problemy z Astrą

misiek

Astro-maniak
Posty: 1063
Rejestracja: 22 gru 2006, 6:27
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: gdansk / penarth uk
Kontakt:

#11

Nieprzeczytany post autor: misiek »

jest jeszcze jedno wyjscie siada alternator skoro po dodaniu gazu zapala sie aku to moga padac szczotki albo komutator
Pozdrawiam Misiek.
Moje maszynki w dziale dla zaprzyjaznionych
audi 90 Quattro
audi 80 Quattro
ford escort - sold
audi 100 - RIP
renault super 5 - RIP
Volvo 440 1.9 TDI - sold

[External Link Removed for Guests]

ja37

V.I.P.
Posty: 6031
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

#12

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

misiek, Jeśli chodzi o kontrolkę aku, to sie zgodzę, ale jak nie działają oba zegarki, to stawiam na stabilizator.

Pawel1988

Użytkownik
Posty: 16
Rejestracja: 05 kwie 2007, 13:31
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Łódz
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: Pawel1988 »

Szczotki ostatio wymieniłem i teraz ładowanie ma koło 14v a pod obciązeniem 14.8v wiec raczej jest dobrze.
Wszystkim bardzo dziekuje za podpowiedz
Paweł ;)

Gość

#14

Nieprzeczytany post autor: Gość »

No tu bym się nie zgodził, bo max ładowanie powinieneś mieć 14,5 V +- 0,2 V.. Poprzez obciążenie powinno spaść ładowanie do 14 V, a nie wzrosnąć..Może regulator napięcia?! On jest razem ze szczotkami..Brak dobrej masy..tez Ci bedzie szwankować lub kabel prądowy (czerwony) "korozja" ktory idzie od aku do rozrusznika,a dalej do alternatora.. może sie poluzował na oczku :/
Pozdro.. :)

ja37

V.I.P.
Posty: 6031
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

#15

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

Speed, to czemu w corsie ładowanie nieraz podchodziło mi pod 15V i było dobrze?
Przecież zawsze mierzone jest na obciążeniu, tylko raz mniejszym, raz większym.

misiek

Astro-maniak
Posty: 1063
Rejestracja: 22 gru 2006, 6:27
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: gdansk / penarth uk
Kontakt:

#16

Nieprzeczytany post autor: misiek »

ja mam w pracy tester specjalny z racji tego ze sprzedajemy akumulatory i umnie wychodzi 14.8 i pokazuje ze jest dobrze i zadnego ani nie doladowania ani przeladowania nie wykazuje
Pozdrawiam Misiek.
Moje maszynki w dziale dla zaprzyjaznionych
audi 90 Quattro
audi 80 Quattro
ford escort - sold
audi 100 - RIP
renault super 5 - RIP
Volvo 440 1.9 TDI - sold

[External Link Removed for Guests]

Gość

#17

Nieprzeczytany post autor: Gość »

ja37, a nikt Ci nie mówił,ze to troche za dużo?? Podjedz do elektromechanika, to on Ci powie.. Sam jestem z tego zawodu z 4,5 letnią praktyką jak i pracą :D :D Mierzy się na maksymalnym obciążeniu.tzn. światła, dmuchawa, przeciw mgielne, radioodbiornik i beż..w tedy sie porównuje ile zabiera prądu i jeżeli za dużo to dlaczego i jak za dużo dodaje,to też dlaczego :D :D
misiek ...tak szczerze,to niektore samochody tak mają, bo albo jest duży silnik i jest tak ustawiony na duży akum. lub seryjnie to regulator ma takie oporniki wlutowane..pamietaj ,ze alternator daje prąd przemienny.. :)

ja37

V.I.P.
Posty: 6031
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

#18

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

Speed, nie przejmuje sie tym, mierzyłem miernikiem takim za 20zł, mógł nieźle oszukać.
A z elektryką w aucie nic sie nie działo, więc raczej "dobry" mam miernik :mrgreen:

Gość

#19

Nieprzeczytany post autor: Gość »

javascript:em('ja37, ') Więc Ci dobrze mierzy :D :D

ja37

V.I.P.
Posty: 6031
Rejestracja: 22 gru 2006, 15:18
Imię: Grzesiek
Auto: Astra H
Silnik: Z20LEH+ & Z18XEx2
Województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź
Wdzięczny: 13 razy
Pomocny: 129 razy

#20

Nieprzeczytany post autor: ja37 »

hihi, to nie komputer, nie potrzebuję w sumie aż takiej dokładności :mrgreen:
Te 0,2 V mozna sobie darować :lol:

ODPOWIEDZ