Swap z 1.7D na 1.7 TD ?

Gość

Swap z 1.7D na 1.7 TD ?

#1

Nieprzeczytany post autor: Gość »

witam starszy mój posiada Astre I 93 r 1.7 D z oploskim silnikiem.Sprawa taka ze pompa wtryskowa można powiedzieć działa już na słowo, a blok juz 2-3 razy był rozwalony (dziury w bloku ...woda sie dostala bo mądry starszy wjechal w wieeelką kałuże wody tak to tłumaczył)
Przy uzytkowaniu takim mojego taty silnik już można powiedzieć :D ledwo dycha. Oczywiscie polska oszczednosc i nie obylo sie bez lania OO .... nie moje auto to sie nie wtrącam.
Wiekszość osób sie dziwi iz oploski silnik diesla a nie Isuzu ale nie wnikam w tym okresie jakos poprostu produkowali te oploskie i tyle.
Da rade bez modyfikacji wstawić silnik 1.7 TD ??
A jeśli tak to ile zmian wchodzi w gre?
Jeśli lipa z tym TD to czy silnik Isuzu bez problemu sie wklada w miejsce Oploskiego??
Czy ktoś w świetokrzyskim ma na handel takie zabawki powyżej napisane ?

Pozdrawiam

JOszi

Astro-maniak
Posty: 4227
Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
Imię: Marek
Auto: astra f, insignia, fiat 125P
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: JOszi »

oplowski powinien podejść ale czy to się opłaca? isuzu to już wogóle spory wydatek :/ sam silnik jest drogi a gdzie jeszcze przekładka :/ taniej pewnie wyjdzie sprzedać tą i kupić inną z silnikiem diesla niż przekładać

Gość

#3

Nieprzeczytany post autor: Gość »

samą przekladką to sie nie boje bo sam sobie wlasnie zrobilem przekladke w BMW z 1.8L na 2.8L tzn kupilem calego anglika i co lepsze i co potrzebne przekladalem do polaka beemki. Ani ja ani tata nie z tych co sprzedaja auta i kupuja inne raczej trzymamy to co pare lat temu sie kupilo. Jedyna opcja kupic z niemiec Opla tyle ze nikt tego nie sprawadza bo te Fki sa za smieszne pieniadze tam i sie nawet nie oplaca tego sprawdzac z tego co zauwazylem. no chyba zeby pompe wymienic wtryskową ale juz raczej ani ja ani ojciec sie nie chce babrac w sama pompe to tylko i wylacznie najlepszym rozwiazanie anglik albo niemiec lekko stukniety wchodzi w gre. albo kompletny silnik dlatego pytanie o tego TD

Cobrettii

Astro-maniak
Posty: 950
Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Płock/Gostynin
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: Cobrettii »

Mack`, lepiej brac isuzu. poczytaj forum. ile z DTL-ami problemów a ile z TDS. Jak by dało rade to wsadz juz tego oploskiego z asi G. ale z tego co wiem to sporo z przekładka problemów

MackCK

Użytkownik
Posty: 54
Rejestracja: 05 wrz 2008, 18:46
Imię: Mack`
Auto: ASTRA H 1,9cdti 150
Silnik: Z19DTH
Województwo: świętokrzyskie
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: MackCK »

Siemka a nowszej Astry II podejdzie silniczek bez problemowo do Asterki F ? tez 1.7TD?

JOszi

Astro-maniak
Posty: 4227
Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
Imię: Marek
Auto: astra f, insignia, fiat 125P
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: JOszi »

w astrze g w dieslach już za dużo elektroniki jak dla mnie :/ jak już swapa to wolałbym TDI, pewniejsze silniki z potencjałem

MackCK

Użytkownik
Posty: 54
Rejestracja: 05 wrz 2008, 18:46
Imię: Mack`
Auto: ASTRA H 1,9cdti 150
Silnik: Z19DTH
Województwo: świętokrzyskie
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

#7

Nieprzeczytany post autor: MackCK »

no dobra a czy jest sens montowac z astry g jest sens babrać się w swap z astry g gdzie juz komputer jest jesli juz gdzie go zamontowac w kabinie astry f

Są jacyś magicy tutej ?
Co sądzicie o np kupnie takiego Anglika astry f oferty sa korzystne cenowo jak wy to widzicie ;>.

Cobrettii

Astro-maniak
Posty: 950
Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Płock/Gostynin
Kontakt:

#8

Nieprzeczytany post autor: Cobrettii »

MackCK, Nie rozumiem co tam pisałeś...

Jeżeli chcesz na siłę montować silnik z G do F to wszelkie kompy lepiej dać do srodka, wymiana wyświetlacza i sporo innych zeczy bedzie ( ogólnie cały osprzęt ) taniej wyjdzie kupić dobrą G.

Co do książki "sam naprawiam" wg niej są astry F z silnikami niby z kompami i chyba ktoś z forum miał taką z kompem niby seryjnym, ale tego nie jestem pewien, bylo już dawno.
[External Link Removed for Guests]

MackCK

Użytkownik
Posty: 54
Rejestracja: 05 wrz 2008, 18:46
Imię: Mack`
Auto: ASTRA H 1,9cdti 150
Silnik: Z19DTH
Województwo: świętokrzyskie
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

#9

Nieprzeczytany post autor: MackCK »

Siemka dziś już silnik umarł ;/ tzn jak popieści to i jeszcze odpali.Rolka napinająca się wykrecila i kołamała pieski i i rozrząd mi zablokowalo. Musiałem tate cholować i raz dwa rozebralismy troszki Asterke

[External Link Removed for Guests][External Link Removed for Guests]
;/ Ogólnie rozgladam sie za albo anglikiem albo za bardzo bitym Niemcem.

[External Link Removed for Guests][External Link Removed for Guests][External Link Removed for Guests]

ODPOWIEDZ