mocy wiecej mocy

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
dubi

Użytkownik
Posty: 40
Rejestracja: 09 sty 2008, 17:21
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Z Góra/Szczecin
Kontakt:

#141

Nieprzeczytany post autor: dubi »

remoncik powinien Ci zwrócić trochę serii i poprawić pewnie troszkę przebieg momentu, ale nie oczekuj cudów niestety

JunioR

Astro-maniak
Posty: 3510
Rejestracja: 21 gru 2006, 16:54
Lokalizacja: Lębork
Pomocny: 1 raz

#142

Nieprzeczytany post autor: JunioR »

Chcesz wzmocnić auto ? z silnikiem 1.4 ? : zalej go betonem.. to jedyne rozwiązanie na zwiększenie przyczepności, stabilności na zakrętach, zwiększenia pewności jazdy i ta masa... PRAWIE JAK HAMMER :)


- to tyle ode mnie na wzmacnianie silników od kosiarek - chyba że jest to honda...

ac_schnitzer

Astro-maniak
Posty: 534
Rejestracja: 21 gru 2006, 22:45
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#143

Nieprzeczytany post autor: ac_schnitzer »

JunioR, nie kazdy ma 1.3 na gazniku tak jak ty ;)

wiec nei docinaj innym uzytkownika, ktorzy maja 1.4 i w serii 60KM.

ja mialem taki silniczek, i go sobie chwale ;) a na wielopunkcie z pewnoscia twoje kombi na 400m bym objechal ;) pomimo roznic 1.4 a 1.8 ;)

KoKs2oo6

Użytkownik
Posty: 26
Rejestracja: 16 lis 2007, 17:15
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Kępno
Kontakt:

#144

Nieprzeczytany post autor: KoKs2oo6 »

chłopaki ja mam i 1.4 i gsi 150 koni wiec..... nie narzekam i mam te gsi zrobione jak serie wiec sie mozna ostro zdziwic tylko temat ten założyłem gdy sie zastanawiałem co zrobic gdy miałęm samo 1.4 bo zakochany jestem w astrach ale kupno gsi to byłsuper pomysł :mrgreen: oczywiscie autko miało byc na dzis a bedzie jutro :/ ale jestem ciekaw różnicy i nie powiem bo ten silnik jest prawie nie do zajechania i to nawet na gazie

JunioR

Astro-maniak
Posty: 3510
Rejestracja: 21 gru 2006, 16:54
Lokalizacja: Lębork
Pomocny: 1 raz

#145

Nieprzeczytany post autor: JunioR »

wszystkie 8v do doskonałe bazy do gazowania...

JOszi

Astro-maniak
Posty: 4227
Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
Imię: Marek
Auto: astra f, insignia, fiat 125P
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#146

Nieprzeczytany post autor: JOszi »

zrób wielopunkta i tyle. Części będziesz miał za grosze ;)

tzn. klikasz na link poniżej i znajdujesz ogłoszenie sprzedaży silnika C14SE ze skrzynią f13 za 500zł - kupujesz i masz części na przekładkę

robiąc sam nie przekroczysz nawet 1000zł a całą resztę części pozostałych po demontażu tamtego silnika sprzedajesz ;)
[External Link Removed for Guests]

przyrost mocy po modzie to 22KM - to chyb jeszcze się opłaca nie?

KoKs2oo6

Użytkownik
Posty: 26
Rejestracja: 16 lis 2007, 17:15
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Kępno
Kontakt:

#147

Nieprzeczytany post autor: KoKs2oo6 »

boze panowie odebrałem...silnik zrobiony na cacy....ale jak wsiadłęm to wydawało mi sie ze nie jedzie...... nigdy wiecej autka ponizej 100 koni..... :/

radekastra

Użytkownik
Posty: 49
Rejestracja: 15 mar 2009, 11:53
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: z Polski
Kontakt:

#148

Nieprzeczytany post autor: radekastra »

mm... z racji tego iż przywiązałem się do mojej asterki a swap silnika trochę wyniesie a wiem iz moje c14nz nie było katowane(w sumie gdy ja je przejąłem to może troszkę) i postanowiłem pobawić się w tunning z racji samego faktu i satysfakcji wyciągania kucy...(mechaniką zajmie się mój sąsiad( ma warsztat lakierniczy) mechanik, trochę dłubiacy w samochodach)...
na początek postanowiłem przerobić kolektor wydechowy z c20xe rurowy(4-2-1) na pasujący do falszy(czekam na przesyłkę z kolektorem), potem myśle o wkładce filtra simota lub k&n i o założeniu wałka o corsy 1.3s... niby ostrzejszy wałek?? czy ktos mi może wyjaścnić co mi da ten wałek(on ma niby 280 stopni gdy w c14nz jest 250 stopni?? i czy wałek z c16nz by pasował. do tego proszę o ewentualne propozycje co do do kolejnych modyfikacji które nie będą aż tak bardzo ingerowały w silnik i zarazem nie będą kosztowne(nie chce się też bawic z elektronika bo sprawdzanie tego na hamowni i dostrajanie za każdym razem to za duży wydatek)... z góry dziękuje

Usunięty użytkownik 3235

#149

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 3235 »

Jak chcesz tanio i bez ingerencji to tylko magnetyzer, albo nawet dwa :mrgreen:

Rozejrzyj się za częściami z C14SE, co kupić na zmianę z jednopunktu na wielopunkt dowiesz się po przeczytaniu od początku tego tematu.

radekastra

Użytkownik
Posty: 49
Rejestracja: 15 mar 2009, 11:53
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: z Polski
Kontakt:

#150

Nieprzeczytany post autor: radekastra »

hehehehe ta i jeszcze kilka chipów z allegro i jak nic będzie 200 kucy pod maską... :lol: ale w tym, przypadku trzebe byłoby komputer zmieniac?? słyszałem że dobrym rozwiązaniem byłaby głowica z corsy 1.3 s też myślałem żeby zmienić wałek rozrządu??? hmm jesli chodzi o kasę to wiadomo nic za darmo ale też nie chcę wydawać na części grubej kasy bo wiadomo z 1.4 rakiety nie zrobie:)

ODPOWIEDZ