sportowy filtr powietrza
-
- Posty: 80
- Rejestracja: 11 lis 2008, 19:50
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Chojnice
- Kontakt:
-
- Posty: 264
- Rejestracja: 11 cze 2007, 18:42
- Auto: Astra H, G
- Silnik: z19dth i z22se
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
ale prawde mowiac caly czas dażysz do serii cos jest nie tak i zaczal bym tego szukacStanleyc600 pisze:Nie ten zabieg dopiero przedemna. mam zamiar wstawic strumienice przelotowa. Na razie po kolei wszystkie zmiany robie wlasnie po to zeby dokladnie móc ocenic co daje jaki efekt. Systematyczne pomiary na hamowni pozwalaja - tak ja w tym przypadku- potwierdzic co ile dalo. bez spekulacji konkretne liczby.Michal pisze:czy przypadkiem nie wywaliłes kata?
myslalem ze wywaliles kata i poleszyl sie przebieg w gornym zakresie obrotów
widze ze masz gaz, pomiary odbywaja sie na benzynie?
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 19 maja 2008, 8:31
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Ustroń
- Kontakt:
Tak hamowałem na benzynie i na gazie różnica praktycznie niezauważalna.Auto było też sprawdzane na komputerze i wszystko jest ok. podmieniałem też elementy które mogą mieć znaczny wpływ na silnik ale potwierdzilo sie ze auto jest w stanie technicznym idealnym.
szczerze mowiac w ciagu ostatniego miesiaca chamowalem pare astr i zadna nie miala mocy deklarowane przez producenta z prostej przyczyne ta moc podawana jest w warunkach laboratoryjnych silnika. gdzie nie ma przełożenia na koła itp itd... ostatnio oglądałem program w niemieckiej telewizji o testowaniu silników okazuje się że moc którą producent podaje jest mierzona gdy silnik jest "wyciągnięty" z auta i podłączony do aparatury imitującej prace w warunkach naturalnych czyli np. dopływ powietrza zasysanie spalin i tak dalej. Po kilku konsultacjach ze specami z V-techu dostałem potwierdzenie, że dzięki hamowni rolkowej w zamkniętym pomieszczeniu można w "bardzo dużym stopniu po przez parametry oporu, ciśnienia oraz temperatury powietrza zmniejszać bądź zwiększać moc pojazdu". JA posiadam hamownie drogową gdzie samochód zawsze jest badany w warunkach naturalnych gdzie nie ma możliwości tak dużej edycji parametrów a więc bezpośrednio wpływać na jego wyniki.
Niestety jest to brutalna prawda ale tak jest po prostu. Pytanie czy ktoś woli wykres z hamowni który odpowiada jego zapotrzebowaniom czy chce poznać prawdę?
Niedawno hamowałem toyotę corollę VVTl-i która w standardzie powinna mieć okolo 190 koni. Auto miało przejechane jakies 40 tys kilometrów. Moc rzeczywista którą dysponował samochód to zaledwie 170 koni!! po długich wizytach w serwisie oraz kontaktach właściciela samochodu z przedstawicielem toyoty uzyskał informacje że jest to realny wynik. Potwierdzony dokumentem!!! tak więc to co piszą w specyfikacji to bardzo często wyniki laboratoryjne których my nie jestesmy wstanie osiągnąc normalnie na drodze. Tak samo wygląda sprawa ze spalaniem, nie przypominam sobie aby Adam Kornacki z TVN Turbo testując ostatnio samochód potwierdził deklarowane spalania samochodu zawsze są one wyższe o przynajmniej 0.5 litra a czesto sięgają różnicy do 1.5 litra na 100 km.
szczerze mowiac w ciagu ostatniego miesiaca chamowalem pare astr i zadna nie miala mocy deklarowane przez producenta z prostej przyczyne ta moc podawana jest w warunkach laboratoryjnych silnika. gdzie nie ma przełożenia na koła itp itd... ostatnio oglądałem program w niemieckiej telewizji o testowaniu silników okazuje się że moc którą producent podaje jest mierzona gdy silnik jest "wyciągnięty" z auta i podłączony do aparatury imitującej prace w warunkach naturalnych czyli np. dopływ powietrza zasysanie spalin i tak dalej. Po kilku konsultacjach ze specami z V-techu dostałem potwierdzenie, że dzięki hamowni rolkowej w zamkniętym pomieszczeniu można w "bardzo dużym stopniu po przez parametry oporu, ciśnienia oraz temperatury powietrza zmniejszać bądź zwiększać moc pojazdu". JA posiadam hamownie drogową gdzie samochód zawsze jest badany w warunkach naturalnych gdzie nie ma możliwości tak dużej edycji parametrów a więc bezpośrednio wpływać na jego wyniki.
Niestety jest to brutalna prawda ale tak jest po prostu. Pytanie czy ktoś woli wykres z hamowni który odpowiada jego zapotrzebowaniom czy chce poznać prawdę?
Niedawno hamowałem toyotę corollę VVTl-i która w standardzie powinna mieć okolo 190 koni. Auto miało przejechane jakies 40 tys kilometrów. Moc rzeczywista którą dysponował samochód to zaledwie 170 koni!! po długich wizytach w serwisie oraz kontaktach właściciela samochodu z przedstawicielem toyoty uzyskał informacje że jest to realny wynik. Potwierdzony dokumentem!!! tak więc to co piszą w specyfikacji to bardzo często wyniki laboratoryjne których my nie jestesmy wstanie osiągnąc normalnie na drodze. Tak samo wygląda sprawa ze spalaniem, nie przypominam sobie aby Adam Kornacki z TVN Turbo testując ostatnio samochód potwierdził deklarowane spalania samochodu zawsze są one wyższe o przynajmniej 0.5 litra a czesto sięgają różnicy do 1.5 litra na 100 km.
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 3359
- Rejestracja: 20 wrz 2007, 21:09
- Imię: Wojtek
- Auto: F cabrio i G kombi
- Silnik: X16SZ i 22DTR
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa / Natolin
- Kontakt:
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 22 sty 2009, 1:51
- Lokalizacja: Kraków/Ostrowiec Św
- Kontakt:
-
- Posty: 297
- Rejestracja: 14 mar 2008, 19:07
- Imię: Mariusz
- Auto: Astra G
- Silnik: X18xe1 @ 161
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Kontakt:
Filtr tak, swiece zaloz normalne NGK.michassss pisze:witam, mam pytanie. posiadam asterke 1,6 8V 92 r i jest troszke slaba. chcialem dodac do niej filt K&N i sportowe swiece. czy to poprawi jej przespieszenie i czy wogole jest sens to robic? a tak przy okazji to kto mi powie jakie swiece sa dobre. z gory dzienx
Wywal katalizator jak masz, zaloz przelotowy tlumik.
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 22 sty 2009, 1:51
- Lokalizacja: Kraków/Ostrowiec Św
- Kontakt:
-
- Posty: 297
- Rejestracja: 14 mar 2008, 19:07
- Imię: Mariusz
- Auto: Astra G
- Silnik: X18xe1 @ 161
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Nowy Targ
- Kontakt:
Nie od dzis wiadomo ze sportowe swiece to pic na wode tak jak strumienica.
Naprawde szkoda pieniedzy. Idz do sklepu kup swiece NGK do twojego silnika.
O tuningu c16nz poczytaj na forach corsy gdzie ten silnik jest popularniejszy.
Na corsa-a.pl/forum znajdziesz wszystko, albo wpisz w google tuning c16nz
Naprawde szkoda pieniedzy. Idz do sklepu kup swiece NGK do twojego silnika.
O tuningu c16nz poczytaj na forach corsy gdzie ten silnik jest popularniejszy.
Na corsa-a.pl/forum znajdziesz wszystko, albo wpisz w google tuning c16nz
Ostatnio zmieniony 31 sty 2009, 15:06 przez mariocccp, łącznie zmieniany 1 raz.
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 373
- Rejestracja: 23 lip 2008, 15:48
- Auto: Renault Scenic
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
3 elektrodowe swiece ze tego co sie orientuje, sa po prostu wytrzymalsze. Jak mam takie firmy NGK. Przejachalem juz na nich ok. 50000 km i wciaz maja sie dobrze.
Wzgledem starych zuzytych na pewno bedzie roznica ale czy kupisz nowe 1 czy 3 elektrodowe roznicy w mocy nie odczujesz zadnej.
Co sie tyczy stozka, mozna nim bardzo delikatnie poprawic moc lub moment obrotowy. (mozna rowniez pogorszyc..) Panuje przekonanie, ze im krotszy dolot tym wieksza moc, a im dluzszy tym lepszy moment.
Ja zamontowalem stozek z nadzieja na lepsze osiagi jednak obecnie najwazniejsze jest jego brzmienie
[External Link Removed for Guests]
Na allegro dostepny za 99 zl - [External Link Removed for Guests]
Co do wydechu- jedynie koncowy z Forda Mustanga GT (150zl)
[External Link Removed for Guests]
Wzgledem starych zuzytych na pewno bedzie roznica ale czy kupisz nowe 1 czy 3 elektrodowe roznicy w mocy nie odczujesz zadnej.
Co sie tyczy stozka, mozna nim bardzo delikatnie poprawic moc lub moment obrotowy. (mozna rowniez pogorszyc..) Panuje przekonanie, ze im krotszy dolot tym wieksza moc, a im dluzszy tym lepszy moment.
Ja zamontowalem stozek z nadzieja na lepsze osiagi jednak obecnie najwazniejsze jest jego brzmienie
[External Link Removed for Guests]
Na allegro dostepny za 99 zl - [External Link Removed for Guests]
Co do wydechu- jedynie koncowy z Forda Mustanga GT (150zl)
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 17 lut 2008, 21:36
- Imię: Jarosław
- Auto: Astra F Cabrio
- Silnik: C20NE
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Witam,
Jaką średnicę powinien mieć stożek i filtr na odmę do Asterki F 1.4 C14NZ 94r.?
[ Dodano: 2009-02-16, 18:17 ]
Panowie a co myślicie o tym?
[External Link Removed for Guests]
Dokładnie chodzi mi o to: "Filtr stożkowy PROFI BIG umieszczony w obudowie KARBONOWEJ. Filtr wykonany jest z prawdziwego karbonu, który stanowi idealną osłonę przed ciepłym powietrzem."
Gdyby to byłaby prawda to wystarczyłoby doprowadzić zimne powietrze i tyle...
Już żadna izolacja byłaby niepotrzebna
[ Dodano: 2009-02-16, 20:30 ]
W internecie znalazłem kolejną ciekawą rzecz... Stożek + Blow off
[External Link Removed for Guests]
Co wy na to?
Jaką średnicę powinien mieć stożek i filtr na odmę do Asterki F 1.4 C14NZ 94r.?
[ Dodano: 2009-02-16, 18:17 ]
Panowie a co myślicie o tym?
[External Link Removed for Guests]
Dokładnie chodzi mi o to: "Filtr stożkowy PROFI BIG umieszczony w obudowie KARBONOWEJ. Filtr wykonany jest z prawdziwego karbonu, który stanowi idealną osłonę przed ciepłym powietrzem."
Gdyby to byłaby prawda to wystarczyłoby doprowadzić zimne powietrze i tyle...
Już żadna izolacja byłaby niepotrzebna
[ Dodano: 2009-02-16, 20:30 ]
W internecie znalazłem kolejną ciekawą rzecz... Stożek + Blow off
[External Link Removed for Guests]
Co wy na to?