Chce sie zabrac za to bo mam skrzynie do wymiany a musze wyciagnac silnik zeby sie dobrac do niej a na bank jak wyjme wszytsko to wyjdzie jeszce z 150 innych rzeczy do wymiany - szacowany koszt wszystkich przeróbek ok 10 tys. A za ta sumę to wolałbym wsadzić 20 let'a i jesdzce bede do przodu. Bo cenny asterek 20 let w niemczech stoja od 4 - 15 tys euro fakt faktem ze sa ladnie zrobione moc tez maja ( od 300-350 KM Niby :/ ) ale to jednak za duzo bo i tak bedzie trzeba cos tam w nich porobic.
[ Dodano: 2008-03-17, 11:04 ]
[External Link Removed for Guests]
[ Dodano: 2008-03-17, 11:05 ]
[External Link Removed for Guests]
C20LET ??
-
- Posty: 1162
- Rejestracja: 17 gru 2008, 23:12
- Imię: Szymek
- Auto: Trio: F gls, F GSi16V i G Bertone
- Silnik: c20ne/c20xe/z22se
- Województwo: świętokrzyskie
- Lokalizacja: TK :)
Sorry że odgrzewam... Mając Saaba 9-3 z silnikiem 2.0 T będę miał wszystkie części do przeszczepu do astry z bebechem c20ne czy coś będę musiał kombinować?
"... gdy w przyszłości wnuk przy kominku zapyta mnie: Dziadku, a co Ty w życiu robiłeś??? Odpowiem, że to, co najbardziej kochałem - JEŹDZIŁEM ..."
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posty: 211
- Rejestracja: 10 paź 2008, 0:25
- Imię: Tomek
- Auto: -GSi-
- Silnik: C20LET +
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Słupsk
Tomek_0181 ciekawe jak chcesz zrobić 4x4 w astrze nie wspawywując dupy z Calibry. chyba że użyjesz czarów
koszt LETa ze wszystkim moze wynieść nawet z 15 tys zł ....
koszt LETa ze wszystkim moze wynieść nawet z 15 tys zł ....
c20let
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 1162
- Rejestracja: 17 gru 2008, 23:12
- Imię: Szymek
- Auto: Trio: F gls, F GSi16V i G Bertone
- Silnik: c20ne/c20xe/z22se
- Województwo: świętokrzyskie
- Lokalizacja: TK :)
Czyli według Ciebie bardziej opłacalne jest wsadzenie x30xe?
"... gdy w przyszłości wnuk przy kominku zapyta mnie: Dziadku, a co Ty w życiu robiłeś??? Odpowiem, że to, co najbardziej kochałem - JEŹDZIŁEM ..."
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posty: 132
- Rejestracja: 17 sty 2011, 15:11
- Imię: Kamil
- Auto: Astra F
- Silnik: X16SZR (LPG)2O
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: DW / LPU
Czy jak mam w X16SZR klimatyzację, to wkładając C20LET, będzie można ją przełożyć? czy sprężarka będzie pasować? czy chłodnica klimy zwyczajnie się nie zmieści?
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
- Imię: Jarek
- Auto: calibra
- Silnik: c20let
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Plewiska
przy swapach nigdy nie ma się wszystkiego zawsze wyjdzie jakiś kwiatek
czy klima wejdzie dlaczego by ni miała wejść kompra w astrze jest duża gożej w corsie a
czy lepiej x30xe?? pokaż mi taki który ma pod 500NM bez doładowania
zaturbianie 3l nie jest ani proste ani tanie
let plus trochę wiedzy daje radę co do napędu bywa różnie ale jak się wie co jak z nim zrobić to robi straszną robotę
czy klima wejdzie dlaczego by ni miała wejść kompra w astrze jest duża gożej w corsie a
czy lepiej x30xe?? pokaż mi taki który ma pod 500NM bez doładowania
zaturbianie 3l nie jest ani proste ani tanie
let plus trochę wiedzy daje radę co do napędu bywa różnie ale jak się wie co jak z nim zrobić to robi straszną robotę