Opel Astra F Kombi - pytanie

patel86

Użytkownik
Posty: 54
Rejestracja: 16 mar 2008, 17:48
Imię: Rafał
Auto: Astra F Caravan
Silnik: 1.4
Województwo: opolskie
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

#11

Nieprzeczytany post autor: patel86 »

porownaj lampy po obu stronach L i P czy sa tej samej firmy, zarowno z przodu jak i z tylu. popatrz czy nie odstaja zadne elementy nadwozia tzn np. maska z lewej i prawej strony- czy jest taka sama szpara miedzy maska i nadkolem oraz maska i lampami, podczas jazdy po rownej nawierzchni pusc kierownice (z regoly nie bite auta powinny jechac na wprost) przy chamowaniu pusc kierownice i sprawdz czy nie drga- w ten sposob sprawdzisz czy tarcze hamulcowe sa proste. po podniesieniu maski sprawdz pas przedni czy nie byl prostowany, szpachlowany.
[External Link Removed for Guests]

destylator

Astro-maniak
Posty: 189
Rejestracja: 31 gru 2007, 7:36
Imię: Marcin Destylator
Auto: Astra H 1.9 cdti
Województwo: Zagranica - UE
Lokalizacja: Żory/Ballymena
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: destylator »

i może spytaj jaki olej ma zalany.. jak ma minerała to bym sie od niego trzymał z daleka :D powinien jezdzic na polyntetyku :D
TTi 880 + SIRIO ML 145

Bros

Użytkownik
Posty: 31
Rejestracja: 12 maja 2008, 12:11
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

#13

Nieprzeczytany post autor: Bros »

Zerknij też na wszystkie szyby czy mają taką samą datę oraz nazwę firmy. W oplu gliwickim często stosowane były szkła Pilkingtona. Aby sprawdzić czy fura jest z Polski lub niemiec poniżej podaje linka do sprawdzania vinu.

[External Link Removed for Guests]

Wpisz tu win zakupywanego pojazdu i będziesz miał na tacy najważniejsze sprawy związane z autem. Link jest sprawdzony i nie przekłamuje. U mnie wszystko się zgadza to co pokazała baza potwierdziło się podczas sprowadzania auta i sprawdzania wszystkich danych na granicy.



Pozdrawiam

[ Dodano: 2008-06-02, 23:35 ]
Warto też rzucić okiem na maskę i dach. Nie chodzi mi tu o malowanie auta lecz o to czy auto stało pod chmurka lub było garażowane. Jeśli maska i dach znacząco różnią sie kolorem od boków pod względem że są spowiane lub matowe to znaczy, że auto stało długi czas pod chmurką. Nawet najlepsza polerka robiona więcej niż dwa razy nie jest w stanie mocno zmatowione maski przyrównać do boków. To się da zobaczyć gołym okiem.


Pozdro
Opel Astra F 1,6i - kombi

Awatar użytkownika
wproszewski

Użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 31 maja 2008, 23:41
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

#14

Nieprzeczytany post autor: wproszewski »

Witam ponownie. Muszę przyznać, że co specjaliście to specjaliści. :)
Co do autka, to niestety nie wystawia go w necie. Sam widziałem ten samochód jakieś pół roku temu ale że to znajomy samochód, to mój ojciec widzi go prawie codziennie jak się porusza po mieście. Co do przebiegu, to niby to przebieg rzeczywisty. Ale jako że jestem nieufny z natury, to wole to jeszcze posprawdzać. Jeszcze jedno pytanie - ile taki samochód powinien kosztować, żeby warto byłoby go kupić? pozdrawiam

[ Dodano: 2008-06-07, 17:15 ]
Pomyślałem, że się z Wami podzielę moimi przemyśleniami. Otóż byłem wczoraj ja oglądać i zdecydowałem się na nią więc niedługo dołączam do wielkiej społeczności użytkowników asterek:) Pojechałem do lakiernika, potem do stacji diagnostycznej i wiem juz wszystko. Okazuje się, że autko ma rzeczywiście przejechane 112tys km, nie było bite, było malowane ale nie wiem dlaczego. Sam lakiernik powiedział, że nie rozumie dlaczego było malowane skoro pod lakierem nie ma wcale szpachli. Auto się nie poci, ma wszystko sprawne. Jest to wersja na 100-lecie firmy z dodatkowymi alufelgami i klimatyzacją. Jedynymi problemami są:
1. lejąca sie woda ze spyskiwacza tylnej szyby zamiast na szybe to do środka (ale już czytałem, że kilka osób miało taki sam problem);
2. zużyte tuleje na wahaczach (przynajmniej mi się wydaje że tak powiedział mechanik);
3. wolno spadające obroty - i to mnie martwi.
Czy ktoś z Was miał taki problem, że wolno mu spadają obroty w stu konnym silniku 1.6 16v?

szybajker

Astro-maniak
Posty: 300
Rejestracja: 16 sie 2008, 11:41
Imię: Łukasz
Auto: Linea Blu Coupe
Silnik: Z22SE
Województwo: lubelskie
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Pomocny: 1 raz
Kontakt:

#15

Nieprzeczytany post autor: szybajker »

Nie przejmuj się, ja mam w swojej asterce też 1.6 16V i tam jest tak samo, że dopiero po chwili od momentu zmiany biegów obroty spadają. Mi to osobiście nie przeszkadza i raczej nie stanowi powodu do obaw. Może tak właśnie jest przez to, że moje auto ma założoną instalację LPG....

Wunsch

#16

Nieprzeczytany post autor: Wunsch »

wproszewski wydaje mi się, że to może być związane z silniczkiem krokowym. W mojej trochę nawala i jak zacznie świrować to obroty też wolniej spadają.

Awatar użytkownika
Vito

Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 17 sie 2008, 12:24
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

#17

Nieprzeczytany post autor: Vito »

szybajker moja asterka 1.6 16v bez LPG i tez wolniej spada z wysokich obrotów ... wiec to nie jest od LPG :)

szybajker

Astro-maniak
Posty: 300
Rejestracja: 16 sie 2008, 11:41
Imię: Łukasz
Auto: Linea Blu Coupe
Silnik: Z22SE
Województwo: lubelskie
Lokalizacja: Lublin / Warszawa
Pomocny: 1 raz
Kontakt:

#18

Nieprzeczytany post autor: szybajker »

Teraz troszkę autkiem pojeździłem i wiem, że to nie jest od LPG, bo na benzynie występują te same objawy - ja póki co się tym nie przejmuję. A jeśli zacznę sie przejmować, to przede wszystkim sprawdzę to, o czym Wunsch wspomniał czyli krokowca...

Gdyby ktoś się za to zabierał, a nie wiedział jak, podaję link do tutoriala ze znanej klubowiczom strony:
[External Link Removed for Guests]

ODPOWIEDZ