Witam.
Przymierzam się do wymiany w/w pasków. O ile pasek napędu alternatora ,,luzowany'' będzie przy pomocy jednej ze śrub mocowania alternatora, to nie mam zielonego pojęcia jak poluzować pasek napędu pompy wspomagania układu kierowniczego. Czy poluzować trzeba pompę wspomagania, czy jakiś inny element??
Z Góry dziekuję za pomoc.
Pozdrawiam.
Paski napędu alternatora i wspomagania - Astra F 1.7 Isuzu
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 26 maja 2008, 21:14
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Kontakt:
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
pompa wspomagania też jest luzowana przy pomocy jednej ze śrub jak wejdziesz do kanału i zaświecisz lampą to zobaczyć po prowadnicach które są od altka a które od wspomagania
Ja jeszcze luzuje te śruby jakby na "zawiasie"
i przygotuj sobie dobre nasadki bo płaskim oczkowym nie ma szans tego odkręcić bo paski przeszkadzają no i u mnie są takie niestandartowe rozmiary typu 15, 18 itd jak w francuskim aucie
Ja jeszcze luzuje te śruby jakby na "zawiasie"
i przygotuj sobie dobre nasadki bo płaskim oczkowym nie ma szans tego odkręcić bo paski przeszkadzają no i u mnie są takie niestandartowe rozmiary typu 15, 18 itd jak w francuskim aucie