Stukanie w silniku astra F
Stukanie w silniku astra F
Mam asterke F z 93 roku 1,6 zagazowana.Wczesniej gdy mialem ok 185 tys km gdy silnik byl zimny drgal i stukal tak jakbym mial Diesla pod maska.Po rozgrzaniu silnika halas ten mija i wszystko wraca do normy.Czytalem wiele urtykulow i wiekszosc osob twierdzial ze to popychacze,ze chydrallika siada.Przy przebiegu 205 tys km postanowilem to naprawic.Co prawda czuc ze lepiej chodzi ale problem halasu i stukow przy zimnym silniku pozostaje.Kasy troche wydalem myslalem ze to pomoze a tu nic.Doradz cie co zrobic z tym fantem czy moze taka praca jest normalna silnikow 8v.Pozdrawiam
-
- Posty: 896
- Rejestracja: 16 cze 2007, 12:25
- Imię: Maciej
- Silnik: 2.0
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
Nie
I do sedna...jak stuka to raczej beda te popychacze U mnie to istna orkiestra, gdy silnik jest zimny...ale jak juz sie napelnia olejem( a ten sie rozgrzeje) to nie jest juz tak zle
A jaki olej zalewasz?
Ja sie tym bym tak bardzo nie przejmowal
a Hydraulikawersus83 pisze:chydrallika
I do sedna...jak stuka to raczej beda te popychacze U mnie to istna orkiestra, gdy silnik jest zimny...ale jak juz sie napelnia olejem( a ten sie rozgrzeje) to nie jest juz tak zle
A jaki olej zalewasz?
Ja sie tym bym tak bardzo nie przejmowal
Mechanika pojazdowa. Gdańsk tel 530-612-613.
- BARTAS998
- Posty: 9
- Rejestracja: 15 kwie 2008, 18:44
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Grudziądz
- Kontakt:
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 25 kwie 2008, 22:51
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra F
- Silnik: X16SZ
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Wilczyce-Rzeszów
- Kontakt:
Mam ten sam problem. Jak uruchomie zimny silnik klekocze jak diesel :/ jak sie rozgrzeje tez cichutko stuka na wolnych obrotach. czasem regularnie czasem ma wyraznie przerwy i sobie postukuje. Jak wymieniłem olej ( Castrol mineralny ) jest troszke ciszej ale nadal jest to irytujące. Mysle ze to jeden z popychaczy i zastanawiam sie nad wymianą. Wydaje mi sie ze trzeba by zdemontowac wałek i sciągnąc do tego głowice a wiec planowanie, uszczelka ... koszty.
Moze ktoś juz zwalczał ten problem i ma jakies uwagi ??
Pozdrawiam
Moze ktoś juz zwalczał ten problem i ma jakies uwagi ??
Pozdrawiam
-
- Posty: 512
- Rejestracja: 25 lut 2007, 21:19
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
To tykają zacięte samoregulacje zaworów. Olej się nie może do środka do nich dostać i ich nabić dlatego tak tyka. Jak tylko na zimnym chwilę tyka to jest wszystko OK bo one musza się napompować olejem, ale jak tyka cały czase to one sa do wymiany. Ale jak komuś to nie przeszkadza to można na takich jeździć nic się nie będzie działo złego silnikowi.
-
- Posty: 831
- Rejestracja: 26 kwie 2008, 0:11
- Imię: Marecki
- Auto: Vectra B SRi
- Silnik: 1,8xe1
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
-
- Posty: 512
- Rejestracja: 25 lut 2007, 21:19
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
-
- Posty: 831
- Rejestracja: 26 kwie 2008, 0:11
- Imię: Marecki
- Auto: Vectra B SRi
- Silnik: 1,8xe1
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 25 kwie 2008, 22:51
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra F
- Silnik: X16SZ
- Województwo: podkarpackie
- Lokalizacja: Wilczyce-Rzeszów
- Kontakt: