Montaż stożka

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
michalek206

Astro-maniak
Posty: 628
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:55
Imię: Michał
Auto: astra,bmw
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

#31

Nieprzeczytany post autor: michalek206 »

jak zwykle robicie OT na temat turbo i lpg a przecież jest taki temat w odpowiednim dziale więc zupełnie nie rozumiem dlaczego tutaj to zaczynacie ... wiadome że lpg ma swoje plusy i minusy w silniku z turbo , ale tutaj chyba powinna być rozmowa o stożku w dieslu !!
==========82%===========

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4890
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#32

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

Racja. Dlatego nie odpisuje zeby nie robic OT. Wracac do tematu.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

deeper

Astro-maniak
Posty: 414
Rejestracja: 01 kwie 2007, 22:13
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: mnie znasz?
Kontakt:

#33

Nieprzeczytany post autor: deeper »

Moze warto poszukac na dieslowskich forach, mysle ze tam ludzie juz nie raz probowali
i wiedza na co mozna liczyc.
Tylko zeby to bylo potwierdzone np wykresem z hamowni,
a nie na zasadzie "czuc jakby lepiej ciagnol", bo takich opini jest cala masa...
Kumpel powiesil rozaniec na lusterku i tez jak by lepiej sie zbiera...
W benzynie wiadomo, zestozek potrafi zmienic wiele...
a w dieslu ?

Teoretycznie dla TD(i) powinno nawet lepiej ale ile w tym jest prawdy?

np.
[External Link Removed for Guests]

Argumenty dosc przekonywujace ale czy prawdziwe? Czy tylko teoretycznie prawdopodobne?

[ Dodano: 2008-03-12, 14:15 ]
Znalazlem taka oto wypowiedz:
(...) mowimy o jakims normalnym filtrze stozkowym (KN, JR, BLITZ, APEXI itp itd) a nie o 'stozku' z allegro za 35 zl. Ja w ROVERZE dieslu, czyli w jakims tam trzeciorzednym gnojowozie, ktory ma bardzo tandetny silnik i ogolnie sie psuje (opinie wielu 'znawcow') mam przejechane ponad 100 tys km z filtrem stozkowym i nic nie bylo robione, ani przy przeplywce, ani turbinie. Nie wiem ile bylo w serii (powino byc 105), ale hamownia pokazala 113KM ze stozkiem i przelotowym wydechem. Strumienica ci nic nie da, wiec jej nie montuj. Najprostszy tuning silnika turbo, to odetkanie dolotu i wydechu, czyli jakis stozek+przelot wydech.

ODPOWIEDZ