1,7 TDS co moża zrobić ??? WIĘCEJ MOCY
-
- Posty: 400
- Rejestracja: 06 sty 2008, 20:08
- Imię: Damian
- Auto: Renault Megane
- Silnik: 1.9 dCi 130 km
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Sławków
- Kontakt:
1,7 TDS co moża zrobić ??? WIĘCEJ MOCY
Witam mam do was pytanko... co mozna zrobic z astra 1,7 TDS oprócz podkręcania turbiny żeby miala chociaż troszeczke wiecej mocy...
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Posty: 400
- Rejestracja: 06 sty 2008, 20:08
- Imię: Damian
- Auto: Renault Megane
- Silnik: 1.9 dCi 130 km
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Sławków
- Kontakt:
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 17 mar 2008, 19:18
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: RKR
- Kontakt:
-
- Posty: 400
- Rejestracja: 06 sty 2008, 20:08
- Imię: Damian
- Auto: Renault Megane
- Silnik: 1.9 dCi 130 km
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Sławków
- Kontakt:
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 17 mar 2008, 19:18
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: RKR
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
w oplu w dieslu mechaniczna ale tylko w astrze f, w g jest już komputer.
kyjo ale on chciał bez podkręcania turbiny
Damiano poniżej zamieszczam Ci instrukcję podkręcenia silnika 1.5 isuzu z corsy ale to jest prawie identyczny silnik co 1.7 i wszystko jest tam tak samo oprócz kolektora dolotowego ( sprawdzałem na moim autku)
[External Link Removed for Guests]
z tym że tam jest opisane żeby rozbierać pompę wtryskową Ty tego nie rób po prostu znajdź wg tego opisu tą śrubkę na pompie wtryskowej i nią pokręć potem wystarczy tylko wyregulować obroty i po sprawie tyle że bez podkręcenia turbiny będzie lekko przykopcał
kyjo ale on chciał bez podkręcania turbiny
Damiano poniżej zamieszczam Ci instrukcję podkręcenia silnika 1.5 isuzu z corsy ale to jest prawie identyczny silnik co 1.7 i wszystko jest tam tak samo oprócz kolektora dolotowego ( sprawdzałem na moim autku)
[External Link Removed for Guests]
z tym że tam jest opisane żeby rozbierać pompę wtryskową Ty tego nie rób po prostu znajdź wg tego opisu tą śrubkę na pompie wtryskowej i nią pokręć potem wystarczy tylko wyregulować obroty i po sprawie tyle że bez podkręcenia turbiny będzie lekko przykopcał
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 17 mar 2008, 19:18
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: RKR
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
ale mówisz tak bo tak uważasz czy próbowałeś? bo ja mam isuzu i takie podkręcenie na próbę mam już za sobą i odczułem niezły wzrost mocy. co prawda trochę kopcił ale pisałem o tym że będzie kopcił. U mnie zanim podkręciłem ciężko było żeby puścił czarny dymek, weź pod uwagę że jest jeszcze jakiś zapas powietrza. Im więcej rozkręcałem tym był mocniejszy choć bardziej kopcił na czarno
Nie można się spodziewać po tym jakiś większych cudów ale jest lepsza dynamika
Nie można się spodziewać po tym jakiś większych cudów ale jest lepsza dynamika
-
- Posty: 56
- Rejestracja: 17 mar 2008, 19:18
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: RKR
- Kontakt:
niemiałem jeszcze osobiście okazji kręcićdieselka bo ja mam na elektronicznej pompie w dodatki na starytm kompie w audi więc odpada bo i tak nic nie narobie..
Ale dużo wiem o kręceniu diesli i wiem że diesle to samochody stworzone do rasowania więc wiem co pisze
Wiem że jak podkręcisz pompe do mocy przybędzie ale to kopcenie jest brakiem wystarczjającej ilości powietrza spróbuj zwiekszyć mu ciśnienie a zobaczysz jaka rakieta będzie z klekotka
Moje zdanie jest jedno : Kęcenie samej pompy nie przynosi oczekiwanego skutku a tubbo wystarczy jak zwiększysz ciśnienie o ok 0,2 bara i bedzie różnica
Ale dużo wiem o kręceniu diesli i wiem że diesle to samochody stworzone do rasowania więc wiem co pisze
Wiem że jak podkręcisz pompe do mocy przybędzie ale to kopcenie jest brakiem wystarczjającej ilości powietrza spróbuj zwiekszyć mu ciśnienie a zobaczysz jaka rakieta będzie z klekotka
Moje zdanie jest jedno : Kęcenie samej pompy nie przynosi oczekiwanego skutku a tubbo wystarczy jak zwiększysz ciśnienie o ok 0,2 bara i bedzie różnica