mocy wiecej mocy

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
LeXico

Użytkownik
Posty: 28
Rejestracja: 09 paź 2008, 14:16
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Imielin
Kontakt:

#161

Nieprzeczytany post autor: LeXico »

A znasz kogoś kto takie coś robi i jest ze śląska :)??

mariocccp

Astro-maniak
Posty: 297
Rejestracja: 14 mar 2008, 19:07
Imię: Mariusz
Auto: Astra G
Silnik: X18xe1 @ 161
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

#162

Nieprzeczytany post autor: mariocccp »

radekastra pisze:kurde i chyba tak zrobię... zainwestuje w filtr k&n i od tego kolektor 4-2-1 od gsi już mam... a co myślicie o wycięciu kata, wstawieniu tam rurki, środkowego tłumika z gsi i do tego jakis sportowy końcowy tłumik dedykowany do astry?? taki układ nie zaszkodzi silnikowui bo mysle ze poprawi osiągi??
Kat blokuje przeplyw spalin, w jego miejsce pasowaloby zebys cos wstawil np jakis tlumik albo strumienice, zeby nie tracic na pojemnosci i sprawnosci wydechu.
Napewno bedzie dół lepszy. Kata powinienes za dwie stowki sprzedac na platyne pójdzie ;)
Obrazek

[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]

LeXico

Użytkownik
Posty: 28
Rejestracja: 09 paź 2008, 14:16
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Imielin
Kontakt:

#163

Nieprzeczytany post autor: LeXico »

a powiedzciemi czy sam ten filtr z k&n który pasuje do seryjnego wlotu powietrza jest dobry czy lepiej zainwestować w stozek i zrobić cały układ dolotowy??

bodzio

Astro-maniak
Posty: 295
Rejestracja: 15 sty 2008, 1:17
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#164

Nieprzeczytany post autor: bodzio »

Daj lepiej większy łapacz i lepszą wkładkę.
Możesz też skrócić dolot będzie lepiej brał z dołu - chyba.
Może o tak: :evil:

Obrazek

Po drodze możesz pozbyć się kata i wstawić końcowy,
ale wątpie żeby w 1.6 np. FLOWMASTER pasował pod seryjną średnice.

Więcej powietrza, więcej spalin - większe poczucie mocy.
[External Link Removed for Guests]

radekastra

Użytkownik
Posty: 49
Rejestracja: 15 mar 2009, 11:53
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: z Polski
Kontakt:

#165

Nieprzeczytany post autor: radekastra »

nom, i wyszło na to że bedę wstawiał układ filtr K&n, kolektor 4-2-1, bez kata, środkowy gsi, i końcowy (pisałem do firmy Ulter jaki byłby odp do tego układu) tłumik Ulter od astry 2.0.... muszę teraz wszystko skompletować, potem opisze jak wyniki, jęśli dogadam się z pracownikami hamowni to przedstawię także wykresy to sie zobaczy czy moje zabawy poprawiły to i owo... sam jestem ciekaw, cóż jak się nie poprawi(takiej opcji nie zakadam hehe) to chociaż dzwięk bedzie fajny... pozdrawaim i dzięki za pomoc

ja37

V.I.P.
Posty: 6033
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

#166

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

Przygotuj się raczej na mniej mocy, tyle, że lepszy dźwięk będziesz miał.
Dłuższy dolot - niżej moment.

radekastra

Użytkownik
Posty: 49
Rejestracja: 15 mar 2009, 11:53
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: z Polski
Kontakt:

#167

Nieprzeczytany post autor: radekastra »

na jakiej podstawie tak uwazasz?? dzwięk mnie w ogóle nie obchodzi, wolałbym raczej aby został na takim samym poziomie chodzi tylko o porawe osiągów, wszędzie czytam ze to cos pomoże, a tez nie chce kasy wyłożyć i zamulic całkiem silnik??

bodzio

Astro-maniak
Posty: 295
Rejestracja: 15 sty 2008, 1:17
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#168

Nieprzeczytany post autor: bodzio »

To nie będzie miłe. Wydechem w 1,4 za dużo nie zwojujesz.
To nie huuuuuunda.
[External Link Removed for Guests]

mariocccp

Astro-maniak
Posty: 297
Rejestracja: 14 mar 2008, 19:07
Imię: Mariusz
Auto: Astra G
Silnik: X18xe1 @ 161
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

#169

Nieprzeczytany post autor: mariocccp »

Mylisz sie kolego, przy 3 prostych zmianach
1 wkladka k&n
2 katalizator wyjazd
3 koncowy przelot

Uzyskuje się całkiem inną harakterystyke silnika, mówimy o c14nz.
Bardzo fajny dół się zrobił, 5 bieg przy 60-70km/h i samochód jedzie nie przymula jak wczeniej.

Zobacz jak moja byla corsa przyspiesza, pamietaj ze to tylko c14nz...
[External Link Removed for Guests]
Obrazek

[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]

radekastra

Użytkownik
Posty: 49
Rejestracja: 15 mar 2009, 11:53
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: z Polski
Kontakt:

#170

Nieprzeczytany post autor: radekastra »

fakt faktem bede kombinował... dzis jade rano przez miasto patrze rajdówka... zdziwenie ale nic, późniei po 2 godi jade i widze druga to już bardzo dziwne... jak się okzało to w mieście jest rajd klasa chyba 1400 czy jakoś tak... to pojechałem tam i znalazłem astre i co najlepsze z silnikiem c14nz... to gadałem z kierowcami to mieli w silniku załozony wałek od świątka, splanowaną głowice i cos jeszcze, wyzucone tapicerki z tyłi rozpórki, sportowe zaiweszenie, kubełki, itd... tó mówili ze całkiem nieźle im idzie i że astra dobrze lata.... :mrgreen:

ODPOWIEDZ