bicie kierownicy

Migel

Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 16 kwie 2008, 14:12
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

#11

Nieprzeczytany post autor: Migel »

A zas moim zdaniem wydaje mi sie ze to wina tarcz miałem tak w golfie 3 bicie było straszne przy predkosciach ponad 100km/h a przy hamowaniu - Tragedia. Przyczyna skrzywiona tarcza klocek sie wtarł :)

mitring

Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: 01 mar 2008, 9:41
Imię: Piotr
Auto: Mitsubishi Carisma 1.9TD, Astra G
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: mitring »

Ja mam to samo. Mialem zle wyważone koła wymieniałem na letnie oponki to mi wyważyli i dopiero przy 120 mam lekkie bicie, co i tak mnie wnerwia :(

JOszi

Astro-maniak
Posty: 4227
Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
Imię: Marek
Auto: astra f, insignia, fiat 125P
Województwo: kujawsko-pomorskie
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: JOszi »

doktorek83 nie tylko wyważenie kół jest ważne. Dużo osób zapomina że ułożenie koła względem piasty też ma dużo z tym wspólnego szczególnie w alufalgach. czasem wystarczy odkręcić koło i przekręcić je o 90stopni wzgędem piasty bo felga na piaście się układa i potem gdy odkręcisz koło i przykręcisz inaczej może to powodować taki sam efekt jak niewyważone koło - rzadko to się spotyka ale jest to jak najbardziej możliwe

dodatkowo powiedz czy otwór na piastę w feldze masz taki sam jak w piaście?

Grzegorz_1984

#14

Nieprzeczytany post autor: Grzegorz_1984 »

A może poprostu masz już tak stare opony, że od środka je szlak trafił i wyważanie nic ci juz nie da. Ja tak miałem, po wymianie oponek bicie ustało.

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5505
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 28 razy
Kontakt:

#15

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

U mnie bicie jest od 90-110km/h okazało się krzywe tarcze. Wymienione zostały razem z klockami niecały tydzień temu. Bicie niestety nie ustało. Nie pamiętam czy na zimówkach tak miałem ale muszę sprawdzić to wyważenie bo po zimie nie były sprawdzane.

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

ODPOWIEDZ