michał
- Auto: astra,bmw
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 264
- Rejestracja: 11 cze 2007, 18:42
- Auto: Astra H, G
- Silnik: z19dth i z22se
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
-
- Posty: 199
- Rejestracja: 28 lut 2008, 22:41
- Imię: Ryszard
- Auto: Astra g kombi
- Silnik: 1.6/16v lpg
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Budy Barcząckie
- Kontakt:
Koledzy moi mili zawsze warto cośś dłubnąć w auciku a jak poprawimy dolot na lepszy to już mamy powód do zadowolenia.A sportowy filtr powietrza-powiem tak polecam wkład sportowy bo sam taki posiadam i czuję że coś tam pomogłem aucie nabrać większego wdechu nawet jeśli to jest 1,4 8v lpg...
Caravan do końca...
-
- Posty: 84
- Rejestracja: 07 mar 2008, 16:11
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Debe Wielkie
- Kontakt:
-
- Posty: 264
- Rejestracja: 11 cze 2007, 18:42
- Auto: Astra H, G
- Silnik: z19dth i z22se
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
-
- Posty: 199
- Rejestracja: 28 lut 2008, 22:41
- Imię: Ryszard
- Auto: Astra g kombi
- Silnik: 1.6/16v lpg
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Budy Barcząckie
- Kontakt:
Stożek dobierzesz w taki sposób,że...porównasz powieszchnię wkładu orginalnego ze stożkiem.Tzn.filtr seryjny ma postać załóżmy kartki o wymiarach 30/20cm.Teraz taką kartkę zwijasz w stożek aby nie była na zakładkę.Mierzysz obwód powstałego walca i w ten sposób masz wymiary potrzebnego tobie stożka.Chodzi o to ,żeby powieszchnia się zgadzała...Wydaje mi się,że ten sposób jest najlepszy...
[ Dodano: 2008-10-28, 20:17 ]
...podobno średnicę najlepiej jest zachować orginalną...
[ Dodano: 2008-10-28, 20:17 ]
...podobno średnicę najlepiej jest zachować orginalną...
Caravan do końca...
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 19 maja 2008, 8:31
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Ustroń
- Kontakt:
Dyskutujecie i spieracie się czy sam filtr powietrza cos da.
Poniżej zerknijcie sobie na wykres z hamowni który potwierdza zmiany jakie daje komplety dolot wraz z wydechem.
dla wyjasnienia:
1 najniższy pomiar to seria
2 drugi w kolejnosci to dolot wraz z wydechem
3 dodanie komory kompensacyjnej.
Jesli ktoś jest zainteresowany jak to wyglada(zdjecia) to zapraszam na moja strone(adres jest w stopce).
Efekt jest rewelacyjny i stosunkowo nie wielkim kosztem.
[External Link Removed for Guests]
Poniżej zerknijcie sobie na wykres z hamowni który potwierdza zmiany jakie daje komplety dolot wraz z wydechem.
dla wyjasnienia:
1 najniższy pomiar to seria
2 drugi w kolejnosci to dolot wraz z wydechem
3 dodanie komory kompensacyjnej.
Jesli ktoś jest zainteresowany jak to wyglada(zdjecia) to zapraszam na moja strone(adres jest w stopce).
Efekt jest rewelacyjny i stosunkowo nie wielkim kosztem.
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 264
- Rejestracja: 11 cze 2007, 18:42
- Auto: Astra H, G
- Silnik: z19dth i z22se
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 19 maja 2008, 8:31
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Ustroń
- Kontakt:
Nie ten zabieg dopiero przedemna. mam zamiar wstawic strumienice przelotowa. Na razie po kolei wszystkie zmiany robie wlasnie po to zeby dokladnie móc ocenic co daje jaki efekt. Systematyczne pomiary na hamowni pozwalaja - tak ja w tym przypadku- potwierdzic co ile dalo. bez spekulacji konkretne liczby.Michal pisze:czy przypadkiem nie wywaliłes kata?
[External Link Removed for Guests]