Witam wszystkich.
Mam problem z przednimi kierunkami Asterki. Otóż zauważyłem, że po jej myciu kierunki zaparowały i znajdowała się w nich nieznaczna (ale jednak) ilość wody. Jeden kierunek już doszedł do siebie, natomiast drugi jest cały czas zaparowany. Co może być przyczyną jak rozwiązać problem???
Pozdrawiam
Przednie kierunkowskazy -- parują i nabierają wody :(
-
- Posty: 204
- Rejestracja: 04 kwie 2007, 17:24
- Imię: Krzysztof
- Auto: Astra F
- Silnik: 1.4 (60 koni)
- Rocznik: 2001
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław/Brzeg Dolny
-
- Posty: 180
- Rejestracja: 21 mar 2007, 12:22
- Imię: pio
- Auto: Corsa C
- Silnik: Z14XE
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
-
- Posty: 1399
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Marcin
- Auto: Vectra C
- Silnik: Z18XE
- Rocznik: 2004
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
kamien, tak jak mowi pio555, przyczyna jest nieszczelnosc pomiedzy laczeniami, lub pekniecie szkla na kierunkowskazie. Zdemontuj kierunki i sprawdz gdzie jest nie szczelnosc. Opalarka mozesz skroplic wode ktora jest w srodku kierunku i wylac ja przez nieszczelnosc potem dokladnie wysuszyc i klejem do szyb, albo silikonem zaklej miejsce przez ktore dostawala sie woda.
Mozesz tez wstawic nowe kierunki tak jak mowil pio555, ich ceny wachaja sie od 20 do 30zł za sztuke.
Mozesz tez wstawic nowe kierunki tak jak mowil pio555, ich ceny wachaja sie od 20 do 30zł za sztuke.
JADĄ, JADĄ, JADĄ ŚWIRY JADĄ!!!
Po pierwsze primo to wymontuj je z auta. Czas operacyjny to 1 minuta, narządzie to krzyżak.
Po drugie primo sprawdź czy łączenie klosza z reflektorem jest szczelne, jak nie to kup silikon i zaklej delikatnie po całym obwodzie
Po trzecie primo sprawdź czy nie masz pęknięć na zewnętrznej części reflektora wokół zaczepów. Jak masz to patrz drugie primo.
Wszystkie operacji od drugiego primo w dół wykonaj po uprzednim wysuszeniu kierunku na słońcu (którego obecnie nie brakuje) lub na kaloryferze. Z opalarkami i innymi takimi wynalazkami bym uważał.
Pozdrawiam
Shaddy
Po drugie primo sprawdź czy łączenie klosza z reflektorem jest szczelne, jak nie to kup silikon i zaklej delikatnie po całym obwodzie
Po trzecie primo sprawdź czy nie masz pęknięć na zewnętrznej części reflektora wokół zaczepów. Jak masz to patrz drugie primo.
Wszystkie operacji od drugiego primo w dół wykonaj po uprzednim wysuszeniu kierunku na słońcu (którego obecnie nie brakuje) lub na kaloryferze. Z opalarkami i innymi takimi wynalazkami bym uważał.
Pozdrawiam
Shaddy