Mam taki problem (Astra C14NZ - 1995r): W czasie jazdy wszystko jest OK, czasami przy zmianie biegów obroty silnika są podwyższone i rwie mi auto (tak jakbym zmieniał biegi z wciśniętym gazem), podobnie jest kiedy stoję pod górę i ruszam na samym sprzęgle (po tym ruszeniu obroty silnika są dużo wyższe). Tak samo mam czasami jak zatrzymam się na światłach (obroty na poziomie 2tys obr/min), postoję kilka sekund i wszystko wraca do normy. Co ciekawe muszę się zatrzymać, bo jak się toczy to nie chcą spaść.
Sprawdziłem już prawdopodobnie wszystkie możliwe opcje (wszystko za pomocą miernika i instrukcji ze strony [External Link Removed for Guests])
Według moich testów wszystko wygląda OK.
Jedynie co mnie zaniepokoiło to:
- zdjąłem obudowę nad wtryskiem i odpaliłem silnik - na wolnych obrotach (na nagrzanym motorze) nie widzę żadnego strumienia paliwa, ale po ściankach gardziela spływają krople paliwa, a na przepustnicy osiada
na jakiś milimetr warstwa benzyny.
Zmieniłem już oringi na wtryskiwaczu, ale to nie jest przyczyną.
Może ktoś z Was miał już styczność z podobną sytuacją?
Czy to wtryskiwacz leje
Bardzo proszę o podpowiedzi.
Pozdrawiam.
Lejący wtrysk?
-
- Posty: 292
- Rejestracja: 20 mar 2007, 21:03
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 292
- Rejestracja: 20 mar 2007, 21:03
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Nie mam zaworu EGR.
Przy tym przeglądzie wymieniałem silnik krokowy, w czasie testów nie było poprawy, ale wczoraj i dzisiaj nim jeździłem i jakby wszystko wróciło do normy. Bywało tak wcześniej, więc jeszcze pojeżdżę to się dowiem czy wszystko działa jak trzeba.
Zastanawiam się jednak nad tym wtryskiwaczem, bo od pewnego czasu pali mi o jakieś 1,5l benzyny więcej
EDIT 05.04.2007:
Po kilku dniach dochodzę do wniosku, że była to wina silniczka krokowego.
Ale co z tym wtryskiem
DODANO 07.05.2007:
Jednak to nie silniczek, nadal mi wariuje
Przy tym przeglądzie wymieniałem silnik krokowy, w czasie testów nie było poprawy, ale wczoraj i dzisiaj nim jeździłem i jakby wszystko wróciło do normy. Bywało tak wcześniej, więc jeszcze pojeżdżę to się dowiem czy wszystko działa jak trzeba.
Zastanawiam się jednak nad tym wtryskiwaczem, bo od pewnego czasu pali mi o jakieś 1,5l benzyny więcej
EDIT 05.04.2007:
Po kilku dniach dochodzę do wniosku, że była to wina silniczka krokowego.
Ale co z tym wtryskiem
DODANO 07.05.2007:
Jednak to nie silniczek, nadal mi wariuje