Lifty maski przedniej
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 01 lut 2007, 14:40
- Imię: TOMASZ
- Auto: 2 x Astra G Kombi
- Silnik: Z16XE / Z14XEP
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: W-wa BEMOWO
- Kontakt:
silvo44 pisze:analyzer64 napisał/a:
mam zamontowane jest upside-down (grubym do góry).
... to chyba nie ma znaczenia...
Ma znaczenie i to duże. Siłowniki powinny być zamontowane "cienkim" do błotnika, a "grubym" do maski. To jest prawidłowe zamontowanie. Przy tak zamontowanych siłownikach maska otwiera się płynnie i delikatnie, spowalniając przy końcu. Proponuję zmienić i zobaczyć różnicę ( zamiana zajmie 5 minut ).
- wojtek06061989
- Posty: 9
- Rejestracja: 03 paź 2008, 20:06
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Podróżna
- Kontakt:
Witam serdecznie
panowie takie pytanie jakiej długości są te siłowniki do astry G?? i jaka jest ich średnica?? bo planuje pod pasować jakieś ze szrocika, te elementy mocujące już zrobiłem tylko chce wiedzieć jaka jest długość żeby dokładnie wiedzieć w którym miejscu na błotniku mocować...czy jak by były trochę dłuższe czy krótsze to by ni eszkodziło?? bo mniej więcej to ze zdjęć wywnioskowałem jakie długie muszą być...
prosze o porade pozdrawiam
panowie takie pytanie jakiej długości są te siłowniki do astry G?? i jaka jest ich średnica?? bo planuje pod pasować jakieś ze szrocika, te elementy mocujące już zrobiłem tylko chce wiedzieć jaka jest długość żeby dokładnie wiedzieć w którym miejscu na błotniku mocować...czy jak by były trochę dłuższe czy krótsze to by ni eszkodziło?? bo mniej więcej to ze zdjęć wywnioskowałem jakie długie muszą być...
prosze o porade pozdrawiam
- aslodki
- Posty: 14
- Rejestracja: 14 gru 2008, 22:49
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Police
- Kontakt:
-
- Posty: 136
- Rejestracja: 19 sty 2007, 16:31
- Imię: Mirek
- Auto: Opel Combo, Fiat Uno
- Silnik: Y17DTL, 1.4i.eS
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia-Cisowa
- aslodki
- Posty: 14
- Rejestracja: 14 gru 2008, 22:49
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Police
- Kontakt:
Chyba jednak nie jest to właściwy montaż, pomimo przejmującego dowodu. Jak sprawdzicie montaż siłowników w każdym innym aucie, fabrycznie zamontowanych, to zauważycie że od dołu jest zawsze część "sprężna", czyli gruba, a do elementu ruchomego idzie cienkie ramię.tomek_07 pisze:silvo44 pisze:analyzer64 napisał/a:
mam zamontowane jest upside-down (grubym do góry).
... to chyba nie ma znaczenia...
Ma znaczenie i to duże. Siłowniki powinny być zamontowane "cienkim" do błotnika, a "grubym" do maski. To jest prawidłowe zamontowanie. Przy tak zamontowanych siłownikach maska otwiera się płynnie i delikatnie, spowalniając przy końcu. Proponuję zmienić i zobaczyć różnicę ( zamiana zajmie 5 minut ).
- silvo44
- Posty: 2092
- Rejestracja: 29 wrz 2007, 9:19
- Imię: silvo44
- Auto: AF/VC
- Silnik: X14NZ + LPG/Z18XER
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: OLKUSZ
- Pomocny: 1 raz
... ale tak też jest w instrukcji montażu - sprawdzałem....aslodki pisze:Chyba jednak nie jest to właściwy montaż, pomimo przejmującego dowodu.
... po drugie - odwrotnie nie pasują śruby(na jednym końcu jest M8 a na drugim M6)....
Pozdro....
[External Link Removed for Guests]
Pozdrawiam z prawego fotela L-ki
Pozdrawiam z prawego fotela L-ki