mocy wiecej mocy
-
- Posty: 29
- Rejestracja: 04 sie 2007, 23:15
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Suwałki
- Kontakt:
Proponuje zmienić świece zapłonowe ze zwykłych na sportowe – takie z trzema elektrodami do o koła słupka anody. Znacząco nie podniesie mocy poprawi trochę moment obrotowy poprzez lepsze dopalanie mieszanki poza tym będzie lepiej odpalał. Takie świece są na allegro.
[ Dodano: 2008-03-24, 10:51 ]
Możesz jeszcze zwiększyć moc silnika poprzez tuning chipa sterującego silnikiem znalazłem taki link na Allegro. Tak żeby pokazać Ci o co chodzi są jeszcze inni co się tym zajmują.
[External Link Removed for Guests]
[ Dodano: 2008-03-24, 10:51 ]
Możesz jeszcze zwiększyć moc silnika poprzez tuning chipa sterującego silnikiem znalazłem taki link na Allegro. Tak żeby pokazać Ci o co chodzi są jeszcze inni co się tym zajmują.
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 184
- Rejestracja: 24 wrz 2007, 19:38
- Imię: Krzysztof
- Auto: GsiT
- Silnik: 20LET by Emu Black
- Rocznik: 1994
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
W pewnym sensie tak. Natomiast jest to o wiele droższe rozwiązanie – trzeba kupić silnik potem go zamontować następnie zwiększą się opłaty jeśli da się dwu litrową jednostkę ale np. 1,6 to chyba takie same opłaty jak przy jeden cztery. Tak czy siak według mnie wymianka jest droższa od wymianki świec czy chipa.
-
- Posty: 493
- Rejestracja: 02 lis 2007, 20:30
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Legionowo i Śląsk
- Kontakt:
Oplaty od 1,6 do 2,0 sa takie same. Co do swiec to bajka jest porzadnie przedyskutowana na ktoryms tam forum. Jedynie co mozesz uzyskac dzieki nim to to ze silnik bedzie mial fabryczne parametry ale ponad serie nie wyciaga sie nic w wiekszosci wypadkow. Sam chiptuning tego silnika niewiele da. Czemu?? Bo w przypadku wiekszosci chipow zwiekszenie mocy polega na przesunieciu odciecia w wyzsza partie obrotow. Zadaj sobie pytanie kiedy jezdzisz na 6000-6500 obrotow? Zmienia sie tez mapy paliwowo-powietrzne ale z tego silnika co masz wyciagniesz samym chipem max 10 KM. Czy warto za taka kase (mysle tu o prawdziwym chiptuningu a nie o takim z allegro za 50-200 zl)?
Lepiej zrobic dolot, wydech i walki sportowe wsadzic i np. doprezyc silnik i na koniec chipowac. Tylko koszt takiego zabiegu pochlonie wiecej czasu, pieniedzy i twoich nerwow niz zwykly swap i da mniejsze rezultaty niz swap na jakies 1,8 albo 2,0
Lepiej zrobic dolot, wydech i walki sportowe wsadzic i np. doprezyc silnik i na koniec chipowac. Tylko koszt takiego zabiegu pochlonie wiecej czasu, pieniedzy i twoich nerwow niz zwykly swap i da mniejsze rezultaty niz swap na jakies 1,8 albo 2,0
-
- Posty: 694
- Rejestracja: 24 wrz 2007, 21:59
- Imię: Paweł
- Auto: c14nz/c20ne/x20xev
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Kwidzyn
- Kontakt:
Kiedyś sensownie nawet było opisane to na forum elektroda.pl co prawda koszty to takie jak kupno samego większego silnika ale te 82KM goście osiągnęli. Dawno to czytałem więc nie wiem za bardzo co tam chłopaki pozmieniali ale wpisz sobie na elektroda.pl hasło c14nz i tam poszperaj w wynikach i Ci się ukaże:)
kultoweauta.blogspot.com
-
- Posty: 1334
- Rejestracja: 21 gru 2006, 14:20
- Imię: Leszek
- Silnik: Diesel
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
a ja myśle ,że najlepiej by było ten 1.4 hmm przerobić na MPI (wielopunkt 82KM) zmienić kolektor ssący , kompa i coś chyba jeszcze trzeba tam było wsadzić. 1.4 MPI kolektorów jest full na allegro
[ Dodano: 2008-03-24, 21:52 ]
[ Dodano: 2008-03-24, 21:52 ]
eeee??!Wodz pisze:Możesz jeszcze zwiększyć moc silnika poprzez tuning chipa sterującego silnikiem znalazłem taki link na Allegro. Tak żeby pokazać Ci o co chodzi są jeszcze inni co się tym zajmują.
[External Link Removed for Guests]
Piszę poprawnie po polsku. ? ?
Przynajmniej się staram
Przynajmniej się staram
-
- Posty: 978
- Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
- Imię: Adam
- Auto: Opel Astra GSi
- Silnik: C20XE+
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
wrona513, pierwsze pytanie, czy jest sens robic cos z silnikiem 1,4 ?
Kolejna sprawa... jak juz sie upierasz, to ok... Ale na poczatek hamownia...
Potem zaczynac najtaniej, wiec, dolot, wydech...
Idzmy dalej, mozna zrobic tzw GT, czyli wypolerowac gniazda zaworowe, zawory, przepustnice zrobic na lusterko, powiekszyc kanaly dolotowe i wydechowe, planowanie glowiczki... Ewentulanie potem programowac kompa...
Zabieg taki to okolice 1500 bez programowania...
Wniosek, szkoda kasy i zachodu na taki silnik, lepiej swapowac np na 2.0... Dlaczego? Bo tuning 1.4 nawet jak sie zrobi fachowo to moze wyjdzie to 10KM na plus, co i tak nie bedzie jakos specjalnie proste, a druga sprawa, ze na swapie na wejsciu juz jest albo to 115 w przypadku np C20NE, albo 150 w przypadku C20XE.
A jak w gre wchodza oplaty, ze wyzsze czy jakies tam, to jesli zalezy Ci na niskich oplatach, to nie baw sie w tiningi... Mizerny efekt, a i tez nie wiadomo czy projekt nie wypali sie zanim zdarzy rozpalic, takze tylko SWAP
Kolejna sprawa... jak juz sie upierasz, to ok... Ale na poczatek hamownia...
Potem zaczynac najtaniej, wiec, dolot, wydech...
Idzmy dalej, mozna zrobic tzw GT, czyli wypolerowac gniazda zaworowe, zawory, przepustnice zrobic na lusterko, powiekszyc kanaly dolotowe i wydechowe, planowanie glowiczki... Ewentulanie potem programowac kompa...
Zabieg taki to okolice 1500 bez programowania...
Wniosek, szkoda kasy i zachodu na taki silnik, lepiej swapowac np na 2.0... Dlaczego? Bo tuning 1.4 nawet jak sie zrobi fachowo to moze wyjdzie to 10KM na plus, co i tak nie bedzie jakos specjalnie proste, a druga sprawa, ze na swapie na wejsciu juz jest albo to 115 w przypadku np C20NE, albo 150 w przypadku C20XE.
A jak w gre wchodza oplaty, ze wyzsze czy jakies tam, to jesli zalezy Ci na niskich oplatach, to nie baw sie w tiningi... Mizerny efekt, a i tez nie wiadomo czy projekt nie wypali sie zanim zdarzy rozpalic, takze tylko SWAP
GSi to odwzajemniona miłość , więc jeśli nie czujesz tej miłości, to błagam Cię!
Zmień samochód!!!
M&M Team
Zmień samochód!!!
M&M Team
-
- Posty: 694
- Rejestracja: 24 wrz 2007, 21:59
- Imię: Paweł
- Auto: c14nz/c20ne/x20xev
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Kwidzyn
- Kontakt:
Jeśli chodzi o to co pisałem wcześniej to tu jest link do tego.
[External Link Removed for Guests]
W sumie to oczywiście najlepszy SWAP ale...
1. Jeśli jestem pewny silnika który mam czyli że jest sprawny nie bierze oleju etc to szkoda mi go zamieniać na coś o czym nie mam pojęcia w jakim jest stanie /no chyba ze wiem/
2. Nie zawsze potrzeba nam 150KM, może wolałbym żeby to było jakieś 70-80 bo zależy mi raczej na tym by auto po prostu jechało sprawniej i zachowało swoją oszczędność w spalaniu
3. Jeśli Swap to nei tylko silnik ale i skrzynia, przeguby etc etc więc i koszty rosną a ...pkt2
Oczywiście Swap najlepszy ale nie ma rzeczy idealnych, tym bardziej że nie każdy ma nieograniczoną ilość funduszy:) To chyba tyle ode mnie, takie moje spostrzeżenia, że nie zawsze Swap jest najlepszym wyjściem:)
[External Link Removed for Guests]
W sumie to oczywiście najlepszy SWAP ale...
1. Jeśli jestem pewny silnika który mam czyli że jest sprawny nie bierze oleju etc to szkoda mi go zamieniać na coś o czym nie mam pojęcia w jakim jest stanie /no chyba ze wiem/
2. Nie zawsze potrzeba nam 150KM, może wolałbym żeby to było jakieś 70-80 bo zależy mi raczej na tym by auto po prostu jechało sprawniej i zachowało swoją oszczędność w spalaniu
3. Jeśli Swap to nei tylko silnik ale i skrzynia, przeguby etc etc więc i koszty rosną a ...pkt2
Oczywiście Swap najlepszy ale nie ma rzeczy idealnych, tym bardziej że nie każdy ma nieograniczoną ilość funduszy:) To chyba tyle ode mnie, takie moje spostrzeżenia, że nie zawsze Swap jest najlepszym wyjściem:)
kultoweauta.blogspot.com
Zgadzam się, może nie najtaniej, bo zależy to od jednostki jaką kolega wrona513 wybierze. A może N2O, co o tym sądzicie?najlepiej i najtaniej , zmiana silnika
Pomysł może dla niektórych wydać się głupi bo to trochę jak z filmu F&F ale...
Na innym forum trafiają się nawet CC/SC z N2O
Ostatnio zmieniony 24 mar 2008, 23:08 przez Usunięty użytkownik 3235, łącznie zmieniany 2 razy.