Przednie kierunkowskazy -- parują i nabierają wody :(

kamien

Astro-maniak
Posty: 204
Rejestracja: 04 kwie 2007, 17:24
Imię: Krzysztof
Auto: Astra F
Silnik: 1.4 (60 koni)
Rocznik: 2001
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław/Brzeg Dolny

Przednie kierunkowskazy -- parują i nabierają wody :(

#1

Nieprzeczytany post autor: kamien »

Witam wszystkich.

Mam problem z przednimi kierunkami Asterki. Otóż zauważyłem, że po jej myciu kierunki zaparowały i znajdowała się w nich nieznaczna (ale jednak) ilość wody. Jeden kierunek już doszedł do siebie, natomiast drugi jest cały czas zaparowany. Co może być przyczyną jak rozwiązać problem???

Pozdrawiam

pio555

Astro-maniak
Posty: 180
Rejestracja: 21 mar 2007, 12:22
Imię: pio
Auto: Corsa C
Silnik: Z14XE
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: pio555 »

najlepiej wymienic na nowe koszt 20zł/szt
przyczyna-pęknięcie szkła lub szczelina miedzy "szkłem" a plastikowa obudową
[External Link Removed for Guests]

Kostek

Astro-maniak
Posty: 1399
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Marcin
Auto: Vectra C
Silnik: Z18XE
Rocznik: 2004
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: Kostek »

kamien, tak jak mowi pio555, przyczyna jest nieszczelnosc pomiedzy laczeniami, lub pekniecie szkla na kierunkowskazie. Zdemontuj kierunki i sprawdz gdzie jest nie szczelnosc. Opalarka mozesz skroplic wode ktora jest w srodku kierunku i wylac ja przez nieszczelnosc potem dokladnie wysuszyc i klejem do szyb, albo silikonem zaklej miejsce przez ktore dostawala sie woda.

Mozesz tez wstawic nowe kierunki tak jak mowil pio555, ich ceny wachaja sie od 20 do 30zł za sztuke.
JADĄ, JADĄ, JADĄ ŚWIRY JADĄ!!!
Obrazek
Obrazek

Gość

#4

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Po pierwsze primo to wymontuj je z auta. Czas operacyjny to 1 minuta, narządzie to krzyżak.
Po drugie primo sprawdź czy łączenie klosza z reflektorem jest szczelne, jak nie to kup silikon i zaklej delikatnie po całym obwodzie
Po trzecie primo sprawdź czy nie masz pęknięć na zewnętrznej części reflektora wokół zaczepów. Jak masz to patrz drugie primo.
Wszystkie operacji od drugiego primo w dół wykonaj po uprzednim wysuszeniu kierunku na słońcu (którego obecnie nie brakuje) lub na kaloryferze. Z opalarkami i innymi takimi wynalazkami bym uważał.

Pozdrawiam
Shaddy ;)

ODPOWIEDZ