problem z chłodzeniem silnika
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 23 wrz 2007, 23:15
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Brzeszcze
- Kontakt:
-
- Posty: 59
- Rejestracja: 10 kwie 2008, 23:05
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Brać kase?
- Kontakt:
-
- Posty: 232
- Rejestracja: 16 lis 2007, 12:33
- Imię: Paweł
- Auto: Astra F
- Silnik: X16SZ
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: wawa
- Kontakt:
-
- Posty: 194
- Rejestracja: 22 sie 2007, 14:49
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Zakopane
- Kontakt:
Cobrettii, jak Ci tyle ubylo to pewnie wyrzucił i w takim razie coś jest nie tak termostat jak jest przyciety i sie nie otwiera to moze wyrzucac plyn koszt nowego okolo30 zl ale wyciagnij go i poprostu sprawdz w zagotowanej wodzie ja tego przycisku nie mam ale wiem ze robia takie dla pewnosci a tak wogole to mysle ze na lato mozesz sprobowac wogole termostat wyciagnac
- rabe
- Posty: 5
- Rejestracja: 18 lut 2008, 19:51
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Czerwonak/Żnin
- Kontakt:
u mnie wystąpił podobny problem.. właściwie to skończyło się na wymianie czujnika (jak ktoś już tu wcześniej wspomniał) czujnika podłączenia wentylatora....
jak mechanik "dociskał wtyczkę" (gdy temp. silnika przekroczyła 100 st. C) to wentyl się załączał, a gdy ją puścił to wentyl się wyłączał - coś nie stykało... może zobacz jeszcze to (z kosztem wymiany dałem jakies 70 zł)...
teraz jest OK
jak mechanik "dociskał wtyczkę" (gdy temp. silnika przekroczyła 100 st. C) to wentyl się załączał, a gdy ją puścił to wentyl się wyłączał - coś nie stykało... może zobacz jeszcze to (z kosztem wymiany dałem jakies 70 zł)...
teraz jest OK
-
- Posty: 950
- Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock/Gostynin
- Kontakt:
-
- Posty: 194
- Rejestracja: 22 sie 2007, 14:49
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Zakopane
- Kontakt:
-
- Posty: 950
- Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock/Gostynin
- Kontakt:
Góral 2007, No dobrze ze złapałes z tym, mi chodziło ze nie warto go wyjmowac a nie roboty tyle ( dla niewtajemniczonych )
A co do kwestii odpalania to jak postoi ( nie wazne czy rano czy nie ) to dymka szarego puści, czasem sporawego Dodatkowo na poczatku też nierówno daje... Cos dziwnie wogóle tak niby już ciepło a pali nie naj lepiej, juz w zimie ładniej odpalał... Ale u mnie to akumulator jest padaczka, wiec jeszcze troche na niego zwalam winy.
Rozrusznik, altek, wtryski, pompa wszystko zrobione. wezme ze sobą środek do czyszczenia wtrysków i zaleje w weekend. przy okazji zatankuje na BP i w tedy zobaczymy jaka bedzie sytuacja.
A co do kwestii odpalania to jak postoi ( nie wazne czy rano czy nie ) to dymka szarego puści, czasem sporawego Dodatkowo na poczatku też nierówno daje... Cos dziwnie wogóle tak niby już ciepło a pali nie naj lepiej, juz w zimie ładniej odpalał... Ale u mnie to akumulator jest padaczka, wiec jeszcze troche na niego zwalam winy.
Rozrusznik, altek, wtryski, pompa wszystko zrobione. wezme ze sobą środek do czyszczenia wtrysków i zaleje w weekend. przy okazji zatankuje na BP i w tedy zobaczymy jaka bedzie sytuacja.
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 194
- Rejestracja: 22 sie 2007, 14:49
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Zakopane
- Kontakt:
-
- Posty: 950
- Rejestracja: 03 paź 2007, 16:47
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Płock/Gostynin
- Kontakt: