stukanie w okolicy wydechu
-
- Posty: 61
- Rejestracja: 11 maja 2008, 0:00
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: częstochowa
- Kontakt:
stukanie w okolicy wydechu
witam mam problem otoz na wolnych obrotach w okolicy wydechu wydobywa sie dzwiek jakby jakies kamyki w tlumniku byly i nie wiem co to moze byc. byc moze katalizator tak wali??
astra 1.4 C14NZ
-
- Posty: 293
- Rejestracja: 06 wrz 2007, 10:36
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
możesz jeszcze zobaczyć czy ci rura nie pękła na deklu do tłumika środkowego, ona jak tam pęknie to też daje takie dziwne dźwięki jak kamyki w tłumiku, a nie chodzi coś głośniej wydech, jeśli tak to napewno rura się urwała. Spawanko i po krzyku albo wymiana na nowy. 8)
Imperare sibi maximum est imperium - panować nad sobą to najwyższa władza.
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
Swoją drogą zastanawiam się czy gdybym wyjął katalizator(jest on skręcany na śruby co ułatwia sprawę) to czy z jego środka nie da się jakoś wytłuc fajansu, tak żeby w efekcie końcowym mieć pustą puchę, którą potem zamontuję z powrotem?
Kiedyś mając CC wyciąłem katalizator i rozciąłem jego bok szlifierką kątową. Okazało się że fajans ze środka można było wybić za pomocą długiego metalowego pręta, a resztę od biedy wyciągnąć pogrzebaczem od pieca. Tylko czy katalizator od ASTRY ma taką samą budowę co ten od CC?
Gdyby operacja powiodła się to mielibyśmy fajne i tanie rozwiązanie w pozbywaniu się katalizatora...
Kiedyś mając CC wyciąłem katalizator i rozciąłem jego bok szlifierką kątową. Okazało się że fajans ze środka można było wybić za pomocą długiego metalowego pręta, a resztę od biedy wyciągnąć pogrzebaczem od pieca. Tylko czy katalizator od ASTRY ma taką samą budowę co ten od CC?
Gdyby operacja powiodła się to mielibyśmy fajne i tanie rozwiązanie w pozbywaniu się katalizatora...
-
- Posty: 896
- Rejestracja: 16 cze 2007, 12:25
- Imię: Maciej
- Silnik: 2.0
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
Zapewne kazdego kata mozna "wybebeszyc" - budowy maja podobne...z tym ze, usuwajac jego wnetrze zmienisz charakterystyke wydechu...moze sie okazac ze spaliny beda sie w nim "zle" rozpezac i np rezonowac, buczec ,dlawic auto(zamulic) itp. Lepszym wyjsciem ( jesli chcesz miec puszke kata ) wybic wnetrze i wspawac do srodka rure przelotowa Ale skoro usuwasz kata - to i tak analiza spalin bedzie do du** wiec chyba lepiej wyciac w ogole kata - sprzedac i wstawic po prostu przlotke A i sie na tym zabiegu zarobi
Mechanika pojazdowa. Gdańsk tel 530-612-613.