Poddaje się ciągle ten układ chłodzenia POMOCY!
-
- Posty: 59
- Rejestracja: 25 sty 2007, 22:28
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Poddaje się ciągle ten układ chłodzenia POMOCY!
Witam!
Jóź nie wiem jak walczyć z tym problemem, wymieniłem czujnik, żeby w aucie mi pokazywało ile jest stopni, czujnik załączania się wentylatora... Ubywa troszkę płynu chłodniczego ale mało, uszczelkę pod głowicą miałem robioną, jak mi nie spartolili, bo nadal na gazie kopci na biało, ale może do następnej wymiany oleju bo trochę mogło zostać syfu, jak stara przepuszczała płyn do leju.
Problem wygląda następująco jak jadę jest w miarę dobrze koło 98 stopni, czasem do tych 100 dochodzi, ale jakiś korek nawet mały albo na postoju jak sobie stoję idzie strasznie do góry... Jest ponad 100 stopni przed czerwonym polem troszkę, płyn chłodniczy w zbiorniczku się nie gotuje, natomiast wskaźnik pokazuje tak wysoką temperaturę, ale wentylator się nie załącza mus być mega gorąco już w początkach czerwonego żeby się załączył...
Ostatnio jechałem w trasę przed trasą był korek i strasznie mi się auto grzało, więc otworzyłem maskę i wyjąłem kable z czujnika do załączania wentylatora i podłączyłem sobie na kurtko połączyłem 2 styki z 3 które się tam znajdują, wentylator chodził cały czas, już autko się nie grzało tak mocno temperatura ciągle wynosiła 99 stopni w korku i na trasie tak samo, ja już nie wiem co jest zgrane...
Proszę POMOCY!
Jóź nie wiem jak walczyć z tym problemem, wymieniłem czujnik, żeby w aucie mi pokazywało ile jest stopni, czujnik załączania się wentylatora... Ubywa troszkę płynu chłodniczego ale mało, uszczelkę pod głowicą miałem robioną, jak mi nie spartolili, bo nadal na gazie kopci na biało, ale może do następnej wymiany oleju bo trochę mogło zostać syfu, jak stara przepuszczała płyn do leju.
Problem wygląda następująco jak jadę jest w miarę dobrze koło 98 stopni, czasem do tych 100 dochodzi, ale jakiś korek nawet mały albo na postoju jak sobie stoję idzie strasznie do góry... Jest ponad 100 stopni przed czerwonym polem troszkę, płyn chłodniczy w zbiorniczku się nie gotuje, natomiast wskaźnik pokazuje tak wysoką temperaturę, ale wentylator się nie załącza mus być mega gorąco już w początkach czerwonego żeby się załączył...
Ostatnio jechałem w trasę przed trasą był korek i strasznie mi się auto grzało, więc otworzyłem maskę i wyjąłem kable z czujnika do załączania wentylatora i podłączyłem sobie na kurtko połączyłem 2 styki z 3 które się tam znajdują, wentylator chodził cały czas, już autko się nie grzało tak mocno temperatura ciągle wynosiła 99 stopni w korku i na trasie tak samo, ja już nie wiem co jest zgrane...
Proszę POMOCY!
I LOVE MY CAR =)
-
- Posty: 59
- Rejestracja: 10 kwie 2008, 23:05
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Brać kase?
- Kontakt:
-
- Posty: 59
- Rejestracja: 25 sty 2007, 22:28
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
-
- Posty: 189
- Rejestracja: 31 gru 2007, 7:36
- Imię: Marcin Destylator
- Auto: Astra H 1.9 cdti
- Województwo: Zagranica - UE
- Lokalizacja: Żory/Ballymena
- Kontakt:
-
- Posty: 59
- Rejestracja: 25 sty 2007, 22:28
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
LOL zawsze sie wymienia olej przy uszczelka pod głowicą, wymieniłem go, ale chodzi oto, że w silniku trochę tego płynu mogło zostać nie wytępisz wszystkiego od razu... Kurde mi się wydaje, że coś może być z czujnikiem załączania wentylatora... jak by sie dało jakoś sprawdzić temperaturę płynu chłodniczego jakimś termometrem sprawa była by wyjaśniona...
I LOVE MY CAR =)
-
- Posty: 122
- Rejestracja: 08 lip 2007, 15:37
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Jak po wymianie uszczelki nadal dymi na biało to nie chce Cie straszyć ale może być do robienia głowica. Chyba ze nie robi ci ciśnienia w zbiorniczku.
Co do wskażnika to może miałeś rozbierany albo coś cudowany i ktoś źle założył wskazówke.
Co do wskażnika to może miałeś rozbierany albo coś cudowany i ktoś źle założył wskazówke.
No i w asi gra JVC KD-SH909R. Czekam na jakieś fajne głośniki
-
- Posty: 59
- Rejestracja: 25 sty 2007, 22:28
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Po pierwsze. Ciśnienie w zbiorniczku zawsze będzie i być powinno. Oczywiście nie mówię tu o tak dużym ciśnieniu, że jak odkręcisz korek i dasz gazu żeby się nie gotowało w zbiorniczku i nie wyrzucało płynu poprzez wlew.
Po drugie. Sprawdź termostat(najlepiej wymień go). Tak jak pisali koledzy wyżej.
Po trzecie. Jeśli to nic nie da, zainteresował bym się chłodnicą. Może być już zakamieniona w środku i zasyfiona. Wtedy nie pozwala płynowi przedostać się poprzez system kanałów, stąd może być twój problem.
No i nie wspomnę tu już o dokładnym odpowietrzeniu układu
Po drugie. Sprawdź termostat(najlepiej wymień go). Tak jak pisali koledzy wyżej.
Po trzecie. Jeśli to nic nie da, zainteresował bym się chłodnicą. Może być już zakamieniona w środku i zasyfiona. Wtedy nie pozwala płynowi przedostać się poprzez system kanałów, stąd może być twój problem.
No i nie wspomnę tu już o dokładnym odpowietrzeniu układu
-
- Posty: 59
- Rejestracja: 25 sty 2007, 22:28
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
-
- Posty: 59
- Rejestracja: 10 kwie 2008, 23:05
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Brać kase?
- Kontakt: