temperatura
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 19 maja 2008, 20:39
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
-
- Posty: 826
- Rejestracja: 28 mar 2007, 14:14
- Imię: Paweł
- Auto: oBoRa
- Silnik: Benzynowy
- Województwo: łódzkie
- Lokalizacja: Łódź
wentylator załącza się w zależności od czujnika w chłodnicy, zazwyczaj czujniki są na 100 stop. ale też bywają czujniki do wentylatorów 2 biegowych gdzie pierwszy bieg załącza się przy 95 +- 1stop, a drugi przy 100 +- 1stop.Grzegorz_1984 pisze:A ja w ramach tego postu chciałbym zadać pytanie. Powiedzcie mi Panowie przy jakiej temperaturze powinien się włączyć wentylator.
Pozdrawiam
Cr2ShEr - Paweł
[External Link Removed for Guests]
------------------------------------------------
Cr2ShEr - Paweł
[External Link Removed for Guests]
------------------------------------------------
Panowie, może coś nowego w temacie wrzucę, ale po podłączeniu (bynajmniej mojej Astry) pod komputer okazało się, że temperatura silnika pokazana przez komputer to 89 stopni, podczas gdy wkazówka licznika pokazywała 98-99 stopni. Patrzę na mojego kuzyna, który bądź co bądź, ale na samochodach trochę się zna, a on mówi: spokojnie, astry mają przekłamanie na wskaźniku temperatury. Także nawet przy 105 stopnich pokazanych na termometrze koło licznika faktyczna temperatura nie przekracza jeszcze 100 stopni. Suma sumarum, nie macie się o co martwić Moi Przedmówcy.
-
- Posty: 89
- Rejestracja: 11 maja 2008, 17:43
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Młynka
- Kontakt:
no to mi zabiliście klina z tą moją troche za dużą temp. podczas jazdy. no to mam następne pytanie. u mnie jest spora część grila zasłonięta przez jakieś takie zaślepki fabryczne i tylko niewielka część jest odsłonięta (1 poziomy pasek) najbliżej zdeżaka. i tak sie zastanawiam czy czasem nie wyciągnąć tych zaślepek (bo są demontowalne) no i nastepne pytanko skoro już tak mówimy o chłodzeniu. jak zatkać małą nieszczelność w chłodnicy a dokładniej po stronie czujnika temp. na dole tam gdzie ten trzpień co wchodzi w tuleje gumową (miałem kontakt z pieskiem) i mi tam pękł ten plasticzek i pomimo spawania chłodnicy (plastiku) i zalania spawów żywicą dalej mi leciutko płynu ubywa. czy te specyfikii do uszczelniania chłodnicy coś dadzą. mechanik mówił że nie warto stosować bo może pozatykać kanały w głowicy. i jeśli można zastosować to jak to zrobić?
zlać płyn do miednicy wymieszać i później wlewać przez zbiornik wyrównawczy ?
zlać płyn do miednicy wymieszać i później wlewać przez zbiornik wyrównawczy ?
Elektrownia wiatrowa to jest to
Jeżeli to zaślepki zasłaniające chłodnicę, to na zimę lepiej żeby były, to silnik się szybciej będzie grzał:) A na lato zaślepki lepiej wyjąć, żeby silnik miał lepsze chłodzenie.dziaba20 pisze:czy czasem nie wyciągnąć tych zaślepek
Faktycznie, jeżeli masz chłodnicę, która już nie jest pierwszej świeżości to kanały w środku uległy zwiężeniu (na ich ściankach osiadł osad i ich przekrój się zmniejszył). Wtedy faktycznie, środek do usuwania nieszczelności może zaszkodzić, zamiast pomóc...dziaba20 pisze:może pozatykać kanały w głowicy
Zapewne na opakowaniu jest napisane najlepiej jak to zrobić...dziaba20 pisze:jeśli można zastosować to jak to zrobić?
A teraz z grubej rury. Mój tatko mówił, że kiedyś kiedyś dawno miał KAMAZa. I jak mu się trochę chłodnica pociła to podsłyszał gdzieś, że trzeba musztarde sarepską załadaować do środka do chłodnicy. Pomyślał "co mi szkodzi?" i zapakował 3 słoiki. Podobno pomogło i KAMAZ się w końcu zajechał, a chłodnica wytrzymała....dziaba20 pisze:jak zatkać małą nieszczelność w chłodnicy
To taka mała dygresja. Źródło tej informacji mam pewne, ale nie biorę za to żadnej odpowiedzialności. Dla wypróbowania dla odważnych...