Opel Astra F Kombi - pytanie
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 16 mar 2008, 17:48
- Imię: Rafał
- Auto: Astra F Caravan
- Silnik: 1.4
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
porownaj lampy po obu stronach L i P czy sa tej samej firmy, zarowno z przodu jak i z tylu. popatrz czy nie odstaja zadne elementy nadwozia tzn np. maska z lewej i prawej strony- czy jest taka sama szpara miedzy maska i nadkolem oraz maska i lampami, podczas jazdy po rownej nawierzchni pusc kierownice (z regoly nie bite auta powinny jechac na wprost) przy chamowaniu pusc kierownice i sprawdz czy nie drga- w ten sposob sprawdzisz czy tarcze hamulcowe sa proste. po podniesieniu maski sprawdz pas przedni czy nie byl prostowany, szpachlowany.
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 189
- Rejestracja: 31 gru 2007, 7:36
- Imię: Marcin Destylator
- Auto: Astra H 1.9 cdti
- Województwo: Zagranica - UE
- Lokalizacja: Żory/Ballymena
- Kontakt:
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 12 maja 2008, 12:11
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Gliwice
- Kontakt:
Zerknij też na wszystkie szyby czy mają taką samą datę oraz nazwę firmy. W oplu gliwickim często stosowane były szkła Pilkingtona. Aby sprawdzić czy fura jest z Polski lub niemiec poniżej podaje linka do sprawdzania vinu.
[External Link Removed for Guests]
Wpisz tu win zakupywanego pojazdu i będziesz miał na tacy najważniejsze sprawy związane z autem. Link jest sprawdzony i nie przekłamuje. U mnie wszystko się zgadza to co pokazała baza potwierdziło się podczas sprowadzania auta i sprawdzania wszystkich danych na granicy.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2008-06-02, 23:35 ]
Warto też rzucić okiem na maskę i dach. Nie chodzi mi tu o malowanie auta lecz o to czy auto stało pod chmurka lub było garażowane. Jeśli maska i dach znacząco różnią sie kolorem od boków pod względem że są spowiane lub matowe to znaczy, że auto stało długi czas pod chmurką. Nawet najlepsza polerka robiona więcej niż dwa razy nie jest w stanie mocno zmatowione maski przyrównać do boków. To się da zobaczyć gołym okiem.
Pozdro
[External Link Removed for Guests]
Wpisz tu win zakupywanego pojazdu i będziesz miał na tacy najważniejsze sprawy związane z autem. Link jest sprawdzony i nie przekłamuje. U mnie wszystko się zgadza to co pokazała baza potwierdziło się podczas sprowadzania auta i sprawdzania wszystkich danych na granicy.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2008-06-02, 23:35 ]
Warto też rzucić okiem na maskę i dach. Nie chodzi mi tu o malowanie auta lecz o to czy auto stało pod chmurka lub było garażowane. Jeśli maska i dach znacząco różnią sie kolorem od boków pod względem że są spowiane lub matowe to znaczy, że auto stało długi czas pod chmurką. Nawet najlepsza polerka robiona więcej niż dwa razy nie jest w stanie mocno zmatowione maski przyrównać do boków. To się da zobaczyć gołym okiem.
Pozdro
Opel Astra F 1,6i - kombi
- wproszewski
- Posty: 6
- Rejestracja: 31 maja 2008, 23:41
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Witam ponownie. Muszę przyznać, że co specjaliście to specjaliści.
Co do autka, to niestety nie wystawia go w necie. Sam widziałem ten samochód jakieś pół roku temu ale że to znajomy samochód, to mój ojciec widzi go prawie codziennie jak się porusza po mieście. Co do przebiegu, to niby to przebieg rzeczywisty. Ale jako że jestem nieufny z natury, to wole to jeszcze posprawdzać. Jeszcze jedno pytanie - ile taki samochód powinien kosztować, żeby warto byłoby go kupić? pozdrawiam
[ Dodano: 2008-06-07, 17:15 ]
Pomyślałem, że się z Wami podzielę moimi przemyśleniami. Otóż byłem wczoraj ja oglądać i zdecydowałem się na nią więc niedługo dołączam do wielkiej społeczności użytkowników asterek:) Pojechałem do lakiernika, potem do stacji diagnostycznej i wiem juz wszystko. Okazuje się, że autko ma rzeczywiście przejechane 112tys km, nie było bite, było malowane ale nie wiem dlaczego. Sam lakiernik powiedział, że nie rozumie dlaczego było malowane skoro pod lakierem nie ma wcale szpachli. Auto się nie poci, ma wszystko sprawne. Jest to wersja na 100-lecie firmy z dodatkowymi alufelgami i klimatyzacją. Jedynymi problemami są:
1. lejąca sie woda ze spyskiwacza tylnej szyby zamiast na szybe to do środka (ale już czytałem, że kilka osób miało taki sam problem);
2. zużyte tuleje na wahaczach (przynajmniej mi się wydaje że tak powiedział mechanik);
3. wolno spadające obroty - i to mnie martwi.
Czy ktoś z Was miał taki problem, że wolno mu spadają obroty w stu konnym silniku 1.6 16v?
Co do autka, to niestety nie wystawia go w necie. Sam widziałem ten samochód jakieś pół roku temu ale że to znajomy samochód, to mój ojciec widzi go prawie codziennie jak się porusza po mieście. Co do przebiegu, to niby to przebieg rzeczywisty. Ale jako że jestem nieufny z natury, to wole to jeszcze posprawdzać. Jeszcze jedno pytanie - ile taki samochód powinien kosztować, żeby warto byłoby go kupić? pozdrawiam
[ Dodano: 2008-06-07, 17:15 ]
Pomyślałem, że się z Wami podzielę moimi przemyśleniami. Otóż byłem wczoraj ja oglądać i zdecydowałem się na nią więc niedługo dołączam do wielkiej społeczności użytkowników asterek:) Pojechałem do lakiernika, potem do stacji diagnostycznej i wiem juz wszystko. Okazuje się, że autko ma rzeczywiście przejechane 112tys km, nie było bite, było malowane ale nie wiem dlaczego. Sam lakiernik powiedział, że nie rozumie dlaczego było malowane skoro pod lakierem nie ma wcale szpachli. Auto się nie poci, ma wszystko sprawne. Jest to wersja na 100-lecie firmy z dodatkowymi alufelgami i klimatyzacją. Jedynymi problemami są:
1. lejąca sie woda ze spyskiwacza tylnej szyby zamiast na szybe to do środka (ale już czytałem, że kilka osób miało taki sam problem);
2. zużyte tuleje na wahaczach (przynajmniej mi się wydaje że tak powiedział mechanik);
3. wolno spadające obroty - i to mnie martwi.
Czy ktoś z Was miał taki problem, że wolno mu spadają obroty w stu konnym silniku 1.6 16v?
- Vito
- Posty: 2
- Rejestracja: 17 sie 2008, 12:24
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
-
- Posty: 300
- Rejestracja: 16 sie 2008, 11:41
- Imię: Łukasz
- Auto: Linea Blu Coupe
- Silnik: Z22SE
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Lublin / Warszawa
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
Teraz troszkę autkiem pojeździłem i wiem, że to nie jest od LPG, bo na benzynie występują te same objawy - ja póki co się tym nie przejmuję. A jeśli zacznę sie przejmować, to przede wszystkim sprawdzę to, o czym Wunsch wspomniał czyli krokowca...
Gdyby ktoś się za to zabierał, a nie wiedział jak, podaję link do tutoriala ze znanej klubowiczom strony:
[External Link Removed for Guests]
Gdyby ktoś się za to zabierał, a nie wiedział jak, podaję link do tutoriala ze znanej klubowiczom strony:
[External Link Removed for Guests]