A więc po koleji:
-pacjent Astra F kombi 1995
-dolegliwość-siłownik centralnego zamka klapki wlewu paliwa raz chodzi raz nie co zaowcowało koniecznością wyłamania klapki wlewowej na stacji 100km od domu
klapke kupiłem zamontowałem ale siłownik działa jak chce raz działa a raz nie
moje pytanie:
Czy on jest rozbieralny;naprawialny-a jeśliu tak to niech ktoś napisze jak będę wdzięczny
wykręciłem go z dziupli w której jest ukryty i co?-kable niby ok jak ruszam wodzikiem to chodzi a od impulsu raz chodzi a raz nie
Z góry TXH
Centralny klapki wlewu
-
- Posty: 180
- Rejestracja: 21 mar 2007, 12:22
- Imię: pio
- Auto: Corsa C
- Silnik: Z14XE
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
powiem tak. moi starzy w vectrze b mieli podobny problem tylko z siłownikiem bagażnika tzn raz działał a raz nie i winą były wyłamane ząbki w trybie w siłowniku (niestety nie dało się go naprawić), tylko że tam trochę inaczej to wyglądało bo jak się zablokował siłownik to nie można było ruszyć wodzikiem :/
tan z klapy był rozbieralny ale nie wiem czy ten od centralnego też jest.
Jeśli masz nadkola to nie jest trudno go wykręcić
aa i najlepiej było by sprawdzić czy to na pewno wina siłownika - podłącz oprócz albo zamiast siłownika do wtyczki żaróweczkę i zobacz czy zapala się jak siłownik nie działa - to wtedy wyeliminuje brak impulsu, jak będzie impuls a siłownik i tak nie będzie działał to przydało by się go rozebrać i o ile się da to naprawić a jesli nie naprawić to są 3 opcje:
1. kupić oryginalny siłownik w ASO (najdroższa)
2. kupić używany na szrocie
3 zrezygnować z tego siłownika i kupić korek na kluczyk
tan z klapy był rozbieralny ale nie wiem czy ten od centralnego też jest.
Jeśli masz nadkola to nie jest trudno go wykręcić
aa i najlepiej było by sprawdzić czy to na pewno wina siłownika - podłącz oprócz albo zamiast siłownika do wtyczki żaróweczkę i zobacz czy zapala się jak siłownik nie działa - to wtedy wyeliminuje brak impulsu, jak będzie impuls a siłownik i tak nie będzie działał to przydało by się go rozebrać i o ile się da to naprawić a jesli nie naprawić to są 3 opcje:
1. kupić oryginalny siłownik w ASO (najdroższa)
2. kupić używany na szrocie
3 zrezygnować z tego siłownika i kupić korek na kluczyk
-
- Posty: 180
- Rejestracja: 21 mar 2007, 12:22
- Imię: pio
- Auto: Corsa C
- Silnik: Z14XE
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
jest dostępny przez bagażnikJOszi pisze:Jeśli masz nadkola to nie jest trudno go wykręcić
problem polega na tym,że nie wiem jak wypiąć wtyczkę żeby jej nie spier...JOszi pisze:albo zamiast siłownika do wtyczki żaróweczkę i zobacz czy zapala się jak siłownik nie działa
narazie tak zrobiłem,ale chciałbym miec wszystko sprawneJOszi pisze:zrezygnować z tego siłownika i kupić korek na kluczyk
[External Link Removed for Guests]