Za niskie obroty podczas postoju?

Marcin20

Użytkownik
Posty: 48
Rejestracja: 31 sty 2008, 10:54
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: łódzkie
Kontakt:

Za niskie obroty podczas postoju?

#1

Nieprzeczytany post autor: Marcin20 »

Od jakiegoś czasu podczas postoju mam trochę poniżej 1000 obrotów i delikatnie zaczyna turkotać... Obroty powinny być chyba trochę wyższe (około 1000)? Co może być tego przyczyną?

Mamanek

V.I.P.
Posty: 978
Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
Imię: Adam
Auto: Opel Astra GSi
Silnik: C20XE+
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: Mamanek »

Podnies maske na chodzacym silniku i zobacz czy mocno nim trzesie, moze jakas swieczka Ci nie dopala, albo poluzowal sie przewod wysokiego napiecia, jesli okaze sie ze na oko wyglada wszystko ok, to wymien swieczki, ewentualnie pozniej kable ;)
GSi to odwzajemniona miłość , więc jeśli nie czujesz tej miłości, to błagam Cię!
Zmień samochód!!!


M&M Team

Daniello81

Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: 22 cze 2007, 17:31
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: GLIWICE
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: Daniello81 »

Jakie powinny być obroty ja mam ok 850 i 800 tak to widać na obrotomierzu to znaczy mam ok 200 obrotów za mało ?? jak to jest ?

Mamanek

V.I.P.
Posty: 978
Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
Imię: Adam
Auto: Opel Astra GSi
Silnik: C20XE+
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: Mamanek »

Silniki 16-zaworowe generalnie trzymaja wyzsza wartosc obrotowa... Czyli 900-1100obr/min, ale nie jest to regula...

Silniki 8-zaworowe moga miec wartosci podobne, badz nizsze, najwazniejsze zeby silnikiem nie szarpalo i aby doladowywal caly czas akumulator ;)

Ale nie odbiegajmy od tematu jaki zadal kolega Marcin20 ;)
GSi to odwzajemniona miłość , więc jeśli nie czujesz tej miłości, to błagam Cię!
Zmień samochód!!!


M&M Team

pawelk

#5

Nieprzeczytany post autor: pawelk »

Ten problem tez mialem po odebraniu samochodu od mechanika. Pojechalem, powiedzialem ze mam za wolne obroty na luzie w czasie postoju na skrzyzowaniu. Sam mi je obnizyl, chociaz samochod nie gasl poprosilem o podkrecenie. Cos tam przekrecil pod maska na odpalonym silniku i jest git:D

Mamanek

V.I.P.
Posty: 978
Rejestracja: 12 mar 2008, 17:02
Imię: Adam
Auto: Opel Astra GSi
Silnik: C20XE+
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: Mamanek »

pawelk pisze:Cos tam przekrecil pod maska na odpalonym silniku i jest git:D
Owszem, jest mozliwa drobna regulacja przy lince gazu, takze mozna w niewielki sposob podniesc, badz obnizyc obroty ;)
GSi to odwzajemniona miłość , więc jeśli nie czujesz tej miłości, to błagam Cię!
Zmień samochód!!!


M&M Team

JunioR

Astro-maniak
Posty: 3510
Rejestracja: 21 gru 2006, 16:54
Lokalizacja: Lębork
Pomocny: 1 raz

#7

Nieprzeczytany post autor: JunioR »

podkręcił śrubką :) obroty jałowe ^^ nic prostszego... :) silnik ma pracować a nie się męczyć na wolnych :)...

obroty dla zdrowego silnika to 800-900 obrotów :)

czaaarny

Astro-maniak
Posty: 831
Rejestracja: 26 kwie 2008, 0:11
Imię: Marecki
Auto: Vectra B SRi
Silnik: 1,8xe1
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

#8

Nieprzeczytany post autor: czaaarny »

mi kumpel w ASO podkrecił na 950 w astrze 1,4 a miałem 800 i tez było dobrze. mam jeszcze vectre B 1.8 16V i obroty 700, wszystko jest ok, silnikiem nic nie trzesie, cichutko ładnie pracuje.
silnik, 4 koła i mina wesoła :P

ODPOWIEDZ