Usterka silnika krokowego
Usterka silnika krokowego
Mam problem z astrą F 1.6 75 km z 94r.Jak silnik osiągnie temperaturę ok. 90 stopni na biegu jałowym,to zapali mi sie pomarańczowa kontrolka.Wskazywało to na kod 35 - silniczek krokowy.Po wymianie silniczka problem jest dalej i tak dzieje sie tylko na wolnych obrotach przy nagrzanym silniku.Gdzie szukać przyczyny problemu?Przekładałem silniczek krokowy od astry 1.4 i problem jest ten sam,nawet wcześniej sie zapala i wykluczam silnik krokowy,bo on jest sprawny.
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 14 mar 2008, 21:30
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Szamotuły
- Kontakt:
Witam!
Właśnie mam dokładnie ten sam problem. Komputer wskazuje "nastawnik biegu jałowego". Silniczek krokowy wymieniony na nowy i kontrolka zapala się nadal dokładnie tylko przy nagrzanym silniku, a komputer wskazuje nadal "nastawnik biegu jałowego". Z tym, że jak zapali się ta kontrolka to silnik chodzi normalnie, nie gaśnie, no ma jedynie lekkie falowanie obrotów, w granicach 100 obr/min.
U mnie gościu nie mógł wykasować tego błędu silniczka. Sprawdzany diagnoskopem.
Wymieniony czujnik temperatury, EGR zaslepiony. Nie ruszałem tylko wtryskiwacza.
Właśnie mam dokładnie ten sam problem. Komputer wskazuje "nastawnik biegu jałowego". Silniczek krokowy wymieniony na nowy i kontrolka zapala się nadal dokładnie tylko przy nagrzanym silniku, a komputer wskazuje nadal "nastawnik biegu jałowego". Z tym, że jak zapali się ta kontrolka to silnik chodzi normalnie, nie gaśnie, no ma jedynie lekkie falowanie obrotów, w granicach 100 obr/min.
U mnie gościu nie mógł wykasować tego błędu silniczka. Sprawdzany diagnoskopem.
Wymieniony czujnik temperatury, EGR zaslepiony. Nie ruszałem tylko wtryskiwacza.
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 14 mar 2008, 21:30
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Szamotuły
- Kontakt:
- lukas25
- Posty: 12
- Rejestracja: 22 sty 2008, 21:54
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: wielkie radowiska
- Kontakt:
witam !!
spotkałem się kiedyś z podobnym błędem u mnie w 18. przyczyną były nie łączące styki przy ECU. wiec przeczyść styki chociażby wykonaj kilka męskich ruchów kostkami (jakich?? łatwo sie domyśleć )
powodzenia
spotkałem się kiedyś z podobnym błędem u mnie w 18. przyczyną były nie łączące styki przy ECU. wiec przeczyść styki chociażby wykonaj kilka męskich ruchów kostkami (jakich?? łatwo sie domyśleć )
powodzenia
ASTRA F c18nz / głowica c20ne-2mm / wałek 16sh/ wtryski c20xev / ECU c16se = c18se?? ale draka i to jeździ całkiem nieźle
będzie nowiutki wałeczek od 16sh
KADETT E C16NZ
będzie nowiutki wałeczek od 16sh
KADETT E C16NZ