mocy wiecej mocy

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
Mamanek

V.I.P.
Posty: 978
Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
Imię: Adam
Auto: Opel Astra GSi
Silnik: C20XE+
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#171

Nieprzeczytany post autor: Mamanek »

Tak, tak, ale o reszcie Ci nie wspomnieli napewno, bo podejzewam ze obrobka kanalow tez tam byla, dasz wydech za gryby to odetkasz uklad i bedzie kupa, nie wiem, czy tego rodzaju rozwiazania cos dadza... Niestety ciezko cos z tego silnika zrobic tak naprawde, filmiki srednio nie przekonuja, bo w astrach predkosciomierze chodza jak chca, mozna robic i hamowac, robic i znowu hamowac... Ciezka z tym sprawa jest... :/
GSi to odwzajemniona miłość , więc jeśli nie czujesz tej miłości, to błagam Cię!
Zmień samochód!!!


M&M Team

radekastra

Użytkownik
Posty: 49
Rejestracja: 15 mar 2009, 11:53
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: z Polski
Kontakt:

#172

Nieprzeczytany post autor: radekastra »

no to mam problem, więc może pozostać tylko przy wycięciu kata i wstawieniu samego kolektora??? kurde a myślałem ze będzie prościej, albo sam kolektor wstawić... bo przerabianie wydech to jak mówicie to ryzyko albo będą efekty albo i nie... gdy moc spadnie to można mówić o kasie wyrzuconej w błoto. rdwa razy na hamownie to jeszcze można sie wybrac ale latac tam i spowrotem, przerabac ciągle to tez nie robota i koszty rosną???? :cry: :/ help???

Mamanek

V.I.P.
Posty: 978
Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
Imię: Adam
Auto: Opel Astra GSi
Silnik: C20XE+
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#173

Nieprzeczytany post autor: Mamanek »

niestety silniki pojemnosciowo male maja bardzo trudna droge jesli chce sie to zrobic stosunkowo niskim nakladem finansowym, stozek w Astrach z kolei nie dziala, testowalem juz to w kilku Astrach F i skutek mizerny, pomijam dzwiek i wieksze spalanie i kompletny brak momentu w dolnym zakresie obrotow, seria dolot super sie sprawuje...

W tym wypadku najlepiej glowica z silnika i mozna troche go doprezyc, ale w granicach rozsadku, niestety po zabiegu doprezania kazdy zapomina, zeby zalewac paliwo 98 zeby uchronic sie przes spalaniem stukowym, takze niestety troszke pieniazkow trzeba wrzucic zeby roznica byla ewidentnie zauazalna :cry:
GSi to odwzajemniona miłość , więc jeśli nie czujesz tej miłości, to błagam Cię!
Zmień samochód!!!


M&M Team

radekastra

Użytkownik
Posty: 49
Rejestracja: 15 mar 2009, 11:53
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: z Polski
Kontakt:

#174

Nieprzeczytany post autor: radekastra »

ale skoro lexmaul proponuje kolektory 4-2-1 do c14nz(zapenwe podnaszą w jakiś sposób osiągi) to warto jednak wstawić ten 4-2-1 z c20xe?? kolektor leży i czeka na przeróbki w garażu... wiadome jest że dorzuce wkładke filtra K&N bo było dużo nie zalęznych testów tych filrów i w kazdym silniku podnąsza moc, niewiele ale zawsze.. hehehe i zainwestuje z ten MODIFIKATOR tak ost. w TVN turbo reklamowany, tez były niezalżene testy na TVN i nie tylko, więc sprawdzony.... heh wiadomo rakiety z tego nie zrobie, wsumie jedne prstszych modyfikajci to wstawianie wałka spotowego i planowanie głowicy... ale to już się nie opłaci... za ta cene myślę lepiej kupić sportowe zawieszenie...

Mamanek

V.I.P.
Posty: 978
Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
Imię: Adam
Auto: Opel Astra GSi
Silnik: C20XE+
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#175

Nieprzeczytany post autor: Mamanek »

kolektor spowoduje swobodniejsze opuszczenie spalin i ich teoretycznie nizszej temperaturze, bo rurak szybciej oddaje cieplo niz zeliwo.

Wkladka mysle zlym wyjsciem nie jest, acz kolwiek ja proponuje zwykly filtr zmieniany po ptostu z 2-4 razy na rok, w zaleznosci gdzie sie jezdzi, ja zmieniam 2-3 razy w ciagu roku.

Wydech to dosc osobliwy temat, on daje najwiecej w silnikach N/A (bez turbiny), ale tez najlatwiej nim popsus robote, stopien i proces sprzezania i rozprezania spalin jest bardzo wazna...

Tutaj jest inny problem, c14nz ma jeden wtryskiwacz i mieszanka nigdy nie jest spalana w cylindrach w takich samych wartosciach, tak jest i tego nie zmienimy, ale mysle ze po zrobieniu z glowa glowicy mozna z tego silnika zrobic z 70Km bez specjalnego wywalania gory pieniedzy, ale troche wiedzy i umiejetnosci warto przy tym miec ;)
GSi to odwzajemniona miłość , więc jeśli nie czujesz tej miłości, to błagam Cię!
Zmień samochód!!!


M&M Team

LysyCC

ex-Staff
Posty: 397
Rejestracja: 02 lip 2007, 11:26
Imię: Michał
Auto: Huuuuunnnndddddaaa
Silnik: V6 suko!
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

#176

Nieprzeczytany post autor: LysyCC »

radekastra pisze:ale skoro lexmaul proponuje kolektory 4-2-1 do c14nz(zapenwe podnaszą w jakiś sposób osiągi) to warto jednak wstawić ten 4-2-1 z c20xe?? kolektor leży i czeka na przeróbki w garażu... wiadome jest że dorzuce wkładke filtra K&N bo było dużo nie zalęznych testów tych filrów i w kazdym silniku podnąsza moc, niewiele ale zawsze.. hehehe i zainwestuje z ten MODIFIKATOR tak ost. w TVN turbo reklamowany, tez były niezalżene testy na TVN i nie tylko, więc sprawdzony.... heh wiadomo rakiety z tego nie zrobie, wsumie jedne prstszych modyfikajci to wstawianie wałka spotowego i planowanie głowicy... ale to już się nie opłaci... za ta cene myślę lepiej kupić sportowe zawieszenie...
Ten modyfikator cud mlina super hiper tajna rumunska technologia to se podaruj bo to były tak samo niezalezne testy jak to że cycewice wielkie są stolicą polski. To zwykły szmelc jak każdy inny ceramizer co na allegro czyni cuda.
"Woody"- pogromca golfiarzy :D

radekastra

Użytkownik
Posty: 49
Rejestracja: 15 mar 2009, 11:53
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: z Polski
Kontakt:

#177

Nieprzeczytany post autor: radekastra »

na forum ktk znalazłem jak gostek w tym silniku założył kolektor 4-2-1, i zrobił pełen przelot wywalając środkwy i zostawiając pusty końcowy( to już hardcore) to nizby prędkośc o 15- czy 20 km/h wzrosła.... póki co to wywalam kata i wstawiam kolektor bankowo, owinę go jeszcze bandażem zeby sonda była dogrzana, do tego filtr k&n... Dziękuje wszystkim za pomoc. Jak wtopie mówi się trudno ale dalej tematu drążył nie będę bo szkoda wam głowę zawracać. A co do tego modifikatora to te testy i certyfikaty mnie przekonały, aczkolwiek sam nie wiem, za 150zł to już lepiej w dobry olej do silnika zaiwestowac niż to wlewać.

Mamanek

V.I.P.
Posty: 978
Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
Imię: Adam
Auto: Opel Astra GSi
Silnik: C20XE+
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#178

Nieprzeczytany post autor: Mamanek »

Moment, bandarz kolektorowy powoduje, ze wydech szybciej temp oddaje, a nie ze sie grzeje, nie mylcie pojec i nie wprowadzajcie innych w blad... Powodzenia w pracach ;)
GSi to odwzajemniona miłość , więc jeśli nie czujesz tej miłości, to błagam Cię!
Zmień samochód!!!


M&M Team

Bunkerites

Astro-maniak
Posty: 147
Rejestracja: 08 lis 2007, 15:21
Imię: Marek
Auto: aktualnie Civic 7 gen TypeR
Silnik: K20A2
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

#179

Nieprzeczytany post autor: Bunkerites »

hehhe modyfikator to pic na wode jak ceramizery :) lepszy efekt bedzie jak nalejesz setke smoly do silnika :) :) :)

Spark^

Astro-maniak
Posty: 2926
Rejestracja: 12 paź 2008, 22:21
Imię: Krystian
Auto: Opel Astra G Caravan
Silnik: X20DTL 430kkm
Województwo: podlaskie
Lokalizacja: Sokółka/Białystok/Augustów
Kontakt:

#180

Nieprzeczytany post autor: Spark^ »

radekastra pisze:Jak wtopie mówi się trudno ale dalej tematu drążył nie będę bo szkoda wam głowę zawracać.
najlepiej będzie, jak dasz znać co z tego wyszło, to będzie dla potomnych ;)
JB na 100%!!
[External Link Removed for Guests]

ODPOWIEDZ