WITAM
CZY JEST TO TECHNICZNIE MOZLIWE ZEBY PO ZAŁOZENIE NIE ORYGINALNEGO RADIA NA WYSWIETLACZU TID NA ŚRODKU TAM GDZIE JEST RDS STACJI WIDNIAŁA DATA ????????????
modyfikacja radia+TID
-
- Posty: 91
- Rejestracja: 17 mar 2007, 10:42
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: wlkp
- Kontakt:
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 24 paź 2007, 18:29
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Jasło
- Kontakt:
-
- Posty: 232
- Rejestracja: 16 lis 2007, 12:33
- Imię: Paweł
- Auto: Astra F
- Silnik: X16SZ
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: wawa
- Kontakt:
było na forum juz tyle razy ze takie tematy sa kasowane ale dla przypomnienia jeszcze raz dziala na pewno radio nie gra tutej zadnej roli
D - złącze wyświetlaczas DID lub TID
1 Zasilanie +12V ( CZerwony)
2 temperatura, masa (niebieski) w did brak
3 zasilanie, masa (brązowy)
4 temperatura, sygnał (niebiesko-biały) w DID brak
5 zapłon +12V (czarny)
6 Podświetlanie )szaro+zielony
7 regulacja oświetlenia (czaro-czarny)
8 z radia +12V, sygnał wyświetlacza (czrwono-biały) w did (czerwono szary)
9 sygnał SCL z radia (brązowo-czerwony) w DID (brązowo-biały)
10 sygnał MRQ z radia (brązowo-szary) w DID (brązowo-biały)
11 sygnał SDA z radia (brązowo-czarny) w DID (brązowo-biały)
12 sygnał dystansu z prędkościomierz (niebiesko-czerwony) w DID brak
C - złącze sterujące
1 sygnał SDA dla wyświetlacza (brązowo-czarny) w DID (brązowo-bialy)
2 sygnał SCL dla wyświetlacza (brązowo-czerwony) w DID (brązowo-biały)
3 - brak
4 sygnał MRQ dla wyświetlacza (brązowo-szary) w DID (brązowo-biały)
5 masa sygnałowa (brązowy)
6 - brak
7 wyjście prawy przód
8 wyjście prawy tył
9 wyjście lewy przód
10 wyjście lewy tył
B - złącze głośników
1 głośnik prawy tylny + (biały)
2 głośnik prawy tylny - (biało-brązowy)
3 głośnik prawy przedni + (zółty)
4 głośnik prawy przedni - (żółto-brązowy)
5 głośnik lewy przedni + (niebieski)
6 głośnik lewy przedni - (niebiesko-brązowy)
7 głośnik lewy tylny + (zielony)
8 głośnik lewy tylnt - (zielono-brązowy)
A - złącze zasilania
1 głośność zależna od prędkości jazdy (niebiesko-czerony)
2 (brak kabla o ile pamiętam)
3 wyciszenie radia sygnałem z telefonu
4 po stacyjce +12V (czarny)
5 sterowanie anteną automatyczną, Zasilanie wzm. Antenowego(czarno-biały), sygnał dla wyświetlacza +12V (czerwono-szary) i ten kabel trzeba przeciąć
6 podświetlenie klawiszy radia (szaro-zielony)
7 zasilanie 12V (czerwony) to zasilanie podłączamy jeśli nie chcemy żeby wraz zwyłączeniem kluczyka wyłączało się radio)
8 zasilanie masa (brązowy)
wiec to co pogrubiona czcionka szukasz kabla czerwono szarego w zlaczu zasilania i go przecinasz i wtedy masz date na tid`zie
D - złącze wyświetlaczas DID lub TID
1 Zasilanie +12V ( CZerwony)
2 temperatura, masa (niebieski) w did brak
3 zasilanie, masa (brązowy)
4 temperatura, sygnał (niebiesko-biały) w DID brak
5 zapłon +12V (czarny)
6 Podświetlanie )szaro+zielony
7 regulacja oświetlenia (czaro-czarny)
8 z radia +12V, sygnał wyświetlacza (czrwono-biały) w did (czerwono szary)
9 sygnał SCL z radia (brązowo-czerwony) w DID (brązowo-biały)
10 sygnał MRQ z radia (brązowo-szary) w DID (brązowo-biały)
11 sygnał SDA z radia (brązowo-czarny) w DID (brązowo-biały)
12 sygnał dystansu z prędkościomierz (niebiesko-czerwony) w DID brak
C - złącze sterujące
1 sygnał SDA dla wyświetlacza (brązowo-czarny) w DID (brązowo-bialy)
2 sygnał SCL dla wyświetlacza (brązowo-czerwony) w DID (brązowo-biały)
3 - brak
4 sygnał MRQ dla wyświetlacza (brązowo-szary) w DID (brązowo-biały)
5 masa sygnałowa (brązowy)
6 - brak
7 wyjście prawy przód
8 wyjście prawy tył
9 wyjście lewy przód
10 wyjście lewy tył
B - złącze głośników
1 głośnik prawy tylny + (biały)
2 głośnik prawy tylny - (biało-brązowy)
3 głośnik prawy przedni + (zółty)
4 głośnik prawy przedni - (żółto-brązowy)
5 głośnik lewy przedni + (niebieski)
6 głośnik lewy przedni - (niebiesko-brązowy)
7 głośnik lewy tylny + (zielony)
8 głośnik lewy tylnt - (zielono-brązowy)
A - złącze zasilania
1 głośność zależna od prędkości jazdy (niebiesko-czerony)
2 (brak kabla o ile pamiętam)
3 wyciszenie radia sygnałem z telefonu
4 po stacyjce +12V (czarny)
5 sterowanie anteną automatyczną, Zasilanie wzm. Antenowego(czarno-biały), sygnał dla wyświetlacza +12V (czerwono-szary) i ten kabel trzeba przeciąć
6 podświetlenie klawiszy radia (szaro-zielony)
7 zasilanie 12V (czerwony) to zasilanie podłączamy jeśli nie chcemy żeby wraz zwyłączeniem kluczyka wyłączało się radio)
8 zasilanie masa (brązowy)
wiec to co pogrubiona czcionka szukasz kabla czerwono szarego w zlaczu zasilania i go przecinasz i wtedy masz date na tid`zie
-
- Posty: 91
- Rejestracja: 17 mar 2007, 10:42
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: wlkp
- Kontakt: