C20LET ??

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
Q-Ross

Astro-maniak
Posty: 178
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:01
Imię: Sybeszczyn Steven
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań - Birmingham

#11

Nieprzeczytany post autor: Q-Ross »

Chce sie zabrac za to bo mam skrzynie do wymiany a musze wyciagnac silnik zeby sie dobrac do niej a na bank jak wyjme wszytsko to wyjdzie jeszce z 150 innych rzeczy do wymiany - szacowany koszt wszystkich przeróbek ok 10 tys. A za ta sumę to wolałbym wsadzić 20 let'a i jesdzce bede do przodu. Bo cenny asterek 20 let w niemczech stoja od 4 - 15 tys euro fakt faktem ze sa ladnie zrobione moc tez maja ( od 300-350 KM Niby :/ ) ale to jednak za duzo bo i tak bedzie trzeba cos tam w nich porobic.

[ Dodano: 2008-03-17, 11:04 ]
[External Link Removed for Guests]

[ Dodano: 2008-03-17, 11:05 ]
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests] >>> Rolf (banditt) vs porsche <<<

młody

Astro-maniak
Posty: 1162
Rejestracja: 17 gru 2008, 23:12
Imię: Szymek
Auto: Trio: F gls, F GSi16V i G Bertone
Silnik: c20ne/c20xe/z22se
Województwo: świętokrzyskie
Lokalizacja: TK :)

#12

Nieprzeczytany post autor: młody »

Sorry że odgrzewam... Mając Saaba 9-3 z silnikiem 2.0 T będę miał wszystkie części do przeszczepu do astry z bebechem c20ne czy coś będę musiał kombinować?
"... gdy w przyszłości wnuk przy kominku zapyta mnie: Dziadku, a co Ty w życiu robiłeś??? Odpowiem, że to, co najbardziej kochałem - JEŹDZIŁEM ..." :)

[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;

ttoommeekk

Astro-maniak
Posty: 211
Rejestracja: 10 paź 2008, 0:25
Imię: Tomek
Auto: -GSi-
Silnik: C20LET +
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Słupsk

#13

Nieprzeczytany post autor: ttoommeekk »

Tomek_0181 ciekawe jak chcesz zrobić 4x4 w astrze nie wspawywując dupy z Calibry. chyba że użyjesz czarów :shock:

koszt LETa ze wszystkim moze wynieść nawet z 15 tys zł ....
c20let :)
[External Link Removed for Guests]

młody

Astro-maniak
Posty: 1162
Rejestracja: 17 gru 2008, 23:12
Imię: Szymek
Auto: Trio: F gls, F GSi16V i G Bertone
Silnik: c20ne/c20xe/z22se
Województwo: świętokrzyskie
Lokalizacja: TK :)

#14

Nieprzeczytany post autor: młody »

Czyli według Ciebie bardziej opłacalne jest wsadzenie x30xe?
"... gdy w przyszłości wnuk przy kominku zapyta mnie: Dziadku, a co Ty w życiu robiłeś??? Odpowiem, że to, co najbardziej kochałem - JEŹDZIŁEM ..." :)

[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;

themarvin

Astro-maniak
Posty: 132
Rejestracja: 17 sty 2011, 15:11
Imię: Kamil
Auto: Astra F
Silnik: X16SZR (LPG)2O
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: DW / LPU

#15

Nieprzeczytany post autor: themarvin »

Czy jak mam w X16SZR klimatyzację, to wkładając C20LET, będzie można ją przełożyć? czy sprężarka będzie pasować? czy chłodnica klimy zwyczajnie się nie zmieści?
Obrazek

Jarek wlkp

ex-Staff
Posty: 634
Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
Imię: Jarek
Auto: calibra
Silnik: c20let
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Plewiska

#16

Nieprzeczytany post autor: Jarek wlkp »

przy swapach nigdy nie ma się wszystkiego zawsze wyjdzie jakiś kwiatek
czy klima wejdzie dlaczego by ni miała wejść kompra w astrze jest duża gożej w corsie a
czy lepiej x30xe?? pokaż mi taki który ma pod 500NM bez doładowania
zaturbianie 3l nie jest ani proste ani tanie
let plus trochę wiedzy daje radę co do napędu bywa różnie ale jak się wie co jak z nim zrobić to robi straszną robotę

ODPOWIEDZ