temperatura w 1.7 TDIsuzu
-
- Posty: 59
- Rejestracja: 10 kwie 2008, 23:05
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Brać kase?
- Kontakt:
temperatura w 1.7 TDIsuzu
Podczas jazdy wskazówka od temp. silnika pokazuje mi pomiędzy 90 a niebieskim polem idealnie pośrodku, mniej więcej ile to jest stopni?? Może tak zostać czy silnik powinien miec przynajmniej te 90st??
Nie ma jak Astra....It's My Life
-
- Posty: 59
- Rejestracja: 10 kwie 2008, 23:05
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Brać kase?
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
czym wy się przejmujecie w VW wogóle nie ma takiej skali i jest dobrze tam są 2 literki C i H i wskazówka zazwyczaj jest pośrodku
U mnie w isuzu temperatura skacze jak głupia jak jeżdżę spokojnie to mam właśnie tak samo pomiędzy niebieskim a 90 ale jak już wciśnie troche pedał to zaraz podskakuje pod 90 (ale to normalne olej i turbina w isuzu są chłodzone dodatkowo cieczą )
jest jeszcze jedna opcja opel wypuścił w astrach źle wyskalowane liczniki i teraz nie pamiętam dokładnie jak to było ale były 2 rodzaje: do 100stopni i do 110stopni i nie pamiętam który ale jeden z tych zakresów był źle wyskalowany i jak było na liczniku 80stopni to faktycznie powinno być 90 może to to?
U Was też się długo nagrzewa silnik przy spokojnej jeżdzie czy tylko ja mam termostat do wymiany?
U mnie w isuzu temperatura skacze jak głupia jak jeżdżę spokojnie to mam właśnie tak samo pomiędzy niebieskim a 90 ale jak już wciśnie troche pedał to zaraz podskakuje pod 90 (ale to normalne olej i turbina w isuzu są chłodzone dodatkowo cieczą )
jest jeszcze jedna opcja opel wypuścił w astrach źle wyskalowane liczniki i teraz nie pamiętam dokładnie jak to było ale były 2 rodzaje: do 100stopni i do 110stopni i nie pamiętam który ale jeden z tych zakresów był źle wyskalowany i jak było na liczniku 80stopni to faktycznie powinno być 90 może to to?
U Was też się długo nagrzewa silnik przy spokojnej jeżdzie czy tylko ja mam termostat do wymiany?
u znajomego w astrze wymieniali termostat 3 razy bo 2 nowe ze sklepu okazały się wadliwe dopiero za 3 razem udało się na dobry trafić więc z tym to bywa różnieberek00 pisze:tylko ze kazałem mechanikowi wymienić termostat i wymienił i jest tak jak było
-
- Posty: 89
- Rejestracja: 08 mar 2008, 18:27
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Rychnowo
- Kontakt:
-
- Posty: 59
- Rejestracja: 10 kwie 2008, 23:05
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Brać kase?
- Kontakt:
U mnie termostat trzyma dobrze bo dopiero jak wskazówka wskaże tak pośrodku niebieskiego pola a 90 (no troszke wyżej jak środek) to dopiero sie węże i chłodnica robia ciepłe a tak zimne cały czas. Jak jade spokojnie tzn tak do 2000 obrotów to po przejechaniu 4 km mam temperature że termostat puści, a jak go ciągne do 3000 to 2 km i pełna temp. Ale chyba zostawie jak jest, bo skoro pokazuje wyżej niebieskiego pola tzn że temp jest ok. Ale za odp dzięki. Pozdrawiam.
Nie ma jak Astra....It's My Life
-
- Posty: 400
- Rejestracja: 06 sty 2008, 20:08
- Imię: Damian
- Auto: Renault Megane
- Silnik: 1.9 dCi 130 km
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Sławków
- Kontakt:
u mnie podbnie jak u Ciebie JOszi temp skacze jak nie wiem co... alt nie trzeba wymieniać termostatu... skoki temp sa normalne u mnie jak jak stoje w korku dłuzej to podchodzi pod 98% potem wyjade z niego przejade kilkaset metrów i juz mam ok 90 tak samo przy wyprzedzaniu "redukcja z 5 na 3 i zaraz potem na 4" i juz widze ze temp mi sie lekko podnosi...
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 10 wrz 2007, 19:33
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra G Kombi
- Silnik: X20DTL
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
E to widzę że nie ma się czym martwić...
Mój Isuzu ma też skoki - jak jade w korku to mam ponad 90 a jak potem zacznę jechać ciut szybciej to zaraz spada do jakichś 80.
I rozgrzewa się wolno - muszę przejechać z zimnego ładny kawałek żeby zaczął sie nagrzewac ponad niebieskie pole.
Mój Isuzu ma też skoki - jak jade w korku to mam ponad 90 a jak potem zacznę jechać ciut szybciej to zaraz spada do jakichś 80.
I rozgrzewa się wolno - muszę przejechać z zimnego ładny kawałek żeby zaczął sie nagrzewac ponad niebieskie pole.
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
mam idealnie tak samoMój Isuzu ma też skoki - jak jade w korku to mam ponad 90 a jak potem zacznę jechać ciut szybciej to zaraz spada do jakichś 80.
I rozgrzewa się wolno - muszę przejechać z zimnego ładny kawałek żeby zaczął sie nagrzewac ponad niebieskie pole.
jedyne co zauważyłem to jak włożę przed chłodnicę karton to o wiele szybciej się nagrzewa