bicie kierownicy
-
- Posty: 15
- Rejestracja: 16 kwie 2008, 14:12
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 01 mar 2008, 9:41
- Imię: Piotr
- Auto: Mitsubishi Carisma 1.9TD, Astra G
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Świdnica
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
doktorek83 nie tylko wyważenie kół jest ważne. Dużo osób zapomina że ułożenie koła względem piasty też ma dużo z tym wspólnego szczególnie w alufalgach. czasem wystarczy odkręcić koło i przekręcić je o 90stopni wzgędem piasty bo felga na piaście się układa i potem gdy odkręcisz koło i przykręcisz inaczej może to powodować taki sam efekt jak niewyważone koło - rzadko to się spotyka ale jest to jak najbardziej możliwe
dodatkowo powiedz czy otwór na piastę w feldze masz taki sam jak w piaście?
dodatkowo powiedz czy otwór na piastę w feldze masz taki sam jak w piaście?
- FalconTech
- Posty: 5505
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
U mnie bicie jest od 90-110km/h okazało się krzywe tarcze. Wymienione zostały razem z klockami niecały tydzień temu. Bicie niestety nie ustało. Nie pamiętam czy na zimówkach tak miałem ale muszę sprawdzić to wyważenie bo po zimie nie były sprawdzane.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.