Lifty maski przedniej

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
Usunięty użytkownik 3235

#31

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 3235 »

silvo44, ja nie mam żadnego kątownika w masce, wykręciłem jedną boczną śrubę w zawiasie maski i wkręciłem drugą zakończoną przegubem kulowym i wszystko ładnie pracuje.

Awatar użytkownika
silvo44

ex-Staff
Posty: 2092
Rejestracja: 29 wrz 2007, 9:19
Imię: silvo44
Auto: AF/VC
Silnik: X14NZ + LPG/Z18XER
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: OLKUSZ
Pomocny: 1 raz

#32

Nieprzeczytany post autor: silvo44 »

analyzer64 pisze:wykręciłem jedną boczną śrubę w zawiasie maski i wkręciłem drugą
... musze to jeszcze dokładnie obejrzeć... człowiek sie całe życie uczy... Pozdro...
[External Link Removed for Guests] Obrazek
Pozdrawiam z prawego fotela L-ki

tomek_07

Użytkownik
Posty: 48
Rejestracja: 01 lut 2007, 14:40
Imię: TOMASZ
Auto: 2 x Astra G Kombi
Silnik: Z16XE / Z14XEP
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: W-wa BEMOWO
Kontakt:

#33

Nieprzeczytany post autor: tomek_07 »

silvo44 pisze:analyzer64 napisał/a:
mam zamontowane jest upside-down (grubym do góry).

... to chyba nie ma znaczenia...

Ma znaczenie i to duże. Siłowniki powinny być zamontowane "cienkim" do błotnika, a "grubym" do maski. To jest prawidłowe zamontowanie. Przy tak zamontowanych siłownikach maska otwiera się płynnie i delikatnie, spowalniając przy końcu. Proponuję zmienić i zobaczyć różnicę ( zamiana zajmie 5 minut ).

Usunięty użytkownik 5076

#34

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 5076 »

A z Vectry B albo Omegi by pasowały?

Awatar użytkownika
silvo44

ex-Staff
Posty: 2092
Rejestracja: 29 wrz 2007, 9:19
Imię: silvo44
Auto: AF/VC
Silnik: X14NZ + LPG/Z18XER
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: OLKUSZ
Pomocny: 1 raz

#35

Nieprzeczytany post autor: silvo44 »

tomek_07 pisze:Siłowniki powinny być zamontowane "cienkim" do błotnika, a "grubym" do maski.
[External Link Removed for Guests]

... czyli mam dobrze :!: :!: HURRRRAAAA :!: :!: i działają.... Pozdro...
[External Link Removed for Guests] Obrazek
Pozdrawiam z prawego fotela L-ki

Awatar użytkownika
wojtek06061989

Użytkownik
Posty: 9
Rejestracja: 03 paź 2008, 20:06
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Podróżna
Kontakt:

#36

Nieprzeczytany post autor: wojtek06061989 »

Witam serdecznie
panowie takie pytanie jakiej długości są te siłowniki do astry G?? i jaka jest ich średnica?? bo planuje pod pasować jakieś ze szrocika, te elementy mocujące już zrobiłem tylko chce wiedzieć jaka jest długość żeby dokładnie wiedzieć w którym miejscu na błotniku mocować...czy jak by były trochę dłuższe czy krótsze to by ni eszkodziło?? bo mniej więcej to ze zdjęć wywnioskowałem jakie długie muszą być...
prosze o porade pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
aslodki

Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 14 gru 2008, 22:49
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Police
Kontakt:

#37

Nieprzeczytany post autor: aslodki »

Moja rada: DAJ SE POKÓJ ZE SZROTEM :!:
Ja będę kupował te bo na 100% pasują, zerknij tutaj:
[External Link Removed for Guests]

Mirek

Astro-maniak
Posty: 136
Rejestracja: 19 sty 2007, 16:31
Imię: Mirek
Auto: Opel Combo, Fiat Uno
Silnik: Y17DTL, 1.4i.eS
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdynia-Cisowa

#38

Nieprzeczytany post autor: Mirek »

Kolega ANDREW008 założył siłownik do astry F z klapy bagażnika Fabia hatchback. Co w tym najlepsze? Jeden w zupełności wystarcza :D
<policja>wie pan za co pana zatrzymujemy?
<zatrzymany>za pieniadze podatnikow?
____________________________
Kat. B. 07.08.2009

Awatar użytkownika
aslodki

Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 14 gru 2008, 22:49
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Police
Kontakt:

#39

Nieprzeczytany post autor: aslodki »

tomek_07 pisze:
silvo44 pisze:analyzer64 napisał/a:
mam zamontowane jest upside-down (grubym do góry).

... to chyba nie ma znaczenia...

Ma znaczenie i to duże. Siłowniki powinny być zamontowane "cienkim" do błotnika, a "grubym" do maski. To jest prawidłowe zamontowanie. Przy tak zamontowanych siłownikach maska otwiera się płynnie i delikatnie, spowalniając przy końcu. Proponuję zmienić i zobaczyć różnicę ( zamiana zajmie 5 minut ).
Chyba jednak nie jest to właściwy montaż, pomimo przejmującego dowodu. Jak sprawdzicie montaż siłowników w każdym innym aucie, fabrycznie zamontowanych, to zauważycie że od dołu jest zawsze część "sprężna", czyli gruba, a do elementu ruchomego idzie cienkie ramię.

Awatar użytkownika
silvo44

ex-Staff
Posty: 2092
Rejestracja: 29 wrz 2007, 9:19
Imię: silvo44
Auto: AF/VC
Silnik: X14NZ + LPG/Z18XER
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: OLKUSZ
Pomocny: 1 raz

#40

Nieprzeczytany post autor: silvo44 »

aslodki pisze:Chyba jednak nie jest to właściwy montaż, pomimo przejmującego dowodu.
... ale tak też jest w instrukcji montażu - sprawdzałem....
... po drugie - odwrotnie nie pasują śruby(na jednym końcu jest M8 a na drugim M6)....
Pozdro....
[External Link Removed for Guests] Obrazek
Pozdrawiam z prawego fotela L-ki

ODPOWIEDZ