problemy z Astrą
-
- Posty: 1063
- Rejestracja: 22 gru 2006, 6:27
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: gdansk / penarth uk
- Kontakt:
jest jeszcze jedno wyjscie siada alternator skoro po dodaniu gazu zapala sie aku to moga padac szczotki albo komutator
Pozdrawiam Misiek.
Moje maszynki w dziale dla zaprzyjaznionych
audi 90 Quattro
audi 80 Quattro
ford escort - sold
audi 100 - RIP
renault super 5 - RIP
Volvo 440 1.9 TDI - sold
[External Link Removed for Guests]
Moje maszynki w dziale dla zaprzyjaznionych
audi 90 Quattro
audi 80 Quattro
ford escort - sold
audi 100 - RIP
renault super 5 - RIP
Volvo 440 1.9 TDI - sold
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 05 kwie 2007, 13:31
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Łódz
- Kontakt:
No tu bym się nie zgodził, bo max ładowanie powinieneś mieć 14,5 V +- 0,2 V.. Poprzez obciążenie powinno spaść ładowanie do 14 V, a nie wzrosnąć..Może regulator napięcia?! On jest razem ze szczotkami..Brak dobrej masy..tez Ci bedzie szwankować lub kabel prądowy (czerwony) "korozja" ktory idzie od aku do rozrusznika,a dalej do alternatora.. może sie poluzował na oczku :/
Pozdro..
Pozdro..
-
- Posty: 1063
- Rejestracja: 22 gru 2006, 6:27
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: gdansk / penarth uk
- Kontakt:
ja mam w pracy tester specjalny z racji tego ze sprzedajemy akumulatory i umnie wychodzi 14.8 i pokazuje ze jest dobrze i zadnego ani nie doladowania ani przeladowania nie wykazuje
Pozdrawiam Misiek.
Moje maszynki w dziale dla zaprzyjaznionych
audi 90 Quattro
audi 80 Quattro
ford escort - sold
audi 100 - RIP
renault super 5 - RIP
Volvo 440 1.9 TDI - sold
[External Link Removed for Guests]
Moje maszynki w dziale dla zaprzyjaznionych
audi 90 Quattro
audi 80 Quattro
ford escort - sold
audi 100 - RIP
renault super 5 - RIP
Volvo 440 1.9 TDI - sold
[External Link Removed for Guests]
ja37, a nikt Ci nie mówił,ze to troche za dużo?? Podjedz do elektromechanika, to on Ci powie.. Sam jestem z tego zawodu z 4,5 letnią praktyką jak i pracą Mierzy się na maksymalnym obciążeniu.tzn. światła, dmuchawa, przeciw mgielne, radioodbiornik i beż..w tedy sie porównuje ile zabiera prądu i jeżeli za dużo to dlaczego i jak za dużo dodaje,to też dlaczego
misiek ...tak szczerze,to niektore samochody tak mają, bo albo jest duży silnik i jest tak ustawiony na duży akum. lub seryjnie to regulator ma takie oporniki wlutowane..pamietaj ,ze alternator daje prąd przemienny..
misiek ...tak szczerze,to niektore samochody tak mają, bo albo jest duży silnik i jest tak ustawiony na duży akum. lub seryjnie to regulator ma takie oporniki wlutowane..pamietaj ,ze alternator daje prąd przemienny..