pochyliło mi sie przednie lewe kolo
pomiar przodu
POCZATKOWE SPECYFIKACJE KONCOWE
MIN MAKS
WSZ
LEWA
POCZĄTKOWE 1*29'
SPECYFIKACJE min 0*30'
SPECYFIKACJE maks 2*30'
koncowe 1*33'
PRAWA
POCZĄTKOWE 0*52'
SPECYFIKACJE min 0*30'
SPECYFIKACJE maks 2*30'
koncowe 0*55'
POCHYLENIE KOłA
LEWA
POCZĄTKOWE -2*08'
SPECYFIKACJE min -1*51'
SPECYFIKACJE maks -0*20'
koncowe -2*05'
PRAWA
POCZĄTKOWE -1*08'
SPECYFIKACJE min -1*51'
SPECYFIKACJE maks -0*20'
koncowe -1*09'
ZBIERZNOSC
LEWA
POCZĄTKOWE 0*48'
SPECYFIKACJE min -0*13'
SPECYFIKACJE maks -0*20'
koncowe -0*13'
PRAWA
POCZĄTKOWE -1*16'
SPECYFIKACJE min -0*13'
SPECYFIKACJE maks -0*20'
koncowe -0*13'
CALKOWITA
POCZĄTKOWE -0*28'
SPECYFIKACJE min -0*25'
SPECYFIKACJE maks -0*05
koncowe -0*25
co tam mogło sie zepsuć??
Ktoś może się orientuje
opel astra f carawan
wynik pomiaru geometri zawieszenia
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 29 wrz 2007, 23:11
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
-
- Posty: 1334
- Rejestracja: 21 gru 2006, 14:20
- Imię: Leszek
- Silnik: Diesel
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 29 wrz 2007, 23:11
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 16 mar 2008, 17:48
- Imię: Rafał
- Auto: Astra F Caravan
- Silnik: 1.4
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 29 wrz 2007, 23:11
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Witam.
To jest tak.
Nie pamietam jak jest w tylnim zawieszeniu ale ja na przodzie miałem taką sytucje że auto było po dzwonie.
Gostek przed sprzedaża dał auto na szarpnięciem kułkiem i jechało prosto.
W ten sposób został skrzywiony wachać w taki sposób by auto jechało prosto.
a w rzeczywistości auto było krutsze o 1,7cm
Tobie w tylnim kole albo blacharka nośna się skrzywiła albo jakiś stabilizator dał ciała i wypych/sciąga
Ja zęby nie spawać od innego auto przodu... sprzedałem go do komisu
Teraz mam VIKI B CARAVAN
Ale z VIKI to inna bajka...
To jest tak.
Nie pamietam jak jest w tylnim zawieszeniu ale ja na przodzie miałem taką sytucje że auto było po dzwonie.
Gostek przed sprzedaża dał auto na szarpnięciem kułkiem i jechało prosto.
W ten sposób został skrzywiony wachać w taki sposób by auto jechało prosto.
a w rzeczywistości auto było krutsze o 1,7cm
Tobie w tylnim kole albo blacharka nośna się skrzywiła albo jakiś stabilizator dał ciała i wypych/sciąga
Ja zęby nie spawać od innego auto przodu... sprzedałem go do komisu
Teraz mam VIKI B CARAVAN
Ale z VIKI to inna bajka...
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 16 mar 2008, 17:48
- Imię: Rafał
- Auto: Astra F Caravan
- Silnik: 1.4
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt: