Co do diesla to powiem Ci tak,sugeruj się wyglądem końcówki,co do dźwięku to nie spodziewaj się jakiś zmian to turbo diesel więc turbina tłumi wylatujące spaliny,nawet jak azastosujesz przelot to dźwięk będzie tylko trochę inny.
Spróbuj założyć strumienice,podobno dżwięk i osiągi są lepsze.Ja sie też przymierzam do jej kupna.To są specjalne strumienice do diesla.W michaelu są za 180 zl
jak macie silnik CDTI to w strumienice można się pobawić bo te diesle kręcą się jak benzyniaki... ale w zwyklych kle kle nawet nie próbujcie... Ludzie TOŻTO NISKO OBROTOWY WYSOKOPRĘZNY SILNIK !! - z diesla rakiety nie zrobisz ^^ przynajmniej wszystkich poza cdti ^^
oj ja bym się sprzeczał może nie nad strumienicą ale ogólnie nad wywaleniem kata i włożeniu tam rurki albo strumienicy własnie. biorąc pod uwagę jakie nasze asterki maja przebiegi i co ile się powinno wymieniać kata to samo wywalenie kata powinno coś dać spalinki będą lepiej uciekać
prosta rura i końcowy tłumik przelotowy
a dźwięk hmmm, delikatny pomruk na wolnych obr , i syk jak z rury odkurzacza po wkręceniu na obroty .
i taki mały psikus się zrobił że w kabinie teraz jest ciszej niż na wszystkich tłumikach
JOszi pisze:oj ja bym się sprzeczał może nie nad strumienicą ale ogólnie nad wywaleniem kata i włożeniu tam rurki albo strumienicy własnie. biorąc pod uwagę jakie nasze asterki maja przebiegi i co ile się powinno wymieniać kata to samo wywalenie kata powinno coś dać spalinki będą lepiej uciekać
Tyleze kat w dieslu sie nie zużywa i nie ma otrzeby go wymieniac. No chyba ze sie przypcha bo ktos jezdzil jak stary dziadek.