spadek mocy w C16SE

Bunkerites

Astro-maniak
Posty: 147
Rejestracja: 08 lis 2007, 15:21
Imię: Marek
Auto: aktualnie Civic 7 gen TypeR
Silnik: K20A2
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

spadek mocy w C16SE

#1

Nieprzeczytany post autor: Bunkerites »

Witam mam nastepujacy problem
od paru dni czuje w mojej asterce spadek mocy,swiecie przewody oraz filtry sa nowe,moc spadla tak ze czuje jakbym jezdzil autem 50 konnym, do setki rozpedza sie w ponad 16 sec ( miesiac temu wyrabialem sie w 12 sec).
Astra jest zagazowna,bylem na diagnostyce bledow komp nie pokazal,nie mam pojecia na co biedaczka zachorowala :)

rok autka 93 przebieg 188 tkm

ja37

V.I.P.
Posty: 6033
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

#2

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

Spadek masz na LPG, czy na benzynce?
12 sekund to nie za dużo na c16se?

Bunkerites

Astro-maniak
Posty: 147
Rejestracja: 08 lis 2007, 15:21
Imię: Marek
Auto: aktualnie Civic 7 gen TypeR
Silnik: K20A2
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: Bunkerites »

spadek jest na benie i gazie,moze to zapchany katalizator? jak go sie sprawdza?

ja37

V.I.P.
Posty: 6033
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

#4

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

osłabnięcie było powodem wymiany elementów, czy osłabła po wymianie?

Bunkerites

Astro-maniak
Posty: 147
Rejestracja: 08 lis 2007, 15:21
Imię: Marek
Auto: aktualnie Civic 7 gen TypeR
Silnik: K20A2
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: Bunkerites »

oslabla sama z siebie,po wymianie co niektorych elementow nie bylo zadnych problemow

ja37

V.I.P.
Posty: 6033
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

#6

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

Czyli wymieniłeś, jakiś czas było oki, a później lipa?
Jeśli tak, to najprędzej bym podejrzewał przewody.

I zaobserwuj kilka rzeczy.
Jakieś bulgotanie w zbiorniczku wyrównawczym, jakaś maź na bagnecie rano, kolor spalin, ubytki oleju, albo płynu.

Bunkerites

Astro-maniak
Posty: 147
Rejestracja: 08 lis 2007, 15:21
Imię: Marek
Auto: aktualnie Civic 7 gen TypeR
Silnik: K20A2
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

#7

Nieprzeczytany post autor: Bunkerites »

przewody oraz swiece sa nowki wsadzone tydzien temu,przewody dzis sprawdzalem u elektryka sa ok tak samo cewka,stan oleju jest w normie,olej ubywal jak zmienialem biegi na 5 tys obrotow,zadnego majonezu czy innych cudow nie ma na korku,kolor spalin ? one sa nie widoczne :),plyny ok,zadnego bulgotania,zaczynam podejrzewac ze to wina katalizatora.Myle sie ?,czy moze czeka mnie remont silnika? glowica pierscienie ?

ja37

V.I.P.
Posty: 6033
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

#8

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

Nie, jak nie masz żadnych niepokojacych objawów, to zostaje tylko katalizator.

Bunkerites

Astro-maniak
Posty: 147
Rejestracja: 08 lis 2007, 15:21
Imię: Marek
Auto: aktualnie Civic 7 gen TypeR
Silnik: K20A2
Województwo: małopolskie
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

#9

Nieprzeczytany post autor: Bunkerites »

usune kata i wstawie dobra strumienice,moze pomoze...

ja37

V.I.P.
Posty: 6033
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

#10

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

Strumienice nie.
To nie jest dla niej dobre miejsce.
Powinna być w okolicach środkowego tłumika.
lepiej rura.

ODPOWIEDZ