Asterka Gaśnie
Asterka Gaśnie
Witam wszystkich i proszę o pomoc Posiadam Asterkę 1.6 sz przebieg 197tys. Ostatnio po rozgrzaniu silnika na biegu jałowym spadają obroty a po dłuższej jeżdzie zaczyna gasnąć na luzie. Zajżałem pod korek wlewu oleju i leciutko dymi. Silniczek jak jest zimny zapala ok zimą nie było prpblemu jedynie trochę dymił na biało jak jest zimny i zauważyłem zimą białą maź na korku wlewu oleju ale wraz z ociepleniem objaw ten zniknął.
pomóżcie koledzy
Czy może to być głowica?
pomóżcie koledzy
Czy może to być głowica?
Auto jeździ na gazie czy tylko na benzynie? bo jest to dość ważne, nie podałeś numeru silnika - to też jest ważne. Powodów może być kilka, na początek sprawdź świece, przewody WN i silniczek krokowy (może wystarczy go przeczyścić), jeżeli to nic nie da to wina może leżeć po stronie modułu zapłonowego, zaworu egr (zależnie od modelu silnika) Jeżeli masz gaz to przejrzyj dokładnie układ dolotowy, bo może ciągnąć lewe powietrze.
Podepnij auto pod komputer i sprawdź ewentualne kody usterek.
Jeżeli chodzi o tą maź pod korkiem wlewu oleju to też tak miałem zimą, teraz tego nie ma. Powodem tego jest różnica temperatur, pokonywanie krótkich odcinków trasy...
PS.: poszukaj podobnych tematów na forum, bo trochę tego jest...
Podepnij auto pod komputer i sprawdź ewentualne kody usterek.
Jeżeli chodzi o tą maź pod korkiem wlewu oleju to też tak miałem zimą, teraz tego nie ma. Powodem tego jest różnica temperatur, pokonywanie krótkich odcinków trasy...
PS.: poszukaj podobnych tematów na forum, bo trochę tego jest...
-
- Posty: 51
- Rejestracja: 03 kwie 2008, 22:38
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Jeżeli piszesz ,ze tak jak by chodził na 3 cylindrach to na pewno jest to (świecie albo kable wys. nap. lub moduł z cewką- tą którą daje taki zły efekt na ten cylinder który się wyłącza, najprościej pożycz ok kogoś świece jak nie masz i załóż na zimnym silniku i zobacz tak samo z kablami i modułem) jak nie jest na pewno to, to jeszcze sprawdź kompresje na zagrzanym silniku. Silniczek krokowy dobrze wyczyściłeś? zanurzyłeś całego w WD 40? tak trzeba z nim zrobić- ale pierwsze sprawdź całe wysokie napięcie od świec.