Gasniecie samochodu na sprzęgle !

Gość

Gasniecie samochodu na sprzęgle !

#1

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Witam! odebrałem swoją asterke od mechanika bo miałem remontowany silnik! I nie wiem co jest nie tak ale co chwile mi gaśnie, jak naciskam sprzęgło obroty spadają do zera i samochodzik gaśnie nie zawsze ale często ! jestem umówiony z mechanikiem na jutrzejszy dzień i zastanawiam sie co mi powiem ! jak myślicie co to może być??

alfa78

Użytkownik
Posty: 35
Rejestracja: 02 maja 2008, 15:06
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: śląsk:) CDN...
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: alfa78 »

hmmm może silniczek krokowy,może coś z powietrzem.. przynajmniej ja tak stawiam :roll:
CO ,MOGę PODPOWIEM Z CHęCIA:) TEGO SAMEGO OD WAS OCZEKUJE I Z GóRY DZIEKUJę!

Sky Knight

Astro-maniak
Posty: 134
Rejestracja: 02 gru 2007, 16:06
Imię: Robert
Auto: Astra Classic F (1998)
Silnik: 1600 cm3
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: Sky Knight »

Powodów może być wiele... możesz sobie sprawdzić dokręcenie świec i ich stan 8)
<<<<<< Górny Śląsk >>>>>>

Gość

#4

Nieprzeczytany post autor: Gość »

Jak jeżdżę to zapala mi sie kontrolka żółta z silnikiem i błyskawicom! i samochód traci taj jak by moc porostu słabszy jest!

Awatar użytkownika
luka153

Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: 13 maja 2008, 7:46
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Jednorożec
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: luka153 »

A co konkretnie robiłeś w silniku ?? Bo przyczyn może być bardzo wiele. Jeśli rozkładali silnik to może źle złożyli pierścienie... Ale masz też problemy z odpalaniem autka ?? Poza tym sprawdź dolot powietrza.

Gość

#6

Nieprzeczytany post autor: Gość »